מיבר לסיטקים שיש לי קיבלתי לפני כחוודש את המטען הבא.
נראה די טוב אבל עוד אין לי הרבה נסיום איתו.
במחיר שהוא עולה נראה לי שזה שווה מאוד
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...a4b9a3cc6c.jpg
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
Printable View
מיבר לסיטקים שיש לי קיבלתי לפני כחוודש את המטען הבא.
נראה די טוב אבל עוד אין לי הרבה נסיום איתו.
במחיר שהוא עולה נראה לי שזה שווה מאוד
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...a4b9a3cc6c.jpg
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תודה רבה.
נראה שיש לו הרבה משובים טובים.
אזמין כשתסתיים הקורונה.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
למה? מה הבעייה להזמין כעת?
נכון שאולי זמן ההספקה קצת ארוך יותר, אבל אני לא הפסקתי להזמין כל מה שרציתי... החבילות נשלחות ומגיעות לאט...
אולי יעניין אותך - יש גם גרסה קטנה יותר עם חוות דעת טובות:
https://m.banggood.com/Enusic-12V-6A...p-1365821.html
נשלח מהנייד
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2e0301b412.jpg
אני רק הערה קטנה -
בניגוד למה שהיה לך, אלו כבר מטענים חכמים.
תשים לב למס' של איזה גודל מצבר מקסימלי הם מיועדים.
יש לי מטען חמוד וזול, נותן 6A, ומיועד למצברים עד 100A, שאני מחבר אותו לטרופר (שני מצברים של 70Ah) הוא מתקשה להכנס למצב ציפה, ובהחלט יש חשש לעודף טעינה.
עם מצבר יחיד, אין לו בעיה והכל טוב.
קניתי מטען נוסף, קצת גדול יותר (150ah) נותן 10 אמפר, סיני, עושה עבודה מצויינת על שני המצברים במקביל.
בקיצור, שים לב לגודל מצבר לעומת מה שאתה צריך.
יש לך גם בארץ בוש c3, או einhell cc-bc 6m
עכשיו שמתי לב שבשני המטענים הסיניים שבועז וארז העלו הminimum start voltage הוא 8 וולט. זאת אומרת שבמצבר מרוקן מאוד הם גם כן לא יכנסו לפעולה (כבר קרה לי לצערי).
יש מטען שיתחיל לתת 6 אמפר בלי קשר למצב המצבר? זאת אומרת מטען טיפש לחלוטין?
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
מצבר שירד מתחת ל-8v, כנראה אין טעם לטעון.
חפש בפורום טבלה המציגה את מצב המצבר לפי המתח שלו.
נשלח מהנייד
מה שעושים במקרה כזה זה לחבר אליו בטור עוד מצבר.
אבל כפי שארז אמר... ככול הנראה בר מינן
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לא במצבר פריקה עמוקה.
מנסיון.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
[QUOTE=erezgur;886661]מצבר שירד מתחת ל-8v, כנראה אין טעם לטעון.
חפש בפורום טבלה המציגה את מצב המצבר לפי המתח שלו.
נשלח מהנייד [/QUOTE
תקינות מצבר לא בודקים לפי המתח בלבד. הבדיקה הנכונה היא תחת עומס, ויש מדמה עומס ייעודי לזה.
נתון נוסף שמעיק עליי במהלך כל הדיון הוא מתח המוצא של המטען בריקם, ועולה השאלה איך בודקים ומה בודקים.
במטען המדובר שמכיל דיודה אנחנו מקבלים חצי אמפליטודת AC שרק המופע החיובי שלה קיים. מודדים dc? ac
האם מה שנראה על הצג הוא rms אמיתי? מה רואה המצבר? איך מצבר שמחובר למטען הטיפש נותן קריאת dc
גבוהה יותר ממה שהוא מוציא כשהוא מנותק??
כל השאלות האלו מצד אחד, ומאידך פשטות המבנה של המטען, הובילו למסקנה שהמטען תקין
ופשוט לא מיועד למצב קיצון אליו הגיע המצבר, מה גם שפות"ש זה הבחין במתחי טעינה נמוכים (התחלתיים)גם במטענים החדשים יותר.
אז לא הייתי הורג כ"כ מהר, אבל זה רק אני, לא להרבה אנשים יש ת'סבלנות להיות המלך מידאס, ולהפוך כל גאנק לזהב.
מניח שיש.
אם אתה בעניין של חסכון כספי ושל DIY תוכל לבנות אחד מספק משומש של לפטופ, 16-20 וולט, ויחידה כזו:
12A Digital LCD Display Buck Step Down Power Supply Board Adjustable Module
eBay item number:
401993170075
https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...70075&_sacat=0
אני משתמש בצמד כזה לבדיקות מעבדה שונות, וכן לטעינת מצברי חומצה עופרת, LIFEPO4 וLIPO. תאים בודדים ומערכים של ארבעה בטור.
אנחנו מדברים במקרה שלך רק על מצברי חומצה עופרת:
בד"כ אני מכוון את המתח ל14 וולט, ואת הגבלת הזרם לעשירית מקיבולת המצבר.
אם אתה ממהר ומוכן לטעון מהר יותר על חשבון אורך חיי המצבר, אפשר לעלות עם הזרם לערך גבוה יותר. מצד אחד זה לא אידאלי, מצד שני צריך לזכור שברוב הרכבים ככה בדיוק המצבר נטען: ללא הגבלת זרם.
אם זה להחזיק מצבר לטווח ארוך, הייתי מכוון ל12.75 וולט. עוד לא יצא לי לעשות בווסת הנ"ל שימוש כזה.
אני לא ממהר ולא מתכוון להשתמש בזה לאחזקה.
מתכוון רק למצברי חומצה ורק מצברים עייפים במיוחד. בנוסף למטען חכם, לא במקום.
תודה רבה.
אני בטח אחפור עוד קצת כשהמוצר יגיע.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk