
10
תגובות
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותלא מצליח להבין איך מישהו לןקח על עצמו להוציא טיולים בתשלום, באמצע השבוע, בשבילים שחוצים שטחי אש פעילים.
עברו לנו היום בבוקר בתוך המשפך לפחות שבעה
יש להשיג. מחר אני אבדוק לך שמיל איך קוראים ליבואן.
אסף.
ואז תשאל כמה זה שאריות מ-1/4 חבית?
erezgur 10-06-26, 14:30


