כרגע אל תנקה. תיקח בקבוק מים או קולה ריק ויבש, תשים בו קצת דלק ותכניס את הצינורית לתוכו. זה יהיה מיכל הדלק שלך לצורך השיפוץ.
מצורפת תמונה עם דוגמא
Printable View
כרגע אל תנקה. תיקח בקבוק מים או קולה ריק ויבש, תשים בו קצת דלק ותכניס את הצינורית לתוכו. זה יהיה מיכל הדלק שלך לצורך השיפוץ.
מצורפת תמונה עם דוגמא
זה כנראה לא המיכל שמפריע לדלק להגיע.ציטוט:
נכתב במקור על ידי Adam7
עקרונית, מנקים מיכל ע"י פירוק, ריקון, ייבוש, ואח"כ ניעורים בריאים עד שהדרק יוצא החוצה, או בשילוב עם דלק בפנים וניעורים נוספים, אם הדרעק נדבק.
בפעולה הזו, אבל, אתה נוטל סיכון לגבי המיכל. יכול להיות שחלק מה"טינופת" והחלודה בעצם סותמים לך חרירים במיכל, והסרה שלהם תיצור לך למעשה חורים במיכל.
סביר להניח שהסתימה היא בצנרת או במשאבת הדלק.
את הצנרת תשחרר ע"י הזרמת אויר בלחץ מכיוון המשאבה אל המיכל,
את המשאבה תבדוק בזמן סטרטר כאשר היא מחוברת לבקבוק/מיכל,
ואח"כ שילוב של שניהם - המשאבה והצנרת.
שים לב למלא במיכל יותר מ-15 ליטר, כדי להיות בטוח שאתה מלא.
יכול להיות שגם המחט בכניסה לקרבורטור תפוסה במצב סגור.
מותר להעזר בלחץ מים לניקוי המיכל?
אני חושב שכדאי לך לפרק את המיכל וללכת למסגר נירוסטה שיתן לך הצעת מחיר בעבור מיכל חדש.
זה לא יהיה זול, אבל יחזיק לכל החיים. קשה לי להאמין שתמצא מיכל חדש. זה שיש לך בטח כבר גמור. אי חשבתי שהמיכל שהיה לי תקין, התברר שלמרות שהוצאתי חלודה והמתכת נראתה טובה, היא הייתה בעובי של פחות מנייר וכל התהליך יצר בה חורים.
המיכל מתחת לכסא נהג?
אז פרק כסא.
נתק צנרת,נתק מדיד דלק {בזהירות לא לקצר!].
פרק מיכל דלק ,מלא בליטר דלק,נער ורוקן,חזור על הפעולה תוך כדי הקשה ע"ג המיכל,
ובדוק את גודל החתיכות שיוצאות ממנו.
אם המיכל במצב פקופלי,אולי תחשוב על יצור של אחד חדש,או רכישה ,שוב משומש יכולה לחזור בעיית
התפוררות!
אם הצלחת לנקות היטב יפה לך .
התקן צנרת דלק חדשה,חדשה.
שם לב הצנרת לא ארוכה,כדאי לטווח ארוך "להשקיע" בכדי לא לשקוע.
צנרת+מסננים ,לדעתי 2 .
עבוד ביסודיות בכדי לא לעבוד פעמיים!
בהצלחה.
לא קל, כפי שנכתב. יש לי כמה פטנטים שעשויים לעזור-ציטוט:
לעניין, איך מנקים מיכל דלק?
-אין כמו חומצה. אבל לא כולם אוהבים להשתמש בחומצות.
-אם אתה מנקה עם מים וסבון (או חומצה ואחריה מים שינטרלו אותה), הדרך הכי טובה לייבש טוב טוב את המים היא על ידי אציטון.
-בשלב הניקוי, אפשר לזרוק לתוך המיכל המון ברגים ואומים, או שרשרת פלדה, ביחד עו מעט חומר ניקוי (מה שאתה בוחר), ואז לנער. חלקי המתכת יפרידו חלודה רופפת מהפח.
-בסוף הניקוי, יש צבעים שמיועדים לשחזור מיכלי דלק. הצבעים הללו יוצרים שכבת הגנה לא רעה.
-אבל בשורה התחתונה, זה מאבק אבוד מראש. נסה למצוא באיביי מיכל במצב NOS (זה מושג שתתיקל בו הרבה בזמן הקרוב כשתקנה חלקים)
אסף.
השמן 20/50 מינרלי, לא לשים אחר,סתם לא כדאי.
1 גאלון+-
ובדוק מדיד .גובה השמן.
אל תנסה להניע לפני שניקית מערכת הדלק ,חבל שתסתום את הקרבורטור,ואולי תתקשה בהנעה
בגלל זה.
בדוק מצב הפלטינות גם.אם נראות בסדר לא שחוקות מדי ובמרווח לפי מידה של פילר,העבר ליטוש עדין
על שני הצדדים ,לא יזיק.
פלגים חדשים אמרו?
מצבר תקין וחזק מספיק .
האם יש אצלך משאבת דלק מיכנית?או עשו חשמלית.
