האוטו שלי יושב על שאקלים ארוכים מדי (140 מ"מ מחור לחור). מחקירה של הנושא פה בפורום אני מבין שהמקסימום הוא 100 מ"מ. האם שאקלים של CJ או סופה מתאימים במידה ויש שאקלים בכאלה אורך או בכלל אם יש שאקלים אחרים מתאימים?
Printable View
האוטו שלי יושב על שאקלים ארוכים מדי (140 מ"מ מחור לחור). מחקירה של הנושא פה בפורום אני מבין שהמקסימום הוא 100 מ"מ. האם שאקלים של CJ או סופה מתאימים במידה ויש שאקלים בכאלה אורך או בכלל אם יש שאקלים אחרים מתאימים?
אם תרצה, שאקלים של סופה (אין סיבה שלא יתאים, סה"כ פלאח עם 2 חורים), יש לי סט מלא, בערך במידה המדוברת, צור קשר בפרטי
קובי
קח פלאח בעובי 8 מ"מ.
מדוד מרווח חורים בהתאם.
עגל פינות בשביל היופי.
התקן על הרכב.
כמה בערך זה מגביה?
נגיד סיקס מקורי(או גלדיאטור) יחליף את השאקלים לשאקלים באורך 14 ס"מ?
מה עוד צריך לעשות בגלל ההגבהה הזאת?
עשיתי חיפוש ולא מצאתי כלום
זה מגביה בחצי מהאורך ששיפרת. נאמר והמרחק הוא עוד 10 ס"מ, אז השיפור הוא 5 ס"מ.
זה משפיע גם על הערגול, לרעה.
כמו כן, שאקל גדול מידי יגביר שיוט.
סטנדרט של מי בדיוק ? היצרן ? הקפיצאי המקצועי או החאפר ? מה גם שהמספרים שרשמת הם בגדר הסביר ולא מוגזמים ולכן ההשפעה היא נמוכה יותר עד לא מורגשת כשמדובר ברכבים שמטבעם משייטים קלות. בנוסף, אני נתתי דוגמא של שינוי של 10 ס"מ מעבר לקיים, אולי לא הובנתי נכון. תחשוב על שאקל של 18 ס"מ בין חור לחור או אפילו 20 ס"מ והיו דברים מעולם.
הגבהתי כמה וכמה פעמים את הרכבים שהיו לי, מעולם לא היה שיוט כשעשיתי זאת נכון. ברגע שהגבהתי רק עם שאקלים כי רציתי לחסוך, התחלתי לחוש שיוט, ושוב כשהשאקל היה הרבה יותר ארוך מ2-3 ס"מ. אם היה לי הכוח להכנס לעניין ההנדסי של השינוי, הייתי גם מוכיח את זה עם שירטוטים, אין לי כוח ;)
רמי - לגבי העובי, אני חושב ש8 מ"מ עדיף - יותר חזק, פחות גמיש. אם תשים לב בשאקלים המקוריים יש כיפוף שנותן את החוסן ולכן העובי של הפלאח הוא דק יותר. אבל אנחנו מדברים כאן על פלאח אחיד ולא על פלאח עם כיפוף ולכן 8מ"מ יעשה את העבודה מצוין.
אולי גם 6, אני לא יודע ולא פוסל אבל על 2 מ"מ אני לא הייתי לוקח את הסיכון, זה עולה אותו הדבר.