צפייה בגרסה מלאה : איפה למצא מחז"ש באיזור ב"ש
מחפש לקנות מחז"שים לדיפרנציאל (AMC20 + DANA30) מחר בבוקר באיזור ב"ש או דימונה.
אם למישהו יש המלצות אשמח לשמוע + טלפונים.
עירא
בשדרת חלקי החילוף במול השוק העירוני - אני חושב שזה הסוף של דרך חברון (?). תתחיל מהראשון והגדול ביותר לזכרוני, "כדורי", ואם אין אצלהם אז הם יכוונו אותך הלאה.
שים לב !
בסרן AMC20 , העומס המקדים של מייסבי הפיניון נעשה באמצעות שרוול מעיך - כלומר בכל פעם שאתה מסיר את היוק (עול עפ"י האקדמיה הצבאית) אתה צריך גם להחליף את השרוול הזה שנמצא אחרי המייסב החיצוני. הרעיון הוא שמהדקים את האום ומודדים את התנגדות המייסבים לסירוגין באמצעות מד מומנט רגיש, הדסקית קורסת ומפעילה יותר לחץ, עד הגעה למומנט הרצוי. לשם כך אתה צריך לשחוט את כל הסרן ולהשתמש באמצעי מדידה לא נפוצים.
בסרני דנה אין לך בעיה - העומס מכוון באמצעות שימסים.
ביננו , אם הדליפה לא נוראית - תן לו לדלוף, אם היא נוראית - תוריד את היוק, תבחן את שטח הפנים שלו, סביר שיש שם חריץ... תחליף מחז"ש ותמקם אותו עמוק יותר מהמיקום הקודם, בסגירה תהדק עד לביטול החופש האורכי של הציר. אל תחפור יותר עמוק מזה לתוך הסרן - ממילא הנזילה כנראה לא תעלם וחבל על הזמן והכסף שלך.
אני מעלה את הנושא שוב מפני שאחרי שהחלטתי שהגישה של "כל עוד זה נוזל, סימן שיש שמן" (משהו שלימדו אותי נהגי הכרכרות האנגליות :wink: ) לא תופסת, החלטתי בכל זאת להחליף. פירקתי את היוק מסרן אחורי (AMC20) חלופי ולא כל כך מצאתי את השרוול המדובר (שניר דיבר עליו) אז אשמח אם מישהו יוכל להרחיב בנושא.
תודה רבה.
עירא
עירא, ככה יש יותר חופש לממסרות לפעול. נראה לי שהג'פ שלך עבד יופי, תשאיר אותו כך. דרך אגב קיבלת את התמונות ששלכתי מהטיול?
השרוול הזה נמצא אחרי המייסב. אחרי שאתה שולף את מחזיר השמן, שלוף את המייסב, אחריו תמצא את הדסקית הזאת. אם כבר סגרת ואין חופש, אל תתעסק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.