PDA

צפייה בגרסה מלאה : חו"ד מנסיון על דאצ'יה ?



polar bear
07-08-16, 18:10
במלאת שלוש שנות דגם לרומניה המתחדשת, האם יש חו"ד על אמינות, צריכת דלק,שירות התנהגות התישנות ועוד ככל העולה על רוחכם.

מכוון בעיקר לסנדרו הרגיל.

תודה.

יואב פולס
07-08-16, 19:31
למיטב הבנתי אין תקלות סדרתיות או בעיות מיוחדות.

razzamataz
08-08-16, 22:14
לא סנדרו אלא דאסטר
13,000 ק"מ בשלושה חודשים
רכב נוח ושקט, ברגל כבדה אוכל בסביבות 11 ק"מ לליטר
מזגן קצת חלש בימים שמגרדים את הארבעים מעלות מלמטה - צריך לתכנת שהמדחס יכנס יותר לעבודה במוסך או לבדוק גז (קמצנים הרומנים) ואז זה קצת משתפר
אחלה דיבורית ורדיו
הסטופ סטארט מעצבן אבל מתרגלים
המנוע טורבו בהחלט זריז
אין תקלות מעבר לאיתות שהפסיק לעבוד - כיבוי הדלקה של הרכב פתר את הבעיה
מוסכי קרסו נחמדים כי הרכב באחריות טיפול 20 אלף עולה כ 650 שקל! - לא יודע איך אחכ

הבנקאי שלי קנה סאנדרו ומבסוט עד הגג

polar bear
11-08-16, 20:27
או קיי...הבנתי שבעצם הסנדרו הרגיל משווק רק מהשנה, והמנוע שלו זה בעצם מנוע של רנו מהדור הקודם, כך שמי שיש לו או היתה לו רנו 1.4 בת 8+- { ככה הבנתי } גם יכול לתרום לענין.

קראתי מבחן ב"אוטו" שטוען שהרכב רועש - עכשיו - אני לא כל כך מחובר לעולם הרכב ולא נוסע על הרבה פרייוטים, ואני לא יודע אם רועש זה יותר ממה שיש לי עכשיו { פיאט גרנדה פונטו } שזה סבבה, או יותר - ואז זה לא סבבה.

ההתלבטות שלי היא - האם לקנות את הסנדרו הזה או רכב דומה בן 3-4 , שהמחיר שלו יהיה דומה עד זהה לסנדרו חדש. לחדש יתרונות משלו בדמות אחריות ומכלוללים חדשים, ולמשומש יש יתרונות בדמות כלי רכב טוב יותר ומתקדם יותר.

razzamataz
12-08-16, 10:57
למה לא תיסע לפתח תקווה לנסיעת מבחן? יפתור לך את כל הדילמות

polar bear
14-08-16, 10:52
יכול להיות שזה מה שיקרה בסוף, אבל אני משתדל להימנע מכך בגלל כמות הזמן שזה ידרוש ממני, ולכן אני מחפש איזו דעה מוסמכת שתחזק צד זה או אחר.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

גיא
14-08-16, 11:38
דאסטר 4X4 דיזל ...

אם זה עוזר משהו. תשאל.
יש לי אותו מ ינואר, 20 אלף ק"מ ...

דרור ברלי
14-08-16, 14:19
אם אני אגיד לך שזה אוטו טוב, או לא טוב, זה ישנה?....
רבאק, אתה הולך לשלם עשרות אלפי שקלים לפי סיפורים של אנשים?.... כמה ישראלי.
אתה מוכרח לעשות נסיעת מבחן ולהתחבר לאוטו/לא להתחבר איתו.

סנדרו זה אוטו פשוט. הכי פשוט. הוא גם עולה בהתאם. התמורה למחיר - מצויינת.
אל תצפה לכלום ולא תתאכזב, ואולי אפילו תופתע לטובה.

polar bear
14-08-16, 23:05
כי יש עוד בעיה קטנה עם נסעית מבחן - אין שום קשר בין טוואי הדרך באיזור פ"ת לבין מה שאנחנו נעשה עם האוטו. אברר כמה זמן זה נסיעת מבחן ללקוח שלא מבטיח שיקנה את הרכב.

זה בסדר מבחינתי אוטו פשוט, אבל אם יכתוב לי אדם אמין כלשהו שהרכב רועש מעל הנורמה בעליות או בשיוט של 110-130 - אז אני לא מבזבז עליו חצי יום חופש. כנ"ל לגבי צריכת דלק מוגזמת וסחיבה בעליות { כאשר הסטנדרט זה הפיאט 1.2 שלנו }

ועוד משהו לגבי "אנשים" - בזכות אנשים קניתי את הפיאט הנוכחית ולא הצטערתי לרגע.