אם יש מיכנית אז יקח זמן עד שנוזל החיים יגיע , אל תתיאש.
מלא כוסית הקרבורטור במעט דלק, ישיר.
מאחר שמסנן השמן אצלך חיצוני, תחליף גם את הצינורות שמוליכים מתושבת המסנן למנוע
פתחתי וניקיתי קרטר, החלפתי ברגים,
אמרו לי שלפני שאני שם את אטם (פקום) לשים אותו במים, האם? למה? טיפים בבקשה.
לגבי החלפת הצנרת, ההברגות אצלי הם באינצ'ים האם הברגה במידה מקבילה במ"מ מתאימה?
אני יודע שבפילטר שמן זו בעיה רצינית. גם בצנרת שמן למנוע?
הצינורות בחנויות חלפים \ אביזרים יקרים מאד, בדקתי במכון הידראוליקה (בחדרה) וזה נראה הרבה יותר זול, השאלה היא באיזה לחץ הצנורות צריכים לעמוד, (כמובן שזה משפיע על המחיר)?
תודה, אדם.
תרים צילצול לינוביץ', יש לו הכל.
03-5377738
בדקתי היום צינורות מהפילטר שמן למנוע, שניהם ביחד 150. במכון בחדרה 25 - 70 לצינור + חיבור ההברגה. צינור של 70 ש"ח מחזיק לחץ מאד גבוה ואין בו צורך לדעתי, מאחר ואני לא רוצה לזרוק סתם כסף, אבל עוד פחות להשתמש בחלקים לא מתאימים או גרועים, אני בודק.
מאד מומלץ לרכוש מינוביץ,זה סט יחודי למטרה זו ולא יקר.
רוצה עוד כתובת,טכנו צינור מרחוב יצחק שדה,חברה מקצועיים.רק שלהם תצטרך להגדיר אורכי צינור,הברגות,ניפלים ועוד ,כך שאולי תשלם יותר מינוביץ אז למה לא לקחת מוכן מהמדף
???.
תנסה להתגלח על זקנם של אחרים,זה פחות כואב!
מנסיון כואב משלי!
קיבלתי את דעתכם, תודה. עלה 140. שוב תודה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי RONI
עוד שעלה על האטם קרטר שמן, איזה דבק מומלץ?
תשובה לשאלה!
אטם בלבד יספיק לדעתי.
אם תהיה נזילה לאחר הידוק טוב ,אז תשקול סיליקון אדום עמיד חום.
נסה ככה ודווח.
2 אפשרויות, בהנחה שמדובר על אטם שעם.ציטוט:
נכתב במקור על ידי Adam7
1. שכבה דקה של דבק מגע על שטח הבלוק שבא במקע עם האטם, ולהדביק את האטם בצורה אחידה לבלוק. לאחר מכן שכבה דקה של דבק מגע על האטם גם בצידו השני, וסגירה בזהירות והצלבה.
2. שכבה אחידה של סיליקון אדום מכל צד האטם, וסגירה ידנית רק עם בוקסה ומאריך, עד שרואים סיליקון שיוצא החוצה בצורה אחידה.
עזוב את זה ככה שעתיים שלוש, ועכשיו חזק בהצלבה ובזהירות סגירה סופית.
בשני המקרים- לתת לעסק לנוח לילה לפני מילוי שמן וכו'.
אני, הייי הולך על האופציה השניה. סיליקון אדום.
בהצלחה.
אחת הבעיות הגדולות עם כל הרעיונות של דבק מגע וסיליקון אדום היא הפתיחה הבאה של האטם.
פתרון קל ופשוט:
*דבר ראשון, אני הייתי נמנע מדבק מגע מאחר ומאד קשה להסיר אותו לאחר מכן גם עם סכין ניקוי מתאימה.
לפני שאתה מציף את כל האזור בסיליקון אדום, נסה למרוח את הסיליקון רק על צד אחד של האטם (שכבה דקה מאד אבל אחידה) ולהדביקו לקרטר, לאחר מכן הדק אותו למקומו (כמו שאמרו, עד שתראה את הסילקון יוצא בצורה אחידה מסביב).
תן לו להתייבש לילה ואז הדק את הקרטר למקום בהצלבה של חיזוק הברגים.
אם הפסיקו הנזילות, רווח נקי. אתה יכול לפתוח את הקרטר עוד פעמים רבות בעתיד בלי יותר מידי בלאגן של נקיונות והחלפת אטם.
אם לא, עבור לשלב הבא ומרח סיליקון אדום גם על הצד השני.
אצלי הוא מודבק רק מצד אחד ומהודק ואין לי בעיות נזילות.
עשיתי את אותו התרגיל בדיוק גם עם מכסה הנדנדים - האטם מודבק למכסה ומאפשר לי פתיחה קלה גם בתנאי שטח.
* מניסיון. נשבר לי נדנד בנחל צין. פתחתי את המכסה בקלות , פיניתי את כל השברים והשבבים, סגרתי את המכסה וחזרתי הביתה (עד הוד השרון) על שלושה צילינדרים.
ג'יפ זה ג'יפ ;-) .