PDA

צפייה בגרסה מלאה : ייעוץ: טנדר או ג'יפ 5 דלתות, 40K



ts357
23-07-16, 14:13
שלום לכולם,
אשמח מאוד לייעוץ, דיי שיגעתי את עצמי כבר.
בעקבות תכנונים להרחיב את המשפחה וקצת יותר פינוק בנסיעה.
אני מחפש להחליף את הויטארה האהובה שלי בג'יפ או טנדר 4*4, תקציב ~40K.

דרישות:
5 דלתות
אוטומט

כרגע, אחרי הרבה שינויי כיוונים,
אני מתלבט בין מגנום לאיפון...

אשמח מאוד לייעוץ במה לבחור, מה יותר אמין?

המון תודה...

איל מ
23-07-16, 14:32
איך זה מסתדר עם 5 דלתות?
עקרונית בשני הדגמים שציינת יהיה לך ממש קשה עד בלתי אפשרי למצוא אקזמפלרים במצב טוב. אלו רכבי עבודה בני יותר מעשור של התעללויות.
המגנום יהיה משמעותית יותר טוב בשטח אבל המנוע בעייתי, ואם דרישת הסף שלך היא אוטומט, אז הייתי מוותר (הידני נוטה להתחמם פחות).
אגב,
בארבעים אלף אתה יכול כבר לקנות דימקס לא? (לא ביררתי, סתם שואל).

ts357
23-07-16, 14:35
הדי מקס, יקר יותר, לא מצאתי במחירים שלי. ב5 דלתות התכוונתי לג'יפ ארוך וטנדר דבל קבינה.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

amotzg
24-07-16, 11:39
למה טנדר נכנס? כי הוא יותר זול? ערך מוסף לעבודה?
יש לך איזה רעיון כמה תרצה לשפר אותו? איזה אופי שטח?
בטנדר לא תמצא רמת נוחות קרובה לכבישטחים מקבילים ובמובנים מסוימים גם תהליך הקניה יותר קשה.
לא מכיר ויטארה לעומק, אבל קשה לי להאמין שטנדר מהמדוברים מתחרה אתה בקטגורית "פינוק בנסיעה".

אל תפסול את האיסוזו רק כי כרגע אין בלוחות משהו מתאים. אם אין דרישה אחרת שפוסלת שווה לחפש רחב (בתוך הטנדרים, לא להתפזר יותר) כדי למצוא אקסמפלר טוב. אולי גם במחירונים קצת מעל הסכום שלך, לפעמים תמצא אוטו שאתה כן מוכן לקנות בעשיריה פחות בגלל פגמים לא קריטיים והמוכר יזרום אתך.

אולי פחות נוח או עם פחות מרווח שיפורים, אבל לא הייתי מוציא גם את המאזדה BT50 מהחבורה הזאת.

ishc
24-07-16, 11:55
שלום לכולם,
אשמח מאוד לייעוץ, דיי שיגעתי את עצמי כבר.
בעקבות תכנונים להרחיב את המשפחה וקצת יותר פינוק בנסיעה.
אני מחפש להחליף את הויטארה האהובה שלי בג'יפ או טנדר 4*4, תקציב ~40K.

דרישות:
5 דלתות
אוטומט

כרגע, אחרי הרבה שינויי כיוונים,
אני מתלבט בין מגנום לאיפון...

אשמח מאוד לייעוץ במה לבחור, מה יותר אמין?

המון תודה...

אני הייתי בהתלבטות דומה לא מזמן עם תקציב דומה ובסוף רכשתי פאג'רו 2.8 אוט' לפני כמעט שנה.

אני לא רציתי טנדר פרט להיילקס עד 97 (בגלל היתרון שלו בשטח ולא בגלל שהוא טנדר), לטעמי ג'יפ סגור זה יותר נוח מבחינת אירגון של הציוד, נסיעה לטיול וכו'.
ה-SUV שעמדו על הפרק היו בערך כולם, הפאג'רו זכה בגלל שהיה עם היסטוריית טיפולים מסודרת מיומו הראשון, עשה רושם של רכב במצב טוב והיה שייך לאותם בעלים במשך עשור.
מסקנות לאחר שנה: הרכב יקר לאחזקה, אני לא עושה הכל לבד אבל עושה חלק. אני אוהב שהרכב תקין ומתוקתק ולא מתפשר באחזקה שלו.
צריכת דלק, הפאג'רו שנחשב מלכתחילה רכב בזבזני עושה 1:7 בערך, זה לא רע אבל גם לא כזה טוב ולא בטוח ששווה את ההתעסקות עם רכב דיזל.
הרכב מאוד מאוד נוח, מרווח וגדול, שבעה מושבים (במידה ואתה צריך), תא מטען מכובד, מזגן מפוצל (לא בכל הדגמים), כיסאות הידראולים (גם לא בכל הדגמים) וכו' וכו' וכו'...
מבחינת עבירות, אני לא עושדה עבירות אקסטרים או בכלל, אוהב שהרכב נוח ואפשר לנסוע לטייל. עם צמיגי 31 ונעילה אחורית מקורית הוא נותן לי את כל מה שאני צריך ללא צורך להתמודד עם עניינים חוקיים וכאלו.
היום בדיעבד, הייתי קונה רכב בנזין.
אין המון אופציות, איזסוזו רודיאו, אינדיאני, פאג'רו ספורט בנזין (אם תמצא) וכו'...

-->