נימרוד, אני מתכנן על "בזנ"ט" בצורת ח' ולא ר' בגלל החוזק מהקיפול הנוסף.
בנוגע לגובה בצד החיצוני, אני עוד לא סגור וגם לא על העובי בשביל זה יש לי מכופף מתכות.
Printable View
נימרוד, אני מתכנן על "בזנ"ט" בצורת ח' ולא ר' בגלל החוזק מהקיפול הנוסף.
בנוגע לגובה בצד החיצוני, אני עוד לא סגור וגם לא על העובי בשביל זה יש לי מכופף מתכות.
אם יש לך יכולת לכופף זה מצויין. לך על עובי של 3 מ"מ, וגובה בצד החיצוני 100 מ"מ - קצת מתחת לסף של הדלת. כשאתה עושה את זה, תן פה הודעה, יכול להיות שאני אהיה מעוניין, ואני מניח שיהיו עוד קונים.
לא כדאי לי להגיע עד לדלת ולהכניס כבר קנט גם פנימה, לכיוון המדרגה הקטנה שם?
וואלה עומר, לא הצלחתי להבין למה אתה מתכוון. נסה שוב...
הכוונה שלי היא כזאת
1.מתחת לבודי מעבר לזוית ה"ר" הרגילה של הבזנט לתת כיפוף נוסף כלפי מעלה
מה שייתן צורה סופית של "ח" הפוכה.
2. במקום לעלות 10 ס"מ עד לפני הדלת האם לא כדאי לעלות עד לדופן הדלת (הנמוכה מבין השניים) ולכופף לשם עוד אוזן?
קוסמטיקה בלבד. אין לי דעה.
יש חדש, התקדמות?
אגב חנן ב nerf bars שלך חיבור ישירות לשלדה (עם מפזרי לחץ) לא מספיק?
מספיק מבחינת חוזק, זה לא נשבר, אבל הגמישות מאפשרת לנרף-ברס לעבור את הס"מ הבודד שביניהם ובין המרכב ולנגוע במרכב, לא נעים לא נורא. עדיף, לדעתי, להשתמש בעוד נקודת חיבור לשילדה או חומר עבה יותר, 3מ"מ במקום 2.
השאלה אם לחבר ישירות לשלדה אם מפזרי לחץ, או לבנות משהו שיחבוק את השלדה?
http://us.f1.yahoofs.com/users/2da1f...Te5N.AElJCvkNy
יותר קל לחבוק את השלדה. לקדוח דרך השלדה חורים, להשחיל סליבים, סתם עבודה שחורה. אין לזה יתרון פונקציונאלי על החביקה כמו שחנן עשה.
אני מעלה את הנושא בשנית מפני שאני מחר בבוקר הולך לייצא איזשהו פיתרון לתושבות גוף האחוריות, ורציתי לדעת במה כרוך לייצר משהו כמו שנמרוד שרטט למעלה?
לייצא = לייצר
למעלה = בתגובות הראשונות בשרשור הזה
ניר ל האם שקלת לדפן בעזרת ציפוי פיברגלס
זה לא יקר ולא כבד מבחינת מישקל (ברזלים) מה עוד שאפשר להגיע
לרמת-גימור ליטוש.צבע.ועוד ללא שום בעייה .לחומר הגלם לפי דעתי לא צריכה
להיות בעייה עם פח.[/b]
נמרוד, האם החלק שהעלת סקיצה שלו מחליף את הפח האחורי או מורכב מאחוריו? אם מאחוריו אז איך דואגים להפרש פוטנציאלים קטן ככל הניתן?
איך מכופפים חלק שכזה?
תודה
עד כמה שאני משחזר עכשיו (השרשור הזה ישן) הרעיון הוא להלביש את החלק האחורי הזה על הפח הישן. מבחינת הפרש פוטנציאלים - זה פלדה וזה פלדה. ובכל מקרה אתה שם בינהם הרבה צבע/זפת מה שלא יהיה. הפח שיהיה קבור מתחת לנצח בטוח לא נמצא בתנאים אידיאלים, אבל מה זה משנה? גם מבחינת חוזק וגם ומבחינה אסטטית החלק החיצוני החדש הוא מה שמשנה.
אוקי.
במקרה שלי אולי אפשר בכלל להחליף את כל החלק האחורי בסקיצה שהעלת. אבל זה מקרה פרטי שלי שבו כל החלק האחורי די גמור.
איפה יש סדנא באיזור המרכז , למי שיודע, שמכופפת פח בצורה מעוגלת? (לכופף ב"שבירות" כבר יש לי מקום שיעשה לי את זה בחינם)
שאלה נוספת, אם משתמשים בחלק שמשורטט בסקיצה בלבד, האם כדאי להשתמש ב4-5 מ"מ ולא רק ב3 מ"מ?
הרעיון שבנוסף לחיזוק המסיבי לתושבות אני אוכל להרכיב על החלק הזה גם דלת שתחזיק מיכל דלק וגלגל ספייר מבלי לקבל סדקים ושבירות.
באיזה עובי מדובר?ציטוט:
איפה יש סדנא באיזור המרכז , למי שיודע, שמכופפת פח בצורה מעוגלת?
עד 0.8מ"מ או אולי אפילו 1מ"מ, כל פחח מיזוג אויר יכול לעשות (יש להם מערגלת ידנית).
אם תתקשה למצוא, תודיע לי, אני אנסה לעזור.
אביגדור
עובי של 4-5 מ"מ.
הרעיון הוא להחליף את כל הדופן האחורית+העיגול עד תחילת בית הגלגל.
אין לי מושג איפה להתחיל לחפש. אולי אני אדפיס את התרשים של נמרוד ואתחיל לטייל בין מסגריות/סדנאות למתכת.