דרור ברלי
15-08-16, 00:42
יודע מה? אתה צודק.
הרי יש כאן עשרות, בעצם למה עשרות?... מאות! בעלי סנדרו בהווה ובעבר, שיוכלו לחלוק איתך מנסיונם העשיר.
מי צריך בכלל נסיעת מבחן. מוישה מגדרה ויוסי מעפולה יודעים הכי טוב. אם הם אומרים שזה טוב - אז זה טוב!

GodsFather
15-08-16, 08:03
מה נפלת עליו דרור?
תן לו קצת קרדיט שידע לברור מוץ מתבן.

אין סוכנות בצפון? רק פתח תקווה?

גיא
15-08-16, 09:08
רק. בנתיים.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

נמרוד
15-08-16, 09:30
דרור במקרה זה צודק.

שאלת שאלה מאד ממוקדת - אך התשובה לה הכי סוביקטיבית שיכולה להיות. האם הסנדרו יותר או פחות "רועש" מפיאט גרנדה פונטו או מה שלא יהיה. אם זה שיקול חשוב בבחירת הרכב, אז נסיעת מבחן היא התשובה.

אישית, בפעם הבודדת בחיי שקניתי מכונית חדשה, הקדשנו אני ואשתי יום מרוכז לנסיעות מבחן בכל המכוניות הרלוונטיות, וההשוואה אחת אחרי השנייה של מכוניות, ולא משנה שזה נסיעות קצרות ולא בתנאים היומיומיים - מדגישה את הניואנסים בין המכוניות. המכונית שנראתה לאשתי הכי מגניבה באולם התצוגה ,היא כבר רצתה לסגור, התגלתה כמאכזבת מבחינתה בדקות הראשונות של הנסיעה, ומכונית אחרת שכמעטו ויתרנו על להגיע לאולם התצוגה שלה בסוף נבחרה.

דרור ברלי
15-08-16, 10:09
אם הסטנדרט הוא הגרנדה פונטו, אז מי יכול להשוות טוב יותר מבעל הרכב בעצמו?...

חברים יקרים, אני לא "נופל" על אף אחד. תהו צרכנים נבונים - מכונית חדשה זו קנייה גדולה ויקרה.
מי ששואל ומצפה לתשובות, שיתייחס לתשובות קצת, רק קצת - ברצינות.

אני טוען שאין תחליף לנסיעת מבחן.
אני טוען שאין תחליף לתחושת התחת האישית שלכם בזמן נהיגה/נסיעה.

יכול להיות שהאוטו יהיה שקט ונעים אבל תנוחת הישיבה תהיה לא נוחה לך ספציפית. יכול להיות שהאוטו יהיה רועש אבל ממש נוח ותהנה מהנהיגה בו ותחליט שאתה מוכן להתפשר על דבר אחד תמורת ההנאה מדברי םאחרים. הכל יכול להיות.

דוגמא - אני יכול לספר לכם על משפחתית יפנית חדשה ומודרנית - מכונית מעוצבת לעילא, מאובזרת היטב, עם מוניטין משובח של אמינות וגם של יכולות דינמיות (מצויינות שאינה נפוצה בקרב אחיותיה לארץ המוצא), שמוצעת כיום עם מנוע גדול וחזק עם נתוני נייר מרשימים והכל במחיר מפתה. ציפיתי ממנה להרבה ו.... התאכזבתי. תפוקת המנוע ונתוני הביצועים המרשימים - על הנייר - לא בדיוק מתבטאים על הכביש. זה משהו שלעולם לא הייתי יודע אם לא הייתי נוהג בה וזו רק תחושתי ודעתי. בניגוד לדעת יזו, מישהו אחר שלקח סיבוב חזר עם חיוך גדול ואמר לי "שמע, זה מטוס"....

בקיצור - אתה זה שעומד לחתום על ההזמנה ולשלם על התענוג - אף אחד לא יכול לחוות את האוטו כמוך ולהחליט עבורך.
וזה מעבר לנטיה הישראלית הנפוצה אצלנו - כל אחד ימליץ לך על מה שהוא קנה, ואת האמת לאמיתה תשמע ממנו רק בחלוף שלוש-ארבע שנים, אחרי שמכר את המכונית הלאה.
וזה כי אנחנו לא אוהבים להודות בטעויות, פן נצטייר כפראיירים... ואת התיאוריה הזו לא אני המצאתי.

GodsFather
15-08-16, 10:13
לגופו של עניין - תגיע לפתח תקווה.

גיא
15-08-16, 10:19
לגמרי ... זה לא כאילו שבע שעות נסיעה ...

בכל מקרה הדצ'יות סובלות מרעש רוח. זה בגלל מוטות האורך האדירי מימדים.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

polar bear
15-08-16, 12:56
אז אכן, אולי ענין ההשוואה הוא אזוטרי מדי, אבל יש פרמטרים אחרים כמו למשל צריכת דלק אמיתית. אמינות מנוע ,שכבר נמצא בשימוש כלי רכב אחרים.

