
1
תגובה
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותביער אודם עצמו אפשר לישון.
מעבר לזה תבדוק את חנינוי הלילה היעודיים של שביל הגולן, הם מסודרים ומזמינים. בחלקם אפשר להיכנס עם הרכב לאזור הלינה.
בינתיים משחק עם הצ'אט
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
הייסורים עלולים למצוא את מי שיבוא מצפון ויפנה שמאלה לשטח למישור הרוחות על קו הפרדה רצוף. גם את הכניסה לבסיס תחמושת ביטלו אז אין פניה.
כדאי לפנות


