תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
רעיון נחמד יכול להיות סגירה של אום ובדיקה עם ידית מומנט.
למרות שזה צריך להיות חתיכת אום וחתיכת ידית במומנט הזה.
לגבי שיפוץ- תפתח קודם תראה שמגורז ומשומן כמו שצריך. הקומפרסור נותן לחץ תקין? צריך להיות 90-100 PSI.
תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
כמעט נפלתי בפח...
זה Kuken ולא Ko-Ken ולכאורה גם זה יפני.
מהיכן נרכש?
אם זה יםני אמור להיות לזה הורים
תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
קניתי אותם פעם במחיר סמלי מפאנצרמעכר.
לגבי שימון וגירוז, מה צריך להיות משומן ומגורז? פתחתי אחד מהם ולא ראיתי גריז .
יש בפנים מעין סנפירי פלסטיק. לא נראים שחוקים אבל לא באמת יודע איך הם צריכים להראות.
בהנחה שדרוש שיפוץ, מישהו יודע מה צריך לשפץ? מה משפיע על עצמת המומנט שהכלי מוציא?
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
כלוב הפטישים צריך להיות מגורז, וכנראה גם המיסבים. לא יזיק לפתוח הכל לנקות היטב ולגרז. יש גריז יעודי ואם לא תמצא גריז ציריות אמור להספיק.
שימון קל בכל מקום אחר.
בדרך כלל מחליפים את הפלסטיקים שנשחקים.
צירפתי סרטון שיפוץ בסיסי מאוד
https://www.youtube.com/watch?v=UnV6VgyfDJc
מצאתי באתר היצרן:
https://www.kuken.co.jp/en/sysprod/w...Spare-List.pdf
https://www.kuken.co.jp/en/sysprod/w...5/KW-19HP2.pdf
אולי יעזור לך למצוא חלקים לפי המק"ט.
תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
את הסרטון ראיתי.
גם את רשימת החלקים.
עד שלא אדע מה משפיע על המומנט. לא אדע מה לנסות להזמין...
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
הכנפוני פלסטיק הן מה שמוצר את הסיבוב והכוח.
רוב השיפוץ נוגע אליהן.
בשותף כלי אוויר אמורים לקבל אוויר עם מעט שמן יעודי ואם הם עובדים בלי הם נשחקים וגם מפתחים קורוזיה בשל הלחות שבאוויר
תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
יש לך מספיק ספיקה?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
המדחס מפסיק לעבוד כשהלחץ במיכל מגיע ל-7 באר =101 psi. מיכל של 120 ליטר.
אז אני מעריך שלפחות בתחילת העבודה הלחץ מספיק.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
תגובה: מומנט פטיש פניאומטי.
כל המסתובבים הפניאומטיים הם בעיקרון מנוע אויר. הציר המחורץ נושא עליו כנפונים שנעים בחריצים פנימה וחוצה ונקראים למלות.
הציר אקצנטרי לבית שמסביבו וע"י כך נוצר כוח רדיאלי קטן על למלה ששקועה בציר והפוך באלו הבולטות יותר, וכך מסתובב הציר.
כמובן שהקימור העגול בסטטור המנוע חייב להיות חלק במיוחד וגם דפנות המנוע מלפנים ומאחור וכמובן הלמלות הבאות איתן במגע.. אחרת נוצר גרר מיותר שמפחית סל"ד וכוח.
צריך לפרק ולבדוק: את מצב הלמלות(בדר"כ מחליפים) את איכות פני השטח בסטטור ובמכסים, ומיסוב. כמובן שמנוע שכזה דורש שימון תמידי בזמן הפעלה אחרת הכל בפנים "נטחן".
השמן המקובל לכלים פניאומטים הוא שמן הדראולי פזלוס R22(מאוד דליל) וכנראה שיש היום תחליפי וזה לא השם המדויק.
לא הייתי מגרז את המיסבים אם קיים שימון קבוע. גריז יוצר חיכוך מיותר וגם חום.
ובתשובה לשאלתך?
עד שלא תבדוק את ליבת המנוע כפי שתיארתי אתה תחווה עוד ועוד ירידה בטורק ולבסוף "הפטיש" עלול להגיע למצב שהוא כלל לא מסתובב. במנועי אויר בקוטר קטן המיועדים למהירויות גבוהות וטורק נמוך התופעה נפוצה יותר. בפטיש המדובר, קוטר המנוע הגדול יחסית מאפשר לו לפתח טורק גבוה יותר ע"ח הסל"ד, אבל עדיין: כל חיכוך פנימי מיותר יפחית את הטורק.
מנסיון, קל מאוד לפרק וקשה להרכיב. הידוק יתר של ברגי ה"מכסים ייגרום לחיכוך בלמלות וכל המשתמע מכך, אז בזמן הפירוק תעד אותו, כולל מיקומים של פתחי כניסה ויציאת אויר.