התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צריך ייעוץ : עגלה נגררת או טנדר (ואם כן טנדר , אז איזה?)



ohadohad2
31-07-16, 08:25
כיום יש לי גרנד ויטארה 3 דלתות גיר רגיל , בסך הכל אחלה רכב ואני מאוד מרוצה פרט לכמה דברים:

אין לי בעיה עם הגיר הרגיל , אבל בהתחשב בזה שיוצא לי לבלות הרבה בפקקים לעבור לאוטומט יהיה עדיף.
המנוע קצת חלש יחסית למשקל הרכב וזה קצת מבאס אותי , במיוחד בנסיעות בכביש מהיר.
אני לא באמת יורד לשטח , פעם במיליון שנה יוצא לי להיות באיזה שביל עדין.


לפני זמן קצר קניתי אופנוע שטח ואני צריך לנייד אותו ממקום למקום לא ברכיבה מידי פעם.
הפתרון הפשוט הוא עגלת גרירה , יש לי וו ברכב וזה סיפור די פשוט וזול לעומת החלפת רכב.
אבל תהיה לי קצת בעיה לאחסן את העגלה וחשבתי על זה שאולי זאת הזדמנות גם לטפל בבעיות הנ"ל.

אז התחלתי להסתכל על טנדרים , כרגע אני מחפש 4X4 , אוטומט וכמה שיותר אמין (פרמטר מאוד מאוד חשוב בשבילי).
בגדול , אני כרגע מסתכל על ניסאן נאברה ומאזדה BT50 אחרי שהאחרים ירדו מכל מיני סיבות (אשמח לשמוע שאני טועה בסינון שלי).

התקציב הוא בערך מחיר הויטארה + קצת , בוא נגיד שאני רוצה לסגור את הסיפור באיזור ה-50 פלוס מינוס.

orend
31-07-16, 09:17
בתור מישהו ששקל את עניין הטנדר ממש לאחרונה, לצערי 50K לא יספיקו לאופציות שנתת [ואם כן תמצא רכב במסגרת - הוא יהיה לרוב נבלה].
בהצלחה

Tzvika-Pick
31-07-16, 12:59
כיום יש לי גרנד ויטארה 3 דלתות גיר רגיל , בסך הכל אחלה רכב ואני מאוד מרוצה פרט לכמה דברים:

אין לי בעיה עם הגיר הרגיל , אבל בהתחשב בזה שיוצא לי לבלות הרבה בפקקים לעבור לאוטומט יהיה עדיף.
המנוע קצת חלש יחסית למשקל הרכב וזה קצת מבאס אותי , במיוחד בנסיעות בכביש מהיר.
אני לא באמת יורד לשטח , פעם במיליון שנה יוצא לי להיות באיזה שביל עדין.


לפני זמן קצר קניתי אופנוע שטח ואני צריך לנייד אותו ממקום למקום לא ברכיבה מידי פעם.
הפתרון הפשוט הוא עגלת גרירה , יש לי וו ברכב וזה סיפור די פשוט וזול לעומת החלפת רכב.
אבל תהיה לי קצת בעיה לאחסן את העגלה וחשבתי על זה שאולי זאת הזדמנות גם לטפל בבעיות הנ"ל.

אז התחלתי להסתכל על טנדרים , כרגע אני מחפש 4X4 , אוטומט וכמה שיותר אמין (פרמטר מאוד מאוד חשוב בשבילי).
בגדול , אני כרגע מסתכל על ניסאן נאברה ומאזדה BT50 אחרי שהאחרים ירדו מכל מיני סיבות (אשמח לשמוע שאני טועה בסינון שלי).

התקציב הוא בערך מחיר הויטארה + קצת , בוא נגיד שאני רוצה לסגור את הסיפור באיזור ה-50 פלוס מינוס.
קודם כל יש באתר סקירה מעולה של טנדרים בכלל ושל הטנדרים שאתה מחפש בפרט:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2820-%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%A9%D7%95%D7%A7-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9-%D7%91-70-000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%A7%D7%98%D7% 99%D7%99%D7%9D

קשה למצוא טנדר נורמלי בתקציב שלך, בטח אם אתה רוצה שהוא ישמש גם כרכב יום-יומי סביר. אל תשכח שהרוב המוחלט של הטנדרים נרכש כרכבי עבודה וככל שהתקציב יורד וגיל הטנדר עולה כך גם קטן הסיכוי שלך למצוא רכב ששימש כפרייבט ולא כמשאית של שיפוצניק עם כל המשתמש מכך.

ron2468
31-07-16, 15:39
אני עם טנדר מגנום 2003, דיזל ידני ומעמיס אופנוע שטח. להעלות אופנוע שטח לקבינה של טנדר 4X4 זה לא טריוויאלי, לדעתי כדאי מאוד שתנסה לעשות זאת לפני הקנייה.

דבר נוסף שכדאי לשקול, בזמן שהאופנוע מועמס, דלת הקבינה נשארת פתוחה והגלגל האחורי של האופנוע יושב עליה, אני לא בטוח שזה חוקי לסוע כך...

אלטרנטיבה אפשרית היא רכב שטח זול יחסית (לדוגמת האיסוזו רודאו) עם וו גרירה. יש התקנים שמתלבשים ישירות על וו הגרירה ואליהם מועמס האופנוע.

המשוטט
31-07-16, 16:36
http://www.solo-trailers.co.il/#!bike-carrier/cs9u

פתרון פשוט ויעיל

Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using Tapatalk

-->