אז איך אומרת לובה ... בסדררררר
שולי
Printable View
אז איך אומרת לובה ... בסדררררר
שולי
אסף
כעקרון זה מאד פשוט (כבר עשיתי 3 פעמים לבד ומעולם לא טעיתי כך שזה כנראה באמת פשוט )
עזרה טלפונית כאוות נפשך פיזית קצת יותר קשה לי (אני לא מספיק את הרגקטים של סוזי )
הרעיון הוא לסמן את מיקום כל גל ביחס לנקודה מוסכמת על הראש/ בלוק לפני פירוק הרצועה הישנה
ז"א (במידה ולא זיהית את הנקודות המקוריות)קח דורן /טיפקס וסמן קו על כל פולי (תחתון ועליון)שהמשכו על הבלוק / ראש בהתאמה אלו סימני הטיימינג שלך
חגורות טיימינג איכותיות יש אליהן קוים שאמורים להתלכד בדיוק עם סימני הטיימנג המקוריים אז חפש כאלו
אם אתה כבר מפרק תחליף גם מחזש"ים עליון תחתון ואל תשכח לחזק היטב (למומנט הנכון)
אל תיתן לאף אחד לעשות לך את העבודה זה פשוט ומעבר לחסכון אתה תדע שעשית את זה טוב
לפני שאתה מניע סובב את המנוע ביד שני סיבובים - הוא אמור לחזור לאותו המקום
נו עוד 5-6 שנים של עבודה במוסך תוכל להחליף רצועת טיימינג לבד.ציטוט:
נכתב במקור על ידי niva4x4
...את הכיוונים אני יודע לעשות. כבר עשיתי במספר מנועים, כולל לניבה שלי (שרשרת), למנוע V6 ישן של פיז'ו (שתי רצועות!! פסיכים לגמרי...), ל1400 של פז'ו, ובמנועי דיזל גדולים (לפעמים גג"שים, לפעמים שרשרת). זו לא הבעיה. הבעיה בלנדרובר היא שהעסק בנוי בצורה כל כך מחורבנת שהפולים אוכלים את הרצועה, ויש חשיבות לביצוע מדוייק- לא של הכיוון אלא של ההרכבה (כולל החלפת הפולים).ציטוט:
נכתב במקור על ידי סוזי המשתוללת
טוב, החלטתי- זה ייעשה בחצר. מי שהציע עזרה- צפו לטלפון בשבועות הקרובים.
אסף.
בכל מקרה בהצלחה בעבודה הזו .
ודרך אגב אחרי הברגים באו האומים
ורק אחרי זה הציריות וכן הלאה והלאה כיד הדימיון הטובה עלינו
א. 600 שקל? חחח איפה? תנסה פי 2 (יותר נכון פי 3 ) וזה עוד אם אתה לא צריך את הקיט החדש או איך שלא קוראים לזה...
ב. http://www.difflock.com/servicing/30...ex.shtml<br />
מדובר פה על דיסקברי אבל אני מניח שתמצא שם מידע שיעזור...
ג. הרוב הכולל מחליף לא ב-100 אלא ב-80 בערך
משם מה זה לא עובד למרות שזה כתבו נכון...
http://www.difflock.com/servicing/30...lt/index.shtml
[quote="asafk. הבעיה בלנדרובר היא שהעסק בנוי בצורה כל כך מחורבנת שהפולים אוכלים את הרצועה, ויש חשיבות לביצוע מדוייק- לא של הכיוון אלא של ההרכבה (כולל החלפת הפולים).
אסף.[/quote]
עד כמה שידוע לי, לפחות אצלי ברכב הורכבו פולים "חדשים" ... הוסבר לי שאחרי איזו שנה, התברר שהפולים לא טובים והורגים מנועים אז יוצרו פולים חדשים עם שפה רחבה יותר.
אם אין אצלך כאלו .. אז הגיע כניראה הזמן להחליף.
( או שעבדו עלי .... :evil: )
לא עובדו עליך... לפחות לא בנושא הזה :P
סעיף 13 בקישור שלי מסביר איך לקבוע אם צריך את הקיט... הרכב של אסף הוא משנתון גבוהה יחסית אז לא נראה לי שהוא צריך את הקיט...
נכון. וגם המנוע משנתון יותר חדש (הוא לא המקורי). בגלל זה לא קניתי את הפולי התחתון.ציטוט:
נכתב במקור על ידי opl
אסף.
