קלמן, כדי שלא תתבלבל:
מיחס העברה 3.73 ומעלה (4.10 וכו') הקורונה הקדמית לא באותו עובי כמו המקורית (3.54) ולכן צריך קייס שונה (או לאחר חריטה/התאמה). אם אתה נשאר עם יחסי ההעברה המקוריים אין צורך לגעת בקייס. לא אחורי ולא קדמי.
Printable View
קלמן, כדי שלא תתבלבל:
מיחס העברה 3.73 ומעלה (4.10 וכו') הקורונה הקדמית לא באותו עובי כמו המקורית (3.54) ולכן צריך קייס שונה (או לאחר חריטה/התאמה). אם אתה נשאר עם יחסי ההעברה המקוריים אין צורך לגעת בקייס. לא אחורי ולא קדמי.
לכל המגיבים ובמיוחד לקלמן , אכן טעיתי !!! את הקייס ( הבית ) צריך להחליף בהחלפת יחסי העברה ולא בהתקנת
נעילה , חוזר בי ומתנצל בפני קלמן על ההטעיה שלא היתה במזיד
בברכה
שאולי
תודה שאולי קניתי ממנו את הנעילה והקייס (אין לי מה לעשות איתו כרגע - אבל בעתיד אולי אשנה יחסי העברה ) .
הזמנתי בסוף מחו"ל noslip - עוד 240 דולר מעבר לנעילות הפשוטות , אבל גם חשבתי בסופו של דבר שזה דווה את המחיר
תודה לכל העצות המצויינות
זה לקח חודש וחצי :-)
סיפור המעשה ...
בעיקר בגלל ש rock-road שלחו לי חלק לא נכון ולא מתאים למק"ט שמופיע על האריזה .
זאת למרות שביקשתי כמו ילד מפגר מהם לפחות 3 פעמים לבדוק טוב את התכולה כי זה מגיע במזוודה לישראל וטעות מסבכת לי את החיים ....
לקח כמה ימים להבין שהחלק לא מתאים (הבדל של מאיות המילימטר בקוטר ) ,
רק שסמי וגם חן ראו את הבעיה וניסו להבין גם מה לא בסדר וגם הם אמרו שהחלק לא תקין התחלתי את מסכת היסורים עם החנות והיצרן ... ואז להביא את זה שוב לארץ ....
החלקים הנכונים הגיעו ולקח לי כמה דקות להתקין הכל ואז הפין הישן שתופס את המוט בתוך הדפרנציאל סרב לצאת או לזוז .
אחרי ששברתי את כל הכלים שהיו לי - הלכתי לחן והוא גם שבר כמה דורנים עד שלבסוף קניתי כלים נוספים והוצאתי את הנבלה .
זה פין שאמור להיות בקוטר של כ 5.8 מילימטר (מידה אינצית כלשהי ) ודחפו שם בלחץ פין 6 מ"מ .
להשיג פין מקורי גם היה סרט .
אחרי זאת לקח לי עוד כשעתיים להרכיב הכל ולסגור יפה עם ידית מומנט (להוציא את הפין מסריח הזה לקח יותר זמן מלהרכיב את כל הנעילה ולהחזיר גלגלים ...) , היום יצאתי לסיבוב בדיקה והנעילה פשוט מדהימה !!!! היא ממש שקטה - תודה לכל מי שהמליץ לי בזמנו לקנות את זה ולא את ה lock-right הרגיל .
חוץ ממקרים חריגים אני לא יודע שהיא שם ובשטח הרכב למרות שיש לו מהלך מתלה של מזדה 323 (סופה מקורית עם מוט מייצב) - הוא עובר הכל כמו נגמש .
אם הכל הולך חלק ואין תקלות כמו שהיו לי שלא צפויות התקנת no-slip היא ממש פשוטה
לסיכום : תודה ענקית לסמי מדליה (שעזר לי בפירוק , החליף לי מייסב וסייע בדברים נוספים ) וחן מנהריה שהיה זמין תמיד לעצה ועזרה .
הניסוי הבא התקנת נעילה קידמית ...
אחרי קריאת כמה שרשורים בנושא,עדיין לא הגעתי למסקנא מה עדיף.
נו סליפ.
לוקרייט.
דטרוייט.
אי זי לוקר.
שיקולים:
נעילה אחורית לסיקס שנת 90'.אם נוסע בכביש,אז רק כדי להגיע לשטח או לחזור ממנו.
תיקתוקים,לא מפריעים. (אם מדובר רק ברעש ולא בבעיית יציבות).
אמינות-חשובה לי.(שמעתי שיש נעילות אוטו' שגורמות לשחיקת הקורונה ופניון).
מחיר:50$-+ לא משנה,אך 200$ נוספים מצריכים טיעון מוצדק.
יציבות בסיבובים.האם יש הבדלים? כיוון שגם כך עם השיוט של הסיקס אינני רוצה להוסיף חטא על פשע...
קלמן שלום
אני עומד בשלב בו היית בעבר בהתלבטויות בקשר להתקנת נעילות קדמית ואחורית בסופה 1994 ( דנה 60 מאחור ו- 44 מקדימה)
אשמח לשמוע מהי המסקנה שלך מתחקיר המותגים,המחירים, ההתקנה והתוצאה הסופית.
השאילתא פתוחה לכל חברי הפורום שיש להם נמסיון וידע בנושא זה
ההמלצה שלי מנסיוני הקט..
(D44) אחורי - NO SLIP לכל מי שלא אוהב תקתוקים (קצת יקר יותר) או לוקרייט למי שלא איכפת לו מתקתוקים (זול יותר מהנו סליפ).
(D30) קדמי - נשלטת (עניין של מחיר ונוחות) קשה מאוד להשתלט עם רכב נעול אוטומטי מקדימה בשטח ואסור בשום פנים ואופן על הכביש.. סכנת שבירת ציריות.