
9
תגובות
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותאני מבין שבעינית אתה הצלחת לזהות את הרכב אבל איך ראית את התשלום??
נמרוד 10-06-26, 17:32
ניחשת נכון
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
לא מצליח להבין איך מישהו לןקח על עצמו להוציא טיולים בתשלום, באמצע השבוע, בשבילים שחוצים שטחי אש פעילים.
עברו לנו היום בבוקר בתוך המשפך לפחות שבעה
יש להשיג. מחר אני אבדוק לך שמיל איך קוראים ליבואן.
אסף.


