היי ליאור כן זה אני
ליאור ההגיון עם ההסבר שלך.
אך יש הגורסים כי ה tc מעמיס על הציריות בעת נעילה ולכן רצוי לבטלו בשעה שאתה נעול.
Printable View
היי ליאור כן זה אני
ליאור ההגיון עם ההסבר שלך.
אך יש הגורסים כי ה tc מעמיס על הציריות בעת נעילה ולכן רצוי לבטלו בשעה שאתה נעול.
מדוע שיהיה עומס?
ברגע שהציר האחורי נעול, שני הגלגלים האחוריים יסתובבו באותה מהירות והTC לא ייכנס לפעולה בציר האחורי.
ובציר הקדמי לא השתנה דבר.
מצטרף לנושא...
לא הייתה באחד הקיבוצים באזור חיפה סדנה שהביאה והתקינה
נעילות של אשקרופט?
בעיקרון גם אני מחפש להרכיב נעילה נשלטת ל RRC 93 שלי,
בולסטר בקיבוץ יגור בניהולם של שי פלג ואייל גודשטיין.
שי נייד 0549249921 דבר איתו,הוא סבלני ומסביר על כל התהליך ומאוד מקצועי בעבודתו.
תודה רבה,
אני באמת מעדיף להתיעץ ואולי לפתוח את הסרנים לפני הרכבת הנעילות,
מכיון שאני לא מתמצא בסרנים בריטים ולא יודע איזה יחסי העברה יש ברכב.
רוני
לא אמורה להיות בעיה בשילוב בין ה TC לנעילה.
אופיר, הסרטונים על ניתוק המייצב הקדמי לא רציניים. תחפור באתר יש שרשור בנושא. אם אתה מעונין לראות מקשרים למייצב עם אפשרות ניתוק צור קשר. פריט פשוט לייצור עצמי.
כאמור כדי שזה יהיה אפקטיבי צריך לבצע התאמות בעיקר במתלה האחורי.
עמית אני אשמח לכמה שיותר מידע על הנושא איזה התאמות ? ומנתקים זה בדיוק מה שאני מחפש לרכוש למרות שאני בספק לגבי הייתכנות שאני אייצר בעצמי כאלו.
כנס ללינק ותבין לבד. בגדול בדיסקו 2 יש לבצע שינויי ב watts link ובקורת הרוחב.
http://www.lrautomotive.com.au/conte.../d1288_01.html
למה להקשות עליו ולסבך לו?
אופיר.
מה שמגביל את מהלך המתלה האחורי בדיסקברי 2, אחרי שפתרת את עניין הבולמים שגובלים את המהלך, הוא הזרועה התחתונה של ה- WATTS LINK, שהוא המקבילה של זרוע הפנהארד (לא ניכנס להסבר מעמיק אבל הוא שומר על הסרן שלא יזוז לצדדים).
בקיצור, הזרוע הזרועה התחתונה "נתקעת" בתושבת בסרן, בזמן פתיחה ו..זהו.
הפיתרון הוא מאוד פשוט וברגע שתבצע אותו, יפתח לך התאבון לשלב הבא, בהגדלת המהלך ותוכל לשקול לטפל ביתר הדברים, כמו שעמית ציין.
בקיצור.
הנה פתרון אחד - המוט הישר הוא המקורי..
קובץ מצורף 95642
קובץ מצורף 95643
וזה בפתיחה:
קובץ מצורף 95644
וזה הפיתרון:
http://i18.photobucket.com/albums/b1...g/DSCF0023.jpg
http://image.fourwheeler.com/f/92956...%2blinkage.jpg
http://www.lucky8llc.com/ImageUpload...339Image01.JPG
ומפה קונים את זה:
http://lucky8llc.com/Products.aspx?ProductID=2339
או עושים לבד - לא בעייה גדולה.
בכל מקרה, גם אם ישאר המהלך המקורי והמוט "יתקע" בתושבת, תרגיש הבדל משמעותי, בניתוק המייצבים, לא לעניין המהלך אלא לעניין הנוחות. הסרן ינוע (במסגרת מגבלות המהלך שלו) הרבה יותר טוב וחופשי ו.. נוח.
ואז ה watts kink יינזק...ובנוסף לבולמים צריך להחליף את הכריות...
שוב אתה מסבך...
אם לא מחליף בולמים, אין שום צורך להחליף כריות (אם יש בכלל).
לשם הנוחיות והגמישות, ללא תוספת מהלך שמצריכה עוד טיפול - מנתקים למוט המייצב ואולי גם הוואטס לינק.
ברנרד כל הכבוד אני חושב שאני מתחיל להבין.
מנתקים למוט מייצב והחלפת ה watts link כשלב ראשון שלב שני בולמים ארוכים יותר ואז אני כבר נכנס ל סטייג'2 שעליו עמית מדבר.
