
32
תגובות
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותיש להשיג. מחר אני אבדוק לך שמיל איך קוראים ליבואן.
אסף.
ואז תשאל כמה זה שאריות מ-1/4 חבית?
erezgur 10-06-26, 14:30
לגבי מנוע בנזין של דיסקו, מוחמד משביל השטח בקלנסווה יודע להתעסק בוודאות.
לא יודע אם זה מספיק צפון בשבילך.
מה שכן, הקשב שלו נע בין מליון


