ובכן , אני חייב תודה גדולה לכל מי שעזר ! הבעייה הסתדרה . הוחלף הבית תרמוסטט ותרמוסטט חדש , כל נזילה שהיתה פסקה , והוונטה נדלקת בדיוק ב 90 מעלות ומורידה את האוטו ל 80 או 85 בדיוק כמו מהמפעל :D ואני מרוצה .
שוב תודה
אור
Printable View
ובכן , אני חייב תודה גדולה לכל מי שעזר ! הבעייה הסתדרה . הוחלף הבית תרמוסטט ותרמוסטט חדש , כל נזילה שהיתה פסקה , והוונטה נדלקת בדיוק ב 90 מעלות ומורידה את האוטו ל 80 או 85 בדיוק כמו מהמפעל :D ואני מרוצה .
שוב תודה
אור
לגבי היוניט יש כמה ערכים אם אני זוכר נכון יש 68-82, 82-92, המספרים הגבוהים מייצגים את טמפ' סגירת מעגל של היוניט (הפעלת הוונטה )והנמוכים את פתיחת המעגל (הפסקת הוונטה),חשוב מאוד שהערכים של התרמוסטט והיוניט לא יתנגשו כי אם טמפ' הפתיחה של התרמוסטט תהיה נמוכה מטמפ' פתיחת המעגל של היוניט אז הוונטה לא תפסיק לעבוד בשאיפה לקרר את המנוע כשהתרמוסטט סגור (אני מקווה שאני ברור)
לגבי החיווט אתה חייב לשים ריליי כי היוניט לא בנויה להעביר דרכה כמות כזו של זרם,רצוי גם לחבר את היוניט כפיקוד מינוס על הריליי שאם יש בעיה עם היוניט (קצר או נתק פנימי) אז מקסימום הוונטות יתחילו לעבוד ולא קצר חס וחלילה.
אני השתמשתי ב-circuit braker מעיין חצי אוטומט במקום פיוז ושמתי אותו בקו פלוס שבין הריליי לבין הוונטה (רגל 87 בריליי ) וההזנה של הריליי (רגליים 30 ו-86) היא ישירות למצבר (מניסיון של שנים כך זה עובד הכי טוב ומחזיק מעמד),את רגל מס' 85 של הריליי חיברתי לאחת הרגליים של היוניט ואת הרגל השניה של היוניט חיברתי למקור מינוס חזק וקבוע וכך אתה מקבל ריליי עם פיקוד מינוס על ידי יוניט,
כל זאת על סמך ניסיון אישי עם המערכת הנ"ל והיא עובדת מצויין.
לי-שי