idanez
29-07-16, 13:17
שלום חברים, חדש/ישן פה בפורום.. ישן בפורום, חדש בסיקס.. :)
שאלה לגבי מד דלק שלא זז (מראה ריק) מיכל דלק מלא 100% (מלא עד הסוף)
ההתנהגות היא אותה התנהגות גם כשהיה על ה חצי, לא השתנה כלום.
מרכב של סיג'יי עם בודי של סופה, ודש של סופה.
מהמיכל יוצאים 2 חוטים (בלי קשר לצינורות דלק) , אחד מחובר לבודי (כבל שחור של 30 ס"מ ) , שני יוצא עד השעונים ומחובר לבורג התחתון של המד דלק. (יש 3 ברגים).
בבדיקת התנגדות עם פלוק ביציאה מהמיכל
בין החוט השחור שמחובר לבודי (הארקה, ניחוש מושכל) ובין הכבל האדום שרץ עד לשעון, יש 37 אום.
מגיע עד לקצה הכבל ניתקתי את הכבל האדום מהשעון, בודק התנגדות בינו לבין סתם נקודה על הרכב (הפין שתופס את הדלת) 37.5 אום.
עד פה נראה תקין (לפחות לי זה נראה תקין)..
מחבר חזרה את החוט האדום, שם חצי סוויץ', כל השעונים נדלקים (מצבר, שמן, חום מנוע) מד דלק לא זז, נשאר במקום, ועכשיו שאני מנסה לקרוא התנגדות אני מקבל בפלוק סוג של error (שהוא מראה 1- )
הפלוק היה מכוון עד ל התנגדות של 200 אום, אז או שהוא עבר את זה, או שבאמת יש פה איזשהו קצר ? (לא חשבתי באותו רגע להחליף מצב להתנגדות עד 2000, חשבתי על זה רק בבית, אבל בכל מקרה יש פה איזושהיא בעיה ואשמח לכיוונים לבדוק)
בדקתי מתח, סתם ככה לפני שסגרתי את הכל והלכתי, נראה שיש שם 6V
כרגע כל הלוח שעונים מפורק, אז יכול לצלם כל מה שתבקשו, אם תבקשו, אשמח לעזרה.
שאלה לגבי מד דלק שלא זז (מראה ריק) מיכל דלק מלא 100% (מלא עד הסוף)
ההתנהגות היא אותה התנהגות גם כשהיה על ה חצי, לא השתנה כלום.
מרכב של סיג'יי עם בודי של סופה, ודש של סופה.
מהמיכל יוצאים 2 חוטים (בלי קשר לצינורות דלק) , אחד מחובר לבודי (כבל שחור של 30 ס"מ ) , שני יוצא עד השעונים ומחובר לבורג התחתון של המד דלק. (יש 3 ברגים).
בבדיקת התנגדות עם פלוק ביציאה מהמיכל
בין החוט השחור שמחובר לבודי (הארקה, ניחוש מושכל) ובין הכבל האדום שרץ עד לשעון, יש 37 אום.
מגיע עד לקצה הכבל ניתקתי את הכבל האדום מהשעון, בודק התנגדות בינו לבין סתם נקודה על הרכב (הפין שתופס את הדלת) 37.5 אום.
עד פה נראה תקין (לפחות לי זה נראה תקין)..
מחבר חזרה את החוט האדום, שם חצי סוויץ', כל השעונים נדלקים (מצבר, שמן, חום מנוע) מד דלק לא זז, נשאר במקום, ועכשיו שאני מנסה לקרוא התנגדות אני מקבל בפלוק סוג של error (שהוא מראה 1- )
הפלוק היה מכוון עד ל התנגדות של 200 אום, אז או שהוא עבר את זה, או שבאמת יש פה איזשהו קצר ? (לא חשבתי באותו רגע להחליף מצב להתנגדות עד 2000, חשבתי על זה רק בבית, אבל בכל מקרה יש פה איזושהיא בעיה ואשמח לכיוונים לבדוק)
בדקתי מתח, סתם ככה לפני שסגרתי את הכל והלכתי, נראה שיש שם 6V
כרגע כל הלוח שעונים מפורק, אז יכול לצלם כל מה שתבקשו, אם תבקשו, אשמח לעזרה.