
1
תגובה
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותעוד נזקים,
את הצינור פליז של שעון לחץ שמן שברתי בניסיון להעביר אותו מהשעון אל בורג הבנג'ו על המנוע.
הלחץ המקסימלי שהוא צריך להחזיק הוא 60psi,
אני מבין שבעינית אתה הצלחת לזהות את הרכב אבל איך ראית את התשלום??
נמרוד 10-06-26, 17:32
ניחשת נכון
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
לא מצליח להבין איך מישהו לןקח על עצמו להוציא טיולים בתשלום, באמצע השבוע, בשבילים שחוצים שטחי אש פעילים.
עברו לנו היום בבוקר בתוך המשפך לפחות שבעה


