תגובה: חיבור בצינור מתכת בין קומפרסור למיכל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
צינור מנחושת עלול להסדק מרעידות, במיוחד אם אין חיבור גמיש בקצה, ולכן זה פחות מקובל בעולם האוטומוטיבי. גם על קומפרסור סטטי גדול הצנרת בדרך כלל מפלדה, לא נחושת.
זה לא שאתה צריך להפטר מהחום בצינור המוביל בין המדחס למיכל, כמו שאתה צריך צינור שיעמוד בחום הזה, כמו המקורי של ARB או VIAIR או אחרים.
בקומפרסורים בוכנתיים אני מכיר רק נחושת (עם צלעות) ובדיוק בשביל לקרר את האוויר בין סטייג 1 ל -2.
לגבי סדיקה, אם זה אלים במיוחד אז כן, ועדיין רוב המדחסים נגיד בעולם הקירור מחוברים יניקה ודחיסה עם צינור נחושת ללא מחבר גמיש (מוסיפים במדחסים עם התנעה אגרסיבית ו/או צנרת קצרה שלא יודעת לספוג).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סולי
ובזאת גם תודה ענקית לים, kd2, על הסבלנות והייעוץ הטלפוני.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
בשמחה.
אני מזמן הבנתי שאורי רוצה ייעוץ בתוך מסגרת (=טירלול) הדרישות שלו, וזה מה שהוא רוצה...
וזה הגיע לחיבור צנרת נחושת קשיחה לפושפיט, שזה אגב עובד רק שפה באמת אין גמישות אז זה קשה (חיבורי פלר זה לאנשים רגילים מידי).
תגובה: חיבור בצינור מתכת בין קומפרסור למיכל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
חיברת צינור נחושת קשיח בין שני מכלולים שכל אחד מהם מחובר קשיח למרכב?
למשל צנרת ברקס קשיחה מהבוסטר עד לצומת פיצול לצינורות הגמישים.
אם זה לא צינור ישר מנקודה לנקודה, אז הפיתולים וכיפופים בדרך מייצרים גמישות.
4 קבצים מצורפים
תגובה: חיבור בצינור מתכת בין קומפרסור למיכל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
נראית אחלה עבודה
רק שאלה, למה לא כיוונת את פתח המיכל לכיוון יציאת הקומפרסור? היית חוסך אורך צינור, את הזוית בכניסה למיכל, ומקטין את הפגיעות שלו. זה אפשרי גם מכיוון שיש לך פתח ניקוז מים. יש סיבה שבגללה החיבור חייב להיות מלמעלה?
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
בוצע!
כמו שרבים וטובים המליצו כבר מההתחלה.. זנחתי את הפושפיט.
עברתי למחברי עין / compression , בקומפרסור ובמיכל. צינור נחושת 10ממ, 3לופים הצלחתי לעשוצ הפעם.
אחרי נסיעה קצרה מחזיק 125psi כבר שעה.
והצינור מתחמם יופי יופי בזמן עבודה, אני מבסוט!
תודה רבה לכולם! ובמיוחד לים! שלא התייאש ממני ותמך נפשית.קובץ מצורף 140029קובץ מצורף 140030קובץ מצורף 140031קובץ מצורף 140032
Sent from my SM-G781B using Tapatalk