
9
תגובות
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותשלום,
קניתי רכב עם מיכל מים על הגג,
איפה ניתן למלא בו מים?
אני גר בבניין אז אין לי גישה לצינור בבית.
מותר למלא בתחנות דלק? יש
ביער אודם עצמו אפשר לישון.
מעבר לזה תבדוק את חנינוי הלילה היעודיים של שביל הגולן, הם מסודרים ומזמינים. בחלקם אפשר להיכנס עם הרכב לאזור הלינה.
בינתיים משחק עם הצ'אט
Sent from my CPH2465 using Tapatalk