וגם לגבי האזוטריה- כמעט כל מצב שמתואר באתר הזה, ספיציפי ככל שיהיה נחווה ע"י יותר מאדם אחד, לכן הצגתי את המצב הספציפי, אבל לא חיבים להיתפס דווקא לזה.

אני לא פוסל נסיעת מבחן, גם על הפיאט עשיתי למרות שהיתי די סגור, ולקחתי אותה למגרש הביתי, נסיעה של כחצי שעה, והכל קל"ב ( עבודה בית בנק ) . אין לי הרבה זמן לבזבז על הענין הזה, אני מבין שזה נראה קצת לא שיך בהשוואה להשקעה , אבל זה המצב - אין לי יום שלם לבלות במקומות שמוכרים רכבים
אם לא הובן עד עכשיו - זה או סנדרו או יד שניה בן 3. למשל i20 או פונטו איבו או אסטרה שעולות כל אחת קצת פחות או קצת יותר מאדון סנדרו.

זהו לבנתים.





Sent from my LG-D855 using Tapatalk

גיא
15-08-16, 12:58
קנה סנדרו, אחריות .. אוטו חדש .. נחמד מאד. גבוה .. פשוט. בסיסי .. אין הרבה מה שיתקלקל ;)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

asafk
15-08-16, 22:24
שמע... אם צריך להגיע לפתח תקוה בשביל זה... לא קל. לא קל. בכל זאת, פתח תקוה- זה לבד היה גורם לי לחשוב פעמיים.

ברצינות ולמרות סלידתי המופגנת מכל מה שקשור לפתח של תקווה - הבחירה בין מכונית חדשה עם סוג של שקט שהיא מביאה איתה, לבין מכונית משומשת שתמיד אבל תמיד תהיה הימור - היא התלבטות לגיטימית. רוב המכוניות בשוק המשומשות הן פליטות ליסינג או תעלולי השכרה-הזנחה שונים ומשונים ויהיה רשה לגלות את זוועות האחזקה של הבעלים הקודם עד שזה יתפרץ ביוקר. מצד שני יש מכוניות פרטיות ומטופלות, עם היסטוריית טיפולים מלאה ומתועדת... שעשויות להיות מציאה אמיתית.
לכן זו ההחלטה הראשונית שלך ואני מבין שכבר החלטת שאם הסנדרו היא לא אסון זה מה שתיבחרו.
אז היא לא אסון - אפילו מכונית ממש בסדר, אני מכיר מי שרכשו כזו מהדגם של שנה שעברה ומרוצים. קצת מרגישה של לפני 5 שנים אבל אם ממילא הבחירה היא מכונית מאותו דור אבל משומשת - כנראה אתה לא מרגיש צורך להיות הבעלים של הגימיקים החדשים לשנת 2016.
ואם ממילא צריך להגיע לפתח של תקוה (קשה. קשה. ) כדי להזמין - תחליט שאתה מזמין רק תגיע חצי שעה קודם לעשות סיבוב ואם תראה שמדובר בקטסטרופה... אז הביתה. זה מה שאני הייתי עושה.

אסף.

KOOKE
15-08-16, 22:44
אסף
אם אני לא טועה דווקא דאצ׳יה היא בין היחידות שלא צריך להגיע לסוכנות כדי לרכוש אלא אפשר לקנות אותה באופן מקוון דרך האתר שלהם.

למרות זאת אני אישית לא הייתי רוכש שום רכב מבלי שישבני יחוש אותו....לא משומש ובטח ובטח לא חדש

דרור ברלי
16-08-16, 04:17
הסנדרו זהה מכנית לקליאו 1.2 הבסיסית מהדור הקודם. מנוע אטמוספרי פשוט עם 75 כ"ס, גיר ידני 5 הילוכים.
אוטו מאוד פשוט. לא מרגיש מודרני. יש לזה חסרונות מסויימים לצד הרבה מאוד יתרונות שבראשם - המחיר. אחלה תמורה לסופר-מיני מהמרווחות ביותר. בינתיים אין תלונות על בעיות אמינות.

מה יש לך באותו כסף פלוס מינוס?... מכוניות מיני קוריאניות/הודיות בתצורה הבסיסית (1.0 ליטר ידני) שהן כנראה רכישה עדיפה בהיבט סחירות ושמירת ערך, אבל הן קטנטנות וחלשות ומאוד בסיסיות. דגש על מאוד. הסנדרו מרגישה הרבה יותר אוטו מהן.
או.... MG3. הרבה יותר חזקה, הרבה יותר יפה ומאובזרת - אבל היא סינית. שמירת הערך שלה כנראה לא קיימת. לגבי האמינות שלה - לך תדע.

יש גם דגם מאובזר יותר של הסנדרו בעיצוב כאילו-קרוסאובר עם מנוע 0.9 ליטר טורבו מודרני של רנו. קצת יותר חזק (90 כ"ס) ואמור להיות גם יותר חסכוני. אבל לדעתי, לאורך זמן הוא חוטא לקונספט של מכונית בסיסית, זולה ופשוטה.

grand
16-08-16, 12:59
וואלה דרור , הוצאת לי את המילים מהמקלדת.
MG3, המון אוטו באפס כסף לחובבי גיר רגיל,
ואפילו מוכן להמר שהיא תגלה יותר אמינות מהרנו הרומנית.
בעבר החזקתי MG550 טורבו 1.8 בליסינג 3 שנים, מהראשונות שהגיעו לארץ, ללא תקלות מיוחדות.
לגבי שמירת ערך, כאן יש הימור מסויים, אך ההימור לא גדול כאשר מדובר על רכב כה זול וקורץ לצעירים בעיצובו, מה שלא ניתן לומר על הסנדרו.

polar bear
16-08-16, 22:48
לצערי, למרות רצוני הטוב, הענין לא יתממש עקב כך שאין טרייד אין של דאצ'ה על אוטו אחר. ולי אין שום רצון למכור את האוטו שלי לבד. ולמען האמת, מאחר ולא עלה פה שום דבר רע באמת על האוטו, היתי עושה עליו נסיעת מבחן וכנראה רוכש .

תודה.

דרור ברלי
17-08-16, 08:53
לגבי שמירת ערך, כאן יש הימור מסויים, אך ההימור לא גדול כאשר מדובר על רכב כה זול וקורץ לצעירים בעיצובו, מה שלא ניתן לומר על הסנדרו.

כשאתה יודע בוודאות מה יקרה, זה כבר לא הימור....
"כה זול" זה עניין יחסי. עדיין מדובר על 50-60 אלפי שקלים. המון כסף לרובנו.
גם ה-MG שהיתה לך היתה בליסינג. נסעת עליה תקופה והחזרת אותה. האם היית רוכש אותה מכספך? אל תענה לי. התשובה ברורה.
מעבר להיבט שמירת הערך, יש כאן את עניין הסחירות לכשעצמה - MG3 הוא אוטו (מאוד יפה אגב) שאתה הולך כנראה להיתקע איתו עד שימות. יכול להיות שהוא יחסית אמין כמו שאתה מתאר, ןאז תיתקע איתו להרבה יותר זמן ממה שאתה חושב....

לא שהדאצ'יה להיט בעניין הזה..... אבל קרסו משקיעים במותג דא'ציה הרבה מאוד, בוודאי הרבה יותר ממה שלובינסקי משקיעים במותג MG.

יואב פולס
18-08-16, 19:19
היתה לי שיחה ארוכה עם מנהל מותג MG,
המחיר מתחיל במשהו כמו 55.0 אש"ח, 5 שנות אחריות מלאות, והתחייבות בכתב לטרייד אין עתידי.
VFM גבוה מאוד.

tom1105
18-08-16, 19:26
היתה לי שיחה ארוכה עם מנהל מותג MG,
המחיר מתחיל במשהו כמו 55.0 אש"ח, 5 שנות אחריות מלאות, והתחייבות בכתב לטרייד אין עתידי.
VFM גבוה מאוד.
להתחייב על טרייד אין עתידי זה קל... השאלה באיזה מחיר...
אם הם היו רוצים לשמור על מחירון הם היו צריכים לייצר ירידת ערך קבוע (להתנגד לכוחות השוק)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

יואב פולס
18-08-16, 19:51
צודק. סליחה. טרייד אין עתידי במחיר מחירון.
מה יהיה המחירון - ללוי יצחק התשובות.

tom1105
18-08-16, 21:09
צודק. סליחה. טרייד אין עתידי במחיר מחירון.
מה יהיה המחירון - ללוי יצחק התשובות.
יש כאן עיוות ...
מצד אחד -האינטרס של היבואן הוא לשמר מחירון גבוהה (שמירת ערך מוכרת רכבים חדשים)
מצד שני - האינטרס של הטרייד אין הוא מחירון נמוך (מחיר נמוך , סחורה זולה שנמכרת ליד שניה)
מעניין איזה אינטרס יותר חזק אצל לובינסקי...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

בוזי
19-08-16, 11:21
אני מנחש שהטרייד אין היא לא יחידת רווח והפסד. היבואן מאפשר לה להפסיד ככה וככה, על מנת שיימכרו יותר כלי רכב חדשים.
זה מחזק את המותג, מתדלק את העדר ולהערכתי שווה לו יותר מכמה אלפי שקלים שהוא מפסיד בקניית הרכב הישן.

-->