הכוונה לנוזל ההידראולי.
לפתוח למטה ולחכות שהכל ינזל ולמלא שוב ?
או שיש אפשרות לוותר על החלק של כניסת אויר למערכת ?
Printable View
הכוונה לנוזל ההידראולי.
לפתוח למטה ולחכות שהכל ינזל ולמלא שוב ?
או שיש אפשרות לוותר על החלק של כניסת אויר למערכת ?
תפתח את פיית הניקוז לטפטוף קטן, ובמקביל תמלא את המיכל. כל עוד החור בתחתית המיכל לא נחשף לאויר - אין בעייה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי גיא
כדי לקצר תהליך, תספוג קודם את הנוזל במיכל עם טישו, ותשים חדש.
טוב,
מתברר שזה לא עובד ככה.
רק כשלוחצים קלטש' השמן נוזל ואז גם ניכנס לי אויר
אבל זה לא בעיה לנקז.
פשוט מאוד.
רק מעניין מה זה הבוץ שיצא משם ?! ....
בקשר לרעיון הטישו... תמיד פחדתי שחתיכה תיפול פנימה למיכל ואז זה קצת כאב ראש להוציא אותה משם... כשהחלפתי נוזל בלמים ברכב קפצתי קודם כל לסופר פארם וקניתי את המזרק הכי גדול שהיה להם - 10 סמ"ק בכמה נגלות סיימתי את העסק והמחיר מאוד זול -שקל למזרק...
נראה לי שלא היתה לך מספיק סבלנות בשביל השיטה הזו. אני משתמש בה בבלמים ונמרוד כנ"ל. אני לא יודע אם נמרוד ניסה אותה על המצמד. השיטה הזו דורשת הרבה סבלנות, ולכן אני פותח פיטמות בתחילת טיפול ארוך, ועד סופו, לאחר כמה שעות, כל הנוזל מוחלף.
אני לא יודע להגיד ב1000 אחוז שזה עובד זהה גם במצמד, אבל אני מאמין ב99.99 אחוז שזה המצב.
פשוט לא חיכית מספיק.
אז זהו,
אני גם מכיר את השיטה הזאת לגבי בלמים. אבל במצמד לא יצא כלום. אפילו לא טיפטיפונת.
מצד שני כשלוחצים על המצמד זה יצא.
לא משנה, עכשיו יש משהו שקוף לעומת הבוץ שהיה קודם.
תודה.
אה ... גם צינורות בלמים ארוכים :-)
בספר מוסך כתוב(+תמונה למי שלא קורא אנגלית..) לחבר צינורית קטנה לפיה הנמוכה ולהשקיע אותה במיכל מלא בנוזל הידראולי מתאים.ציטוט:
נכתב במקור על ידי גיא
דורון, תוכל אולי לסרוק את זה ?
זה לא ברור כל כך, הפיה הכוונה בתוך הכוסית ? כי אם כן אז זה לא פיה בולטת אלא חור שקוע בערך חצי ס"מ מעל לקרקעית בכיוון לקיר אש.
(אגב, אם תמצא דרך להעביר לי את הספר - אני ממש אודה לך)
והתוצאות של כל הוג'אראס הזה ...
מאחורה
http://www.galilan.com/~guy.a/r.jpg
מקדימה
http://www.galilan.com/~guy.a/f.jpg
אתה זקוק למוט דחיף משופר (בצורת S) דחוף !!!!!
בהצלחה.
ומוט מומנט מתכונן
האוטו לא מוגבה בכלל.
עדיין צריך ?
חגי, אתה מתכוון למוט היגוי ?
דודי, מה זה מוט מומנט ?
גיא - תבדוק בפתיחת מטלה מלאה מה עוצר את הסרן מלרדת - את זה התפוח על הפרסה אז כן חובה!ציטוט:
נכתב במקור על ידי גיא
באותו זמן תבדוק שאין סדק נסתר בפרסה ושאין חופש בתפוח.
מוט מומנט - הזרוע מעל הסרן שמונעת סבסוב של הסרן ותנועה בין הסרן לשלדה שמשפיעה על ההיגוי (תנועה קדימה\אחורה של הסרן בהילקס משנה את ההיגוי)
מה שעוצר את הירידה של הסרן זה הבולם זעזועים.
מה הבעיה עם המוט מומנט המונע סיבוב סרן ?
טוב,
הלכתי לבדוק שוב.
בהצלבה מלאה קידמית.
בצד של האין הגה, גם אין בעיות
בצד של היש הגה , איך יודעים שהמוט הגה הגיע לסוף מהלך או לא ?
שחרר את מוט ההגה מהפיטמן ותראה
1. האם מוט ההגה יכול להמשיך לעלות או שהתפוח האחורי הגיע לסוף תחום העבודה שלוץ
2. האם הסרן ממשיך\יכול להשיך לרדת,
תזכור שבשטח אתה יכול להגיע לפתיחה גדולה יותר והתפוח עלול לקבל מכה.
מכיוון שברוב ימי השבוע כשאני מגיע הביתה כבר חושך, ולא יוצא לי לשבת סתם וללמוד איך הדברים מורכבים.
מה הפטנט בפרוק הזרוע הזאת ?
איך זה מחובר שם ? או יותר מעניין . איך מפרקים ?
תודה.
http://grm.m.walla.co.il/briefcase/0...7/DRAGLINK.jpg
גיא,
שמתי בזמנו גם כאן וגם בג'יפטריפ קישור להורדה של כמעט כל ספר רכב היילקס.
המכניקה מתאימה, חלק מהמידע לגבי המנוע אינו נכון כי שם זה מנוע בנזין אבל לגבי הסרנים ומע' ההגה,גיר וטרנספר אמור להיות שם הכל כולל איורים כמו זה.
הבוץ שיצא לך מהנוזל בלמים/קלאץ' (שהוא אינו שמן אלא חומר מבוסס כהל) הוא הנוזל לאחר שינוי תכונות כתוצאה מחום, התחמצנות וספיגת לחות.
החלפת נוזל בלמים/קלאץ' מאוד פשוטה, בעיקר אם אפשר להעזר בעוד בנאדם. שואבים עם משאבה קטנה או מזרק את נוזל הבלמים מהמיכל וממלאים אותו עד הסוף בנוזל.
אדם אחד יושב בתוך הרכב ובהוראת האדם שנימצא ליד הבורג ניקוז (בבלמים) או צינור (בקלאץ') מפמפם את הדוושה בזמן שהאדם שלמטה פותח את הבורג חלקית.
עושים כך עד שיוצא נוזל צלול מלמטה.
הכמויות במיכלים מספיקה למי שעושה את זה נכון, אבל אם לא מנוסים ופוחדים מחדירת אויר אז מוסיפים נוזל במשך התהליך. במקרה של הבלמים אחרי זוג גלגלים שניקזנו מוסיפים נוזל.
בקלאץ' לא אמורה להיות בעיה, אבל אפשר רגע לעצור באמצע ולמלא עוד נוזל.
כל הסיפור הוא מספר דקות בודדות ומתאים לכל רכב, למרות שיש רכבים בהם חשוב לנקז זוג גלגלים ביחד כדי להימנע מנעילתו של שסתום איזון בין שני הגלגלים שעל אותו ציר.