מגניבה לאללה.[emoji7]
ממש כמו עם הכפתור טורבו של המחשבים של פעם... [emoji12]
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Printable View
25 psi זה בטח שיש לך סחיבה יותר טובה.....
זה לחץ כמעט כפול ממה שאמור להיות.
אסף.
אם מדובר על לחץ אבסולוטי אז זה רק קצת יותר, לא כפול...לא?
טל.
שוב שלום.
איפסתי מחשב ע"י ניתוק המצבר כי לא עשו את זה אחרי ביטול הegr.
כעת נראית ערכי גדישה סבירים יותר של 5-10 psi בשיוט ו20 בעומס.
אובדן הכוח בעומס מלא ממושך עדיין קיים.
עקבתי אחרי ההתנהגות דרך ה obd2. אני רואה לחץ סעפת יניקה של 20-25 psi בשיוט שעולה ל30-35 psi תחת עומס (נשמע לכם תקין ?). בעומס מתמשך נראה שלחץ הסעפת עולה עד 38 ואז מתאפס בבת אחת. עדיין אין אובדן כח. בשלב הזה יחס גדישה קופץ לעבר 30 ומשם יורד לואקום (עדיין בלי אובדן כוח, כן ?). אחרי שניה או שתיים מגיעה ירידת הכוח.
המהנדס שבי נוטה לחשוב שכל האירוע מתחיל בחלוקה באפס [emoji12].
יכול להיות שמדובר בחישן סעפת היניקה שנדפק?
איפה הוא יושב ?
האם הערכים שקורא הם סבירים או שעדיין הטורבו לוחץ יותר מדי ?
נ.ב.
נראה שיש קצת זריקות של דלק/שמן דרך האגזוז שנשארו על הדלת האחורית...
תודה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אם אני מאתר נכון ברשת אז הטורבו שלך במקור מכוון לStock boost is 18psi. ככה שהערכים שאתה כותב הם או שגויים מסיבה כלשהיא (וזו דעתי) או שמשהו מעביד את הטורבו שלך בצורה לא נורמאלית.
אתה צריך לבדוק בספרות היצרן מה הערכים התקנים כדי שלא סתם תהיה בסרט.
למשל מצורף ערכים של טויוטה (רחמנא ליצלן)
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9663c5559f.jpg
גם הטויוטה שלך דוחפת פחות או יותר 18 (ב3000, כשהיה חדש). ציפיתי לפחות
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אלו הערכים של ה 3 ליטר ... פשוט את הערכים אצלי מביך לפרסם...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...f82fc3a8c8.jpg
מנוע ללא עומס ב2000 סל"ד? נשמע לי לחץ סביר לגמרי.
מה צריכה להיות עלות פירוק והרכבת טורבו כולל החלפת שמן ופילטר שמן ?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
שוב שלום...
בתקווה שעוד תענו לי [emoji120]
הורדתי את המכסה מהמנוע.
מצאתי שהחלק שמחזיק את השסתום של הEGR סדוק.
נראה גם שיש שמן מסביב לחלק הזה.
מה תפקידו ?
יש לו תפקיד מעבר לתמיכה של השסתום ?
איך יכל להישבר ? רשלנות בזמן ביטול הEGR ?
ניסיתי לראות אם יש בריחה של לחץ או גזים בזמן עבודת המנוע, אבל לא הצלחתי לאתר חד משמעית.
אני בינתיים נמנע מהפצת שמות המוסכים המטפלים [emoji2958]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...26388b46e4.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2ba1635f3d.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a6551005fc.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b37cea893f.jpg
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אתה יודע להגיד איך זה היה לפני זה?
אולי היללה ששמעת מגיעה בכלל מהסדק הזה?
מה לגבי מה שעופר רשם לך?
2000 שח לפירוק טורבו אכן נישמע קצת יקר, מצד שני טורבו משופץ(ממה שאני מכיר) לא עולה 1500 שח...
זה נראה כמו סיבה מצוינת לשריקה שלך. אם זה באשמת המוסך או לא זה כבר שאלה שאף אחד פה לא יכול לענות עליה. אבל אם נתיחס לענין ולא להאשמות, לא כדאי לתקן את החלק הזה לפני שמספידים את הטורבו? אולי תחסוך לא מעט זוזים ותימנע משיפוץ מיותר ותישאר עם התופעה כמו שקרה אני בטוח ללא מעט אנשים.
זה ההגיון שלי בכל אופן.
עפר
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
תתחיל בלחפש כזה מפירוק. 'למזלך' יש הרבה מנועים כאלו מושבתים...
אסף.
אני אולי לא רואה טוב אבל נראה שההברגה שם יותר גמורה מגמורה...
מה מרוח שם בלבן?
מה אולו פחיות המתכת שרואים שם? אטמים או לוחיות חסימה?
שוב - לא מכיר או מבין ברכב הזה - אם אני מבין נכון ולוחית החסימה היא המוצא של הEGR? האם ניתן לחסום את הכניסה לEGR?
+1.
אם גזים ממשיכים להגיע אבל המעבר חסום יש לחץ גזים שאין להם לאן ללכת, זה כנראה מסביר את הסדקים באיזור שם, אם כבר מבטלים אז מההתחלה עד הסוף.
שומו שמיים....סדקים כאלה ברורים לעין ולא ראו במוסך??? זה אפילו לא סדקים זה מכלול שבור לגמרי!!
קודם כל תחליף את החלקים הסדוקים/שבורים.
אני כל כך שמח שאני לא תלוי במוסכים...כל פעם אני נדהם מחדש!
טל.
https://www.ebay.com/itm/106-EGR-val...sAAOSw65FXtfs6
זה מתאים?
אתה במצבך חייב לחסום את שני הצדדים... אם אתה נשאר עם החלק הזה.
בפאגרו אגב מקבלים שני לוחיות לשני הצדדים ומסירים את המכלול לחלוטין.
אם הוא חוסם את החלק משני צדדיו כמו בחלק מהמנועים שאני מכיר אז למה הוא צריך להחליף את החלק? בקינג ובbk יש עוד עניין חשמלי שדורש טיפול על מנת "לשכנע" את המחשב שהכל בסדר.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
מפני שאם אני לא טועה הסדק הוא בכניסה לסעפת יניקה ואז המנוע יסחוב אוויר מהסדק
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
בוקר טוב.
ראשית, תודה לכולכם.
מכל הסרטונים שראיתי עולה שהמקום לחסום הוא בכניסה לסעפת היניקה ולא לפני. לא עלה עניין של עומסים כתוצאה מהגזי פליטה. נאמר שחסימה לפני תגרום לביטול חימום הקבינה בגלל שהחימום משתמש בegr.
הסדק הוא בכניסה לסעפת היניקה. אחרי החסימה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
1. הקישור שאני הבאתי (אם הוא מתאים לדגם הזה) מראה להבנתי פלטה שמתחברת לצד של האגזוז.
2.לדעתי העובדה שיש שמן סביב מה שאתה אומר שהן לוחיות חסימה בצד סעפת היניקה מרמז שאין אטימה
3. העובדה שיש שמן באיזור מרמז לדעתי שהמנוע לא שואב משם אלה פורק משם לחץ.
4. הרעיון לחסום משני הצדדים הוא לטובת הוצאת החלק מהמעגל ללא החלפתו.
5. אם מחליפים למכלול תקין מפירוק -אין בעיה - אני עדיין אמליץ לחסום את הegr.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk