אתם דפוקים לגמרי, בחיי.
אם החלפה, בגלל כזה דבר, באה בחשבון, למה לא לנסות להדביק.. כמו שצריך.
להחליף, אם ינזל מההדבקה, תמיד תוכל..
Printable View
כי זה תמיד ישאר מקום לכשל, והכשל יבוא מתישהו אם התיקון לא ייצא טוב, וברגע הכי לא מתאים,חוק מרפי, ואתה מסתכן בהרס של ראש מנוע במקרה הטוב.
מיכה,
מקריאה ברשת נדמה לי שהגומיה החיצונית היא דומה לגומיה של ברז מים בבית ולא או רינג...
הכתף הישרה שלה מבצעת אטימה כתך ישרה בזמן הנעילה.
או רינג בשינוי ממנה נועל כנגד ההקף וההקף צריך להיות קוני בשביל לאטום
מיכה - מאיזה חומר ההברגה (הנקבה) של הברז? אלומיניום?
אם אתה לא סומך על אטימה של חומר כל שהוא אז למה לא להלחים?
יותר זול מלהחליף....
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תפסיקו להפחיד אותו!
כולה דליפה מההברגה - במקרה הכי גרוע, שההדבקה לא תתפוס, תהיה נזילה מההברגה..כמו עכשיו.
מה אתם עושים מזה עניין?
אם היה מוצא אטם או מה שלא יהיה (אם הפתרון של בועז, עם הגומי של הברז, עובד.. אחלה. עדיף) זה משהו אחר. אבל להחליף רדיאטור בגלל נזילה מהברגה, שיש תמיתות דעים שעדיף בכלל לא לפתוח אותה?!?!?
מה נהיה לכם?
תכף תגידו לו לקנות "רק מקורי" ורק מהיבואן הרשמי..
אם הייתם יודעים מה אני הדבקתי וכמה זה תופס...
סתם דוגמה.
החלק נשבר לגמרי. בדיוק במקום של הציר/קפיץ. זה החלק שמותח את הכבל, שפות את הדלת.
אפשר גם לראות כמה הוא דק.
הזמנתי חדש ובנתיים הדבקתי... החלק החדש הגיע אחרי איזה שלושה ימים ומחכה שנתיים וקצת, שאחליף...
עובד כל יום, כמה פעמים ביום ולא בעדינות.
קובץ מצורף 107115קובץ מצורף 107116קובץ מצורף 107117קובץ מצורף 107118קובץ מצורף 107119
Sent from my SM-N900T using Tapatalk
- - - Updated - - -
דרך אגב.
הצילומים מלפני שבוע בערך - פרקתי את הדלת על מנת להחליף את מנגנון החלון. אחד הכבלים נקרע..
ככה נראה החלק אחרי שימוש של יותר משנתיים.
קובץ מצורף 107120זה החלק
Sent from my SM-N900T using Tapatalk
הדבקה היא פתרון אחרון לפני החלפת הרדיאטור ואני לא בטוח לגמרי שהוא יחזיק כי הפקק הדולף מיביר גם לחץ.
אני משוכנע שאפשר להשיג אטימה טובה עם קצת השקעה
כנראה גם להדביק זו מומחיות.
אני מעולם לא נחלתי הצלחה עם הדבקות...
המיכל מפלסטיק וחשבתי להמיס את קצנ הצינורית שדולפת. אני שב ומזכיר, הדליפונת היא לא מהפקק/בורג עצמו אלא מהצינורית שתחתיו.
מיכה, כשהאוטו התחמם ישר רכשת ערכת CO וערכת בדיקת לחץ מארה״ב - מכיר את זה ומבין ללבך., כמה זה עלה כולל שילוח? 100 דולר?
רדיאטור אלומיניום *חדש* בלי דודי פלסטיק יעלה לך 240 דולר וייתן לך שקט לכמה שנים טובות, לא מכיר את הרכב ואת המותגים, זה הסדר גודל.
עזוב אותך הדבקות / הלחמות / אפוקסי - זה לא ידית וזה לא כפתור.
אם זה כושל בתזמון הלא נכון זה לוקח את המנוע איתו. השקט שתקבל מרדיאטור חדש והחופש מהמחשבה ״יחזיק או לא יחזיק״ לא שווה 240 דולר?
https://www.ebay.com/ulk/itm/121538203577
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני יודע אבל לפני שאני עושה את זה, אנסה את ההדבקה. אנחנו מדברים פה על 200-300cc אובדן מים בחודש בערך. מאז שכתבתי שהייתי במכון רדיאטורים ועד עכשיו המפלס מים ירד מהמקסימום למעט מעל המינימום במיכל עיבוי. הפחד העיקרי שלי שזה אכן יכשל כשלון קטסטרופלי בטיול רציני כשהרכב מתאמץ. מאחר ולא מתוכנן לי אחד כזה בעתיד הקרוב אז אני לא לחוץ.
