
18
תגובות
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותאני מחפש קיט הסבה מלא להצתה אלקטרונית בעבור גולדה.
לצערי זה משהו שכבר לא נמצא על המדפים בחנויות מוכרות כגון ינוביץ בישראל או kaiser willys או the
אה... ממליץ להרשם לקבוצת החילוץ של חברי ג'יפולוג
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=121942
מעין ביטוח הדדי של חברים בפורום,
לגבי ציוד חילוץ - המינימום זה רצועת חילוץ ושני שאקלים, קנה שניים רכים (עשוי מחבל סינטטי עם "כדור" (קשר) בצד אחד ו"לולאה", טבעת, בקצה
erezgur 14-06-26, 22:39
תודה רבה לכם על התגובות.
הרכב ממוגן (למיטב זכרוני מנוע וגיר, מיכל דלק ודיפרנציאל מרכזי), אבל לא מוגבה. כיוון המחשבה שלי הוא


