
1
תגובה
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותבוודאי שאתה יכול למלא בתחנות דלק.
אתה צריך להכין לך צינור מספיק ארוך ועם מחברים סטנדרטיים בקצה כדי להתחבר לברז.
שלום וברוך הבא,
העברתי את השרשור לפורום יותר מתאים (תת-הפורום בו פרסמת את השאלה נועד להתייעצויות לגבי בחירת רכבים לקניה).
שלום,
קניתי רכב עם מיכל מים על הגג,
איפה ניתן למלא בו מים?
אני גר בבניין אז אין לי גישה לצינור בבית.
מותר למלא בתחנות דלק? יש
ביער אודם עצמו אפשר לישון.
מעבר לזה תבדוק את חנינוי הלילה היעודיים של שביל הגולן, הם מסודרים ומזמינים. בחלקם אפשר להיכנס עם הרכב לאזור הלינה.


