כשהוא מקרר הוא יורד לכ-10 מעלות ואז הקלצ' מתנתק והאוויר במוצא המאייד עולה ל-13 מעלות ושוב אחרי 15 שניות הקלצ' נכנס לעבודה ויורד ל-10 מעלות וכך בלופ אינסופי.
Printable View
כשהוא מקרר הוא יורד לכ-10 מעלות ואז הקלצ' מתנתק והאוויר במוצא המאייד עולה ל-13 מעלות ושוב אחרי 15 שניות הקלצ' נכנס לעבודה ויורד ל-10 מעלות וכך בלופ אינסופי.
הכי נכון יהיה לבדוק קודם כל לחצי מערכת.
לחצים תקינים. לא חסר גז. כשמניפולד מחובר רואים בבירור ירידה ברגע שהמדחס נכנס ועליה בלחצים כעבור 15 שניות כשהוא מתנתק וחוזר חלילה.
צריך לבדוק שמאורר רדיאטור פועל כשורה, אם הוא לא פועל אז לחצי הקרר (גז) עולים
והמדחס מתנתק, ע"י מתג לחץ מיוחד (הנקרא טרינרי, או קוודרינרי).
בברכה - רפי לין
מרורר הרדיאטור מופעל (ברוב הרכבים בשתי מהירויות, ראשונה איטית ושניה מהירה) לא רק ע"י חום המנוע אלא גם ע"י המזגן כשלחץ הגז עולה מעל ערך מסוים..
אם מאורר הרדיאטור לא מופעל ע"י המזגן (בגלל תקלה ברכיב מהמזגן) אז לחץ הגז יעלה והמדחס יתנתק, אפילו כשהמנוע עדיין קר.
בברכה - רפי לין
Defective expedition valve or the high pressure cut off valve.
post the pressure values (hi and low) before and after the compressor disconnects.
בדרך כלל אם מקצרים בין הפינים של החישן לחץ אפשר לדעם האם הבעיה היא החישן.
אז פשוט תפתח את הקונקטור ותגשר עם חוט בפינים
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
פספסת שלפות״ש יש שעונים.
יש לו אפילו ידע נרחב במזגנים ... של בתים
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בתים...מקררים...מזגנים..הכול אותו דרעק
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
הטרמוסוויץ צריך להיות צמוד למאייד (היחידה הפנימית).
אצלי לפחות הוא בטור עם מפסק הלחץ הכפול שנכנס כאינפוט למחשב המנוע שבתורו מוציא את הפקודה למצמד של המדחס.
יש לך את תוכניות החשמל של הפציינט??