
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותאה... ממליץ להרשם לקבוצת החילוץ של חברי ג'יפולוג
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=121942
מעין ביטוח הדדי של חברים בפורום,
לגבי ציוד חילוץ - המינימום זה רצועת חילוץ ושני שאקלים, קנה שניים רכים (עשוי מחבל סינטטי עם "כדור" (קשר) בצד אחד ו"לולאה", טבעת, בקצה
erezgur 14-06-26, 22:39
תודה רבה לכם על התגובות.
הרכב ממוגן (למיטב זכרוני מנוע וגיר, מיכל דלק ודיפרנציאל מרכזי), אבל לא מוגבה. כיוון המחשבה שלי הוא



תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961
אני מחפש קיט הסבה מלא להצתה אלקטרונית בעבור גולדה.
ינון 15-06-26, 06:01לצערי זה משהו שכבר לא נמצא על המדפים בחנויות מוכרות כגון ינוביץ בישראל או kaiser willys או the