אני לא יודע כמה הזמן הפנוי שלך שווה (אולי לא מבחינה כספית) אבל המחיר של החלפה שכזו הוא קרוב ל1500 שקל (יותר אם אם אתה צריך את הקיט = באיזור ה-2000). אז תעשה טובה ותצלם לנו הרבה תמונות (אולי גם איזו כתבה קטנה אה? מממ?)עוד לא שמעתי על מישהו שעשה את זה לבד בבית...
OPL החלפת רצועת טיימינג עולה 600 ש"ח ,אז בבקשה בלי פחחח ובחחחח,
איפה ? אצל שגיא מגזר,
אולי אתה מתכוון להחלפת המותחנים ? מי אמר שצריך להחליף?
עם פחחח בלי פחח... זה עולה הרבה יותר מזה אצל מוסך דרור... אני לא סגור 100% על המחיר, אני יכול למצוא את החשבונית אצל אחי אם זה חשוב לך...
כן זה כולל החלפת המותחנים מי החליט? רונן...
אסף אני אשמח להיצטרף אליך לעבודה הזאת בשישי או שבת רק תגיד מתי.
אלירן אין לי ספק שבמוסך דרור לוקחים יותר על העבודה הזאת, זאת אחת הסיבות שהפסקתי לטפל שם.
אסף יש לך גם אותי, רק תגיד סוף שבוע ואני מתפנה. לא נראה לי סיפור רציני.ציטוט:
נכתב במקור על ידי zsahi
מה שכן, אני חסיד גדול שאם אתה כבר פותח את העסק צריך לסגור אותו במצב פיקס. עכשיו אם אין לך בעיה להשביט את הרכב לאמצע השבוע אם פתאום נזכרת שאתה רוצה להחליף גם מותחנים אז אחלה. אם לא אז כדאי להצתייד מראש במחזירי שמן אטמים ומותחנים בנוסף לטיימינג - לא צריכה להיות שום הפתעה מיוחדת.
תרים טלפון אם בא לך סוף שבוע.
אני מפנה את רביעי-חמישי-שישי הקרובים (סוכות ראשון) לעבודה הזו. ברביעי אני אפרק הכל, בחמישי, נחליף ונכוון.
אריה, גלי, צחי- אני אתקשר כשאני אראה שהכל מפורק ומוכן להחלפת הרצועה.
אסף.
עוד כמה שאלות-
לפי הקישור להוראות בDIFFLOCK,
-צריך חולץ מיוחד לפולי מנוע. זה לא באמת, נכון? אני יכול להשתמש בחולץ רגיל?
-צריך שני פינים לנעילה- אחד לגג"ש של המשאבת דלק (אני מאמין שאפשר לדחוף שם סתם איזה בורג ארוך), והשני- לגלגל תנופה, שנועל את המנוע במקום, ונכנס בהברגה של הפקק נשם בתחתית הגלגל תנופה. מישהו יודע מה האילתור המקובל במקום הפין הזה?
נאמר לי, על ידי מישהו שאני סומך עליו, שאחרי שמכוונים את הטיימינג, צריך להקפיץ את אחד הגג"שים שן אחת, בשביל לקבל עוד כוח. כשהוא סיפר לי על זה, לא ממש התעניינתי בפרטים (לנדרובר דיזל.. את מי זה מעניין?? ). אתם מכירים את העניין הזה? זה הגג"ש של המשאבת הזרקה? לקדם את ההזרקה בשן אחת עוזר למנוע לתת יותר כוח?
אסף.
אסף,
אלתור שאני מכיר (ולא נוסה על ידי) הוא קדיחת קדח בתוך בורג זהה לבורג שמיועד לסתימת פתח הניקוז, והכנסת מקדח (שלא מחובר בצידו השני למקדחה 8) ) דרכו, כך שצידו החלק של המקדח יכנס בין שיני גלגל התנופה ואילו הצד הספירלי (?) יעצר בקדח בבורג.
מקווה שזה היה ברור - יש לי הרושם שלא כל כך ...
עמי
וחכה רגע, יכול להיות שאני אצטרף אלייך לפרוייקט ...
אני בראלי בשישי-שבת , ובחמישי יומולדת לעמית (הבן שלי) אם אתה דוחה את זה לרביעי הבא ,אני אתפנה לזה בכיף
אפשר גם באחד הערבים באמצע השבוע