
1
תגובה
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותעושה רושם שאתם קונים רכב מהנהג המצטיין לשנת 1976…
מצד שני, הוא כנראה תיקן הכל מאד יסודי.
אם השלדה אכן בסדר לא הייתי דואג.
פעם היה לי טנדר וממש רציתי פגוש אחורי אחר ואז כאילו בהזמנה מישהו נכנס בי מאחורה.
פגוש של אספיר עלה בערך 3000 שח אבל עם פגיעת קצה שלדה ועוד כל מיני
אז חזרתי לאותה דילמה, מאז ועד היום עברו הרבה מים בנהר ובסוף כן החלטנו להתמקד בג׳ימיני.
מצאתי אחד יחסית בסדר
שנתון 2015 עם ק״מ סביר ויד 00


