
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותבדיוק הייתי בסיפור דומה עכשיו.
החרמש 2 פעימות שלי שפך מנוע סופית, כמעט עשור וחצי אחרי שקיבלתי אותו במתנה כי הוא גמור.
קניתי בבראנד חרמש
בוודאי שאתה יכול למלא בתחנות דלק.
אתה צריך להכין לך צינור מספיק ארוך ועם מחברים סטנדרטיים בקצה כדי להתחבר לברז.
שלום וברוך הבא,
העברתי את השרשור לפורום יותר מתאים (תת-הפורום בו פרסמת את השאלה נועד להתייעצויות לגבי בחירת רכבים לקניה).



תגובה: (הועבר) איפה למלא מיכל מים
תודה רבה על התשובות!
Zohar922 07-06-26, 10:36אסדר לעצמי צינור עם חיבורים.
האמת שאין לי מושג מה הנתונים המדויקים של המיכל, עברו כבר כמה ידיים מאז שהתקינו אותו.