פעם באמת זה היה הרכב הכי מתאים. בעיקר בגלל שלא היו הרבה אופציות אחרות, הסיקס היה נפוץ, המבנה שלו איפשר לעשות כל מה שתרצה וגם כסטוק הוא רכב די עביר תכלס.
כיום, מי שבונה רכב עבירות מקצועי על בסיס cj, בסוף מחליף הכל חוץ מהגריל הקידמי.
Printable View
פעם באמת זה היה הרכב הכי מתאים. בעיקר בגלל שלא היו הרבה אופציות אחרות, הסיקס היה נפוץ, המבנה שלו איפשר לעשות כל מה שתרצה וגם כסטוק הוא רכב די עביר תכלס.
כיום, מי שבונה רכב עבירות מקצועי על בסיס cj, בסוף מחליף הכל חוץ מהגריל הקידמי.
יוני...את האוטו שלי אתה מכיר. אני עם צמיג קטן ממך (אבל גובה ביצה יותר גבוה), מנוע חלש יותר, ואותו בסיס גלגלים - ועבר את כמריר בשלום כמה וכמה פעמים.
הייתי בכמריר - עם ראיד והסיקס שלו, הוא עבר שם יפה מאוד את הכל. באמת נהג בצורה מרשימה מאוד.
תסע לשם. אתה תהנה מאוד.
- - - Updated - - -
לדעתי זה נובע גם מהעובדה שאנשים היום מאוד מגזימים. לא צריך צמיגי 37 וסרן דנה 60 קדמי בשביל כמריר.
גם סיקס עם צמיגי 33 ושיפורים בסיסיים עובר שם, ואפילו יהנה יותר מהאתגר מאשר רנגלר מפלצתי.
הבעיה היא בעיקר שסיקסים טובים נעלמים מן העולם...ולקנות סיקס ב-40 ולהשקיע עליו עוד 40 - אולי כבר עדיף לקנות רנגלר 2007 משופר כולל הכל ב-120 אלף?
הג'יפ של ראיד על 35 וסרן דנה 44 קדמי. שיפורים "קלילים" ללא ספק.
בשביל לנסוע פעם או פעמיים בחיים לכמריר, לא צריך הרבה.
להערכתי סיקס נעול כפול, גם על 31, יעבור הכל. מקסימום יצטרך קצת בנייה וישלם קצת באורך חיי הקלאץ׳.
בשביל לעשות את כמריר פעם בשבוע, כבר צריך יותר, הרבה יותר.
בוזי, בשביל כמריר יש אובר קלוקינג
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
אתה טועה בוזי... גם לראיד על ה35 זו לא היתה אוטוסטרדה...
לדעתי 33 ויחסים שמתאימים לאופי הזה של נהיגה , הם מאסט לייצר הרפתקנות כמו כמריר.. ולזחילת סלעים בכלל.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
אני עם יחסים 4.10 בסרנים על צמיגי 31 ואפילו במדרגה בנקרות הייתי רוצה הילוך איטי יותר.
אפשר לעלות שם גם בלי נעילות ועם יחסים סטנדרטיים זה נכון. ונכון שאם יהיה לי דאבלר אשתמש בו אולי פעמיים בשנה וכל פעם למאה מטר או פחות.
אין שום היגיון להתקין דאבלר. יומיים עבודה. 3000-4000 שקל וכו.
כמו שאין היגיון לקנות מקרר לאוטו ב3000 שקל בשביל שני טיולים בשנה של מעל יומיים שהצידנית לא מספיקה.
אין בכלל היגיון בלהחזיק cj.
ועדיין. יהיה לי cj עם מקרר ודאבלר ועוד מלא דברים שאין בהם היגיון.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
טוב.. אז התחלנו:
קובץ מצורף 122379
שלב ראשון היה להוריד את הטרנספר ולהרכיב את הקיט יחסי העברה של טרהפלקס ואתה הציר החדש לטבעת הקלוקינג.
קובץ מצורף 122380
השלב הבא, הרכבת הטרנספר במצב הרצוי. רכשתי קיט של ADVANCE ADAPTERS, בה טבעת קלוקינג המאפשרת ארבעה מצבים. בחרתי במצב השני שכן גם שם הטרנספר כמעט אופקי, ותושבת הגיר גם ככה יושבת נמוך יותר. לאחר מספר הרמות והורדת של הבן יונה הכבד הזה, התחלנו את הדקורציה בריצפה... בנוסף, האוזן בצד נהג של הטרנספר, זו שמחברים אליה את הידית המקורית הייתה חייבת ללכת.
ניתן לראות שבשילוב של הרמה של רכבת הכוח, הגעתי לאפשרות של בטן שטוחה לחלוטין.
קובץ מצורף 122381
קובץ מצורף 122382
קובץ מצורף 122383
הטרנספר ממוקם ונגמר פרק הונדליזם שבריצפה..
נשאר לבנות גשר גיר חדש,להתאים דרייבשאפטים וזוויות, לסגור את החור ועוד כמה שטויות קטנות.
בינתיים, המגבלה היחידה שאני נתקל בה מבחינתי היא הדרייבשאפט הקדמי, שבסגירה מלאה יגע בסטרטר.. אם למישהו יש רשמים או תובנות בנושא, אשמח לשמוע.
מנסיון. הקלוקינג גורם לדריישפט הקידמי לגעת בהואזינג!. לא סתם גל ההינע הקידמי בסיקס הוא צר. הפתרון הוא שילוב של כמה שינויים קטנים. כמות השינויים וגודלם כגודל הבעיה.
1. להרים את המנוע. בעצם כמו להנמיך את הגשר גיר רק בצד השני..
2. להנמיך במפסטופים מקדימה.
3. לשייף את ההאוזינג באזור המגע.
4. אם הדריישפט הקידמי שלך לא בעובי המקורי אלא רחב יותר. זה הזמן לחזור לקוטר המקורי.
5. להזיז את מיקום החורים בגשר גיר מעט לכיוון הנוסע. כל סמ משמעותי. בעצם להסיט את הרכבת מעט.
תבחר איך נכון לך לגשת לנושא..
Sent from my SM-G930F using Tapatalk