קצת קשה לי להבין את הנושא מבלי ידע על כל רכיבי המערכת וכיצד הם פועלים.
את ה-WATTS LINK לא חייבים להחליף - נותנים למסגר או "מישהו שמבין ומרתכים הארכה ומכופפים קצת - לא מדע טילים.
והשינויי יכול להיעשות רק לזרוע התחתונה. אם רוצי, אפשר להאריך קצת את העליונה גם כן - זה מה שטוב בלינק הזה - המידות "גמישות". כל אי דיוק (עד גבול מסויים) יכול "להיספג" בתושבת המרכזית.
- - - Updated - - -
באותה הזדמנות כדאי לבדוק את הבושינגים בתושבת המרכזית הזו - יש להם נטייה "להיגמר" ולדפוק...
מהלך המתלה המקורי של הרכב הוא 8" - מהלך, לא פתיחה.
אם אתה מגביה ב 2" ז"א שאתה צריך בולם בעל מהלך של 10".
הכריות מתוכננות למהלך מתלה של 8" - אז כתוצאה מההגבהה אתה צריך תושבת גבוהה ב - 2" לכריות שלא ייתלשו...
בכל מצב, אני הייתי מוסיף רצועות הגבלה, שיגבילו את הפתיחה ולא הבולם.
לרכב יש ACE?
מי דיבר על הגבהה?
דיברו על הגבהה?
אני התכוונתי לניתוק המייצבים ומוט הוואטס, שפוגע בתושבת גם במהלך המקורי.
אם מגביהים חייבים לטפל גם בזרועות חיישני הגובה, לפני הבולמים - אם יש כריות.
אני לא רואה שום בעייה שהבולם יהיה גובל פתיחה.. שום בעייה.
רצועות מיותרות לגמרי - אם אתה רוצה להיות יותר קדוש מהאפיפיור... לך על זה.
ניתוק המייצב ללא שינוי ה watts link יגרום,לאחר פרק זמן, לנזק למוט המחבר של ה watts link.
ברנרד, אני חולק עליך.
התקנתי קיט של בילשטיין 7100 ומה אתה יודע, ואתה יודע מה זה R.T.F.M נכון ?
בייחוד בניכר ולא בארץ הלבנטינים, אז הא לך: הקישור פה
אבל מה שכתוב הוא:
This shock cannot be used as a compression limiter. Failure of the shock and/or mounts will result.
The shock may be used as a droop limiter on low-speed applications such as trail riding and rock
crawling. However, a limit strap is strongly recommended on any high-speed application where
suspension oscillations to “full droop” are a common occurrence
מה לעשות, צריך לקרוא את הפאקינג מנואל...
אז כן צריך רצועות, צריך, נקודה.
נכון! צודק! צריך לקרוא.
אז למה אתה מתרגז ומתעקש?
הנה, אני אעתיק פה את מה שהדגשת:
The shock may be used as a droop limiter on low-speed applications such as trail riding and rock
crawling
וגם אוסיף את מה שלא הדגשת:
However, a limit strap is strongly recommended on any high-speed application where
suspension oscillations to “full droop” are a common occurrence
הם מדברים על מירוצי מדבר במהירות גבוהה, עם קפיצות, שמביאות את המתלים לפתיחה מלאה במהירות גבוהה.
בטיולי שטח (trail riding) ובמעברים טכניים (rockcrawling), אתה בהחלט יכול להשתמש בבולם כגובל פתיחה (כמו ברוב המוחלט של כלי הרכב 4X4).
לפי הפאקינג מניואל :).
כמו שאמרתי, אם אתה רוצה להיות קדוש יותר מהאפיפיור... שים רצועות - להזיק זה בטח לא יכול.
דרך אגב - אצלי, כבר שנים בשני הריינג'ים (וגם בסופה) בולמי 7100 משמשים גובלי פתיחה.. שנים.
וגם אצל חברים עם דיסקברי 2 (מוגבהים ובלי שינויי מוט הוואטס..) פוקסים משמשים גובלים.
עמית.
תודה על המחמאה אבל זו לא בעייה למדוד ולהעריך את המידות, עם המוטות המקוריים - אל תעשה עניין:).
עשר דקות של מדידות, כשהרכב על ג'ק, לפתיחה מלאה של המתלה האחורי.
כמו שאמרתי, לא מדע טילים ולא צריך להיות מדוייק על המילימטר..
אני הייתי מאריך את העליון ב-5-7 סמ' לא יותר (אם בכלל - אם לא מדברים על הגדלת מהלך, לא הייתי נוגע בו בכלל).
ואת התחתון גם כן (עין לעין, לאחר כיפוף של... נגיד 45 מעלות - ושוב, אם לא רוצים הגדלת מהלך, להשאיר אותו אורך, לאחר הכיפוף).
אבל זו רק הערכה, הכי טוב לבדוק על הרכב, כמו שהצעתי.