הייתי בא בכיף אם לא היו לי בחני אמצע .
אנסה לענות על כל שאלה לגבי אוברול (עשיתי יותר מאחד)
אתה מוזמן להתקשר 0523205207
עידן.
Printable View
הייתי בא בכיף אם לא היו לי בחני אמצע .
אנסה לענות על כל שאלה לגבי אוברול (עשיתי יותר מאחד)
אתה מוזמן להתקשר 0523205207
עידן.
לא ,אבל מומלץ. במיוחד אם יש חריצים על הקרנקציטוט:
ונעבור לשאלות:
1. האם אני חייב להוריד את גל הארכובה (קראנק)בשביל להחליף אותם?
המייסבים אמורים ליהיות משומנים כל הזמן גם עם כניסה שלהם לשמן וגם בעזרת תעלות שימוןציטוט:
2. הם היו ספוגים בשמן, מה היה יכול לגרום לכך?
לוקטייט:ציטוט:
3.כשאני סוגר אותם להשתמש במפתח מומנט (בתקווה שאני אצליח לגלות מה המומנט)?
האם כדאי לשים לוקטייט?
האם כדאי לשים לוקטייט על הברגים של הקרטר?
על הברגים של הקרטר לא.
על הברגים של הטלטלים - תלוי בספר רכב לדעתי לא צריך.
רק עם מד מומנט לסגור את הברגים של הטלטלים ובכלל את כל הברגים בפנים המנוע.
את הברגים של הקרטר לא חייב מד מומנט אבל תבדוק אם יש כאלה יותר ארוכים שלא תתבלבל .
תוצאות הפירוק:
תושבת טלטל 1 :סביר, לא חלק אבל לא מחוספס
2: מחוספס אבל אין חריצים
3: חלק
4: חדש מהמפעל :evil:
לדעתי באוברול בינואר הם סגרו את השני יותר מדי ואת האחרון בכלל לא.
אני לא מעוניין לפרק את הקרנק משיקולי סיבוך מיותר ועלות.
בכל מקרה או שהמנוע ימכר או שכל האוטו ימכר.
אם אני אחזק את הברגים קצת פחות מהנדרש בתושבת הטלטל השני ואשים לוקטייט זה יחזיק
(לפחות קצת)?
האם כדאי לנסות לשייף ולהחליק את תושבת הטלטל השני ואם כן איזה נייר מומלץ?
לא!ציטוט:
אם אני אחזק את הברגים קצת פחות מהנדרש בתושבת הטלטל השני ואשים לוקטייט זה יחזיק
(לפחות קצת)?
עוצמת הסגירה של הברגים לא משנה את המרווח בין הקסוות שנקבע על ידי הגאומטריה ומידת השחיקה של הקסוות.
(אמר מי שבתור ילד סגר קצת חלש מדי את אחת הקסוות במנוע ועף לו טלטל תוך כדי נסיעה :oops: :oops: )
אם אין לך מומנטים מדוייקים למנוע, יש טבלת מומנטים כללית. תן לי את מידת ההברגות- אני אומר לך באיזה מומנט להדק.
אסף.
חנן כתב:
הרי יש רווח בין החלק המחובר לטלטל והמכסה, הלחץ המופעל בין הטלטל לקראנק לאציטוט:
עוצמת הסגירה של הברגים לא משנה את המרווח בין הקסוות שנקבע על ידי הגאומטריה ומידת השחיקה של הקסוות.
יקבע ע"י סגירת הברגים? אחרת המומנט לא ישנה.
מה דעתכם על השיוף, יש טעם?
לא, אין רווח. המומנט לברגים משנה כמו בסגירת כל בורג: חלש מדי והוא ישתחרר, חזק מדי והוא ייגזר. הגיאומטריה של הטלטל לא נגזרת מהמומנט על הברגים, חס ושלום אם זה היה כך.ציטוט:
הרי יש רווח בין החלק המחובר לטלטל והמכסה, הלחץ המופעל בין הטלטל לקראנק לא
יקבע ע"י סגירת הברגים? אחרת המומנט לא ישנה.
כשדיברנו בטלפון שכחתי להגיד לך נייר 1000 ומעלה כלומר עדין מאוד.
וגם זה לא הכרחי אם העסק מסתובב ללא קומפרסיה וללא שילוב בגיר.
עידן- מה שחנן אומר סותר את ההסבר שלך או שפספסתי משהו.
אסף- קוטר הבורג הוא 7.5 מילימטר.
תודה
ממש לא .
הברגים לא נסגרים על מנת לחזק את המייסב הוא אמור להתאים אם תחזק עוד את הברגים זה לא ישנה למייסב (אתה תגזור את הבורג).
השיוף הוא הכרחי כשהמייסב לופת את הקראנק חזק מידי.
כשעשיתי אוברול לפני כמה חודשים נתתי את הקראנק שיעשו לו UNDERSIZE והבנאדם נתן לי איתו מייסבים תואמים לכמה שהוא הוריד בחריטה ועדיין היה צורך בשיוף קל כי הוא היה תפוס כשסגרתי אותו במומנט הדרוש.
