יש שרשורים ישנים מאוד
אבל לא ראיתי תשובה חד משמעית אז שואל שוב.
בושינגים פוליאוריטן, האם נדרשת אחזקה תקופתית - ניקוי וגירוז?
תודה.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Printable View
יש שרשורים ישנים מאוד
אבל לא ראיתי תשובה חד משמעית אז שואל שוב.
בושינגים פוליאוריטן, האם נדרשת אחזקה תקופתית - ניקוי וגירוז?
תודה.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
בעיקרון כן, צריכים גרוז.
מי באמת עושה את זה?
וכל כמה זמן?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אני משתמש בתרסיס שימון 'יבש' של ווירט.
אחת לכמה וככה חודשים.
אסף.
ככה סתם מבחוץ?
כשמתחילים החריקות והצפצופים וכבר אי אפשר יותר להגביר ווליום ברדיו?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אני לא עושה את זה כבר כמה שנים. לא מורגש הבדל.
היצרן כותב שיש להמנע ממגע עם שמנים כלשהם, מחד, אבל אתה נוסע עם לנדרובר מאידך....
אצלי במשך תקופה לא קצרה, הקפדתי על שימון אוטומטי של מוט הרדיוס השמאלי קדמי בשמן הגה. כעבור שני נסיונות שיפוץ של תיבת הגה והחלפה שלה ושל המשאבה, אין הבדל נראה לעין בינו לבין האחרים. מצד שלישי, שמן הגה הוא לא כמו שמן מנוע מחומצן (פעם אפילו היינו משמנים איתו חלקי פלסטיק כדי שיראו יפה למסדר סוף שבוע).
לדעתי הבוקסות אצלי על האוטו מעל חמש שנים ואין איתן בעיות.
אבל הכל קשקושי מקלדת.
כשאתה תראה את ההבדל בין סט של סופרפרו לבין סט מקורי, אתה לא תהסס ותרכיב את הסופרפרו.
ואם תתפתה להרכיב את הזבל של בריט פארט, אז זאת בעיה שלך.
בג׳יפ אין כאלו מתגרזים ואני באופן אישי לא מתלהב מהז׳אנר.
בכל מקרה גריז שאינו על בסיס שמן זה גריז סיליקון או ליתיום, סבון ליתיום. מאוד נפוץ בטיובות ואינו יקר
Sent from my iPhone using Tapatalk
שמתי סופר פרו בקודם, ראיתי את ההבדל.
הפעם אני מכוון לטרה פלקס כי הסט המלא נוח לי יותר לרכישה, קדמי אחורי קומפלט, מוטות קישור למייצבים, כולל וואטס ליינק, קיצר קומפלטה מאנגליה,
תהליך ההתקנה ללא ספק מנצח בשיטה הנ"ל
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
בבושינגים פוליאוריטן יש החלקה של שטח על הברזל של הפין/בורג, יש חיכוך, אז יש בלאי, ובעיקרון צריך לגרז.
בפועל מה קורה אם כן או לא מגרזים זה מאד תלוי. לא בכל בושינג יש את אותה התזוזה, לא כל בושינג באותו קוטר, לא על כל בושינג יש את אותם הכוחות או אותו המשקל... בדרך כלל כמה שנים זה יחזיק בלי בעייה ומתישהו תצטרך להחליף. פינים מתגרזים אמורים להאריך את החיים ובמיוחד החיים השקטים. האם זה רלוונטי במקרה של הלנדרובר? אפשרות אחרת לפנים מתגרזים זה תקופתית, נגיד פעם בשנה וחצי שנתיים, להוציא חלקית את הבורג, לפוצץ בגריז ולהחזיר חזרה יזום.
בתור דוגמא, מצרף תמונות של בושינגים פוליאוריטן בקפיץ עלה אחורי, ללא פינים מתגרזים, אחרי 5 שנים. הבושינג הגדול בעין הקדמית מפורק לחתיכות (כן באיזשהו שלב אפילו אני שמתי לב...). הבושינגים הקטנים בשאקלים במצב סביר לגמרי.
קובץ מצורף 148924
קובץ מצורף 148923
נקודה מעולה,
כמו שאמרת ואחדד ברשותך, בקפיצי עלים הבושינג סובל את משקל העומס, בזרועות רדיוס /פנהארד וכו לדוגמא בלנד רובר זה רק חוטף מכות מהדרך, משקל הרכב הוא ברזל על ברזל
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
נכון לא כל בושינג עובר את אותם חיים ולכן זה תלוי.
הפוליאוריטנים לרוב גם קשיחים יותר ומעבירים את המכות חזק יותר לחוליה הבאה בשרשרת
Sent from my iPhone using Tapatalk
הפולאוריטנים עושים רושם בשלל צבעים
תכלס המקורי הוא הטוב מכולם
איציק
הרכבתי בקודם מקורי ברדיוס, או שזה היה באץ' חרא או ישב המון זמן על המדף איפה שהוא, אבל אחרי חצי שנה הייתי צריך להחליף שוב
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
פנהארד?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
בקפיץ עלה אם תשים בוקסה ממתכת עדיין יהיה מהלך מסויים בהצלחה במתלה עם זרועות אם תשים בורסות ממתכת משהו ישבר.
בזרועות רדיוס הבוקסות הן מה שמאפשר את מהלך המתלה ולכן לדעתי עדיף לצמד למקור או למשהו רך יותר.. בטח שלא קשה יותר.
מנסיוני בסמוראי אומנם הן כשהן לנסיעת שבילים הן תרמו לחיבור והידוק עם המכונה אבל פתחו חופשים מאוד מהר.
הגומי המקורי עבד נהדר.. גם היה מחובר ומהודק יחסית אבל קצת יותר נעים ומבודד וכשנדרש מהסרט להצליב נראה שהגומי מותאם יותר לעבודה הזו.
Sent from my SM-S721B using Tapatalk