תודה
מיכה,
הדליפה היא מהפקק!
אי האטימה של הפקק באה לידי ביטוי בצינורית התחתונה המיועדת לניקוז.
לפי התוכנית המקורית של היצרן היית מסובב רבע סיבוב את הברז ומהצינורית היה זורם הניקוז...
בכל מקרה - שים לב למה שרשמתי לגבי זה שאחת מהגומיות אינה או רינג אלה גומיה שטוחה שנלחצת כנגד הקיר שמולה וכך מבצעת אטימה...
אוקי אני אחפש כזו
מיכה - כל פתרון שתמצא (גומייה, הלחמה, סיליקון, אפוקסי...) תבדוק בלחץ גבוה מהלחץ פריקה של הפקק ככה שתהיה בטוח שהפתרון אכן מחזיק את הלחץ הנדרש
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אין חשש שזה יקרוס במכה אלא שתשכח לבדוק והאוטו יתחמם וינזק.
לא משהו להשבית בגללו את האוטו אבל בהזדמנות קרובה שלוף את הפקק וסע למקום שמחזיק גומיות ואטמים.
נראה לי שניתן גם בקלות ליצר כזו .
אתה בכל מקרה צריך בקרוב לעבור לנוזל קירור הולם. הראה לי הזדמנות מצויינת לסגור את הכול יחד
נכון, צריך לרוקן את הרדיאטור ולהחליף נוזל.
כשהחלפתי את הטרמוסטט חזרה למקורי השתמשתי בRTV שקניתי בטמבוריה הקרובה. אחר כך קניתי של לוקטייט. כדאי להחליף?
אם ההוא מהטמבוריה מיועד לרכב ואין נזילה אז למה?
לא יודע, אמרתם לא לשים noname
עדיף חומרים עם מוניטין אבל לא רואה סיבה לפתוח שוב
סיליקון לאמבטיה לא שמים באוטו. חומר אטימה אנארובי (נדמה לי שהחומר של לוקטייט נקרא 547) כן. Rtv ייעודי למנוע ומתאים למתכות גם אפשרי.
החיסרון העיקרי של rtv הוא בכך שהוא מתמצק ואז חתיכות סיליקון מתחילות לטייל בתוך הנוזל ומי יודע איפה הן יעצרו ומה הן יסתמו. לעומת חומר אנארובי שמתמצק רק בפלאנג׳ שאותו הוא אוטם ונשאר נוזלי בכל מקום אחר.
סיליקון של אמבטיות הוא חומצי ותוקף מתכות שונות, לעומת gasket maker זה או אחר שמתאים למתכות.
בקיצור.... סיליקון מהטמבוריה זה כנראה טעות כפולה.
אם אתה ממילא מרוקן נוזל קירור, יש הגיון בחיפוש או ייצור של אטם מתאים או הדבקה פנימית של הברז עם חומר אטימה (שזה כמו לייצר אטם).
אסף.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...850438d424.jpg
זה לדעתי הלוקטייט המתאים ( בזה אני משתמש).
לחדד את ההערה של אסף-
אנארובי הכוונה שמתמצק בתנאי חוסר חמצן.
הרעיון הוא ששאריות הדבק שזולגות מהפלאנג׳ ( שטח הלחיצה) לתוך השמן או המיים לא יתגבשו ויסתמו מעברים...
מבדיקה נוספת- שלי לא אנארובי.
ה 547 שאסף ציין הוא כן.
גם המתחרים מגיעים לרוב בגרמושקה
מצויין על האריזה לאיזה שימושים/טמפרטורות מיועד החומר?
אם אוטם אל תפרק (תזכור לעקוב)
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
נו באמת, חשבת ששמתי סיליקון רגיל? שמתי סיליקון שמיועד לרכב. אני אבדוק שוב ליתר ביטחון.
בקיצור, מיכה... אם זה אטום אל תיגע. הלאה.
אסף.
- - - Updated - - -
בכל מקרה... שיפור לתכנון המקורי, אני הייתי מוציא את הברז פלסטיק, ממלא את החלל בפרופוקסי, ובתוכו שותל ברז של רדיאטורים מהמאה שעברה:
http://www.amazon.com/Forney-75368-Drain-Compressor-8-Inch/dp/B003X5VIN2
אסף.
זה בסדר גמור.
אסף.
אחלה.