גבר המצב שלך שונה המנוע לא נמצא על השולחן ואתה לא יכול לסובב את הקראנק בלי יותר מידי התנגדויות לכן ייעצתי לך להוציא פלאגים ורצועות ולסובב כדי להשוות את המצב עכשיו עם המצב כשתסגור את הברגים. אתה תצתרך לעשות את זה בעזרת השוואה כי זה גם ככה קשה לסובב את הקרנק במצב כזה.
אני פשוט לא רוצה שיתקע לך המנוע כבר בהדלקה הראשונה במיוחד אחרי שקנית מייסבים שלא בטוח שתואמים את רמת השחיקה בקראנק.
הסגירה עברה בסדר :D אבל בהנעה יצא עשן לבן והמנוע קירטע, :shock: החלטתי לחבר את הראדיאטור
ולחכות שיתחמם.ב 600 סל"ד המנוע רועד- קפיצות רציניות, 1500 עובד סביר, 2000 מתחילות
דפיקות חזקות ,עשן לבן אפרפר כל הזמן :evil: .
יכול להיות שפיספסתי שן בתזמון או שזה יותר גרוע?
יכול להיות שפספסת שן בתזמון.
אם משייכים את מה שאמרת לתמונה ששמת זה דווקא מצחיק:
כלומר כביסה לבנה , כן?ציטוט:
הסגירה עברה בסדר אבל בהנעה יצא עשן לבן והמנוע קירטע, החלטתי לחבר את הראדיאטור
ולחכות שיתחמם.
סחיטה :lol:ציטוט:
ב 600 סל"ד המנוע רועד- קפיצות רציניות,
its alhhhhhhhive :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
למה רק שן אחת למה לא חמש. :shock: את השסתומים והמשאבת דלק נועלים עם ברגים,
אבל הקראנק :evil: אוי הקראנק :cry: ימח שמו של השמוק הולך על גחלים שהחליט שצריך
לדחוף פין לתוך הגלגל תנופה,מיקום בןבן בןבןבןבןבן זונה- בין הבלוק לסטרטר צריך רק לעבור
את הצינורות של הנשם משאבת דלק ועוד כמה דברים כואבים. ואז גם צריך להלביש את הכולירה
מאחר והמותחן לא נפתח מספיק.
כמובן שהייתי חייב לפספס משהו,הוא פשוט משתין בקשת מהמכסה שסתומים.
נשאר רק לטפל בנזילה ולהרכיב את הזרועות הגה שפירקתי :shock: - יש דרך לשפץ תפוחי הגה?
כבר התחלתי לעבוד על הפרוייקט הבא, משהו סוף הדרך רמז-מגבים.
עידן- יצא בפוקס התכוונתי באופן כללי לאוטו
באמת? זה עובד? ואאללה כל הכבוד ... בלי דפיקות ??
כמעט נחשב? :evil:
בסל"ד נמוך הכל בסדר כשמעלים טורים מתחילות דפיקות אבל עמומות, יותר בום מדפיקה.
בנסיעה רגילה עד 2000 סל"ד הכל בסדר, בהאצה ובסלד יותר גבוה הבומים חוזרים.
הועלתה השערה (תודה שמיל) שצריך לעשות כיוון שסתומים, איך זה מתבצע ואצל מי אפשר?
מצאתי חלק (כנראה נפל מהקרטר) שנראה כמו פיית שימון האם יכול להיות שזה הגורם לרעש,
ומה אמורה להיות ההשפעה על עבודת המנוע?
איזה כיף לנהוג שוב כמו בן אדם :twisted: :twisted:
תודה
תומר.
דפיקות שסתומים? למה? נגעת בראש?
דפיקות של שסתומים הם כמו תיקטוקים שעולים ככל שעולה הסל"ד בטוח לא בומים...
תיאור די אידיוטי :
שסתומים: תיק-תיק-תיק-תיק-תיק-תיק-תיק בטורים גבוהים מורגש (יענו שומעים מהר יותר)
דפיקות מהקראנק(לאגרים) :קלאנק-קלאנק-קלאנק-קלאנק בטורים נמוכים מורגש (יענו שומעים חזק יותר)
מקווה שעזרתי :roll:
טוב אז כמעט לא נחשב ובשבת המנוע ירד, ואם קצת רצון גם הקראנק.
קשה,קשה, אבל בסוף ירד ופורק.
אחרי הרבה התלבטויות החלטתי לפנות למוסך שעשה לי את האוברולים הקודמים ליעוץ.
:shock: נס חנוכה!
קראנק מפירוק ב 1500, שלי היה עקום וישור עם אחריות עולה יותר.וטלטל 250 במקום השרוט,
בדרך כבר גם כל המייסבים,פיית שימון שבורה,מחזירי שמן וקלאץ.
ספר מוסך!!!! מומנטים,סדרי סגירה לחץ שמן וכו :D :D :D .
ונעבור לבעיות.
הראש לא חלק, יש ריקועים מעצבנים וליכלוך שנראה כמו קורוזיה שמסרב לרדת,
עצות לשיוף בבקשה.
יעוץ באנגלית:
maxifix adhsive-s758=?????
anabond 611=סיליקון אדום????
לך למומחה יעשה לך שיוף ,לדעתי אל תעשה את זה לבד.