מדדתי - המהלך שאני צריך הוא באזור 7 מ"מ.
Printable View
מדדתי - המהלך שאני צריך הוא באזור 7 מ"מ.
אם מתאים לשלב חשמל, ברז הטרקטור (מפ"ז ראשי בשפת נהגי משאיות ואוטובוסים) הוא פתרון מצוין עם שילוב סולונואיד שיפעיל את מנוף השילוב.
אם מתאים לשלב ואקום, יחידת הפעלה של פולקסווגן סינכרו כולל נורת הביקורת.
יקח לי זמן עד שאגיע אליו
אבל מצאתי תמונה בטלפון
סימנתי לך את הידית ואת השטנגהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...cb4c9bba93.jpg
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
תודה!
בנתיים אחפש מנגנון של משיכה ישירה מכבל. השטנגה קצת מסבכת את זה.
אז פרסמתי בחשבון האינסטגרם של הטנדרים לגבי הידית.
https://www.instagram.com/p/CdlwgV0ITPI/
בחור מפינלד כתב שיש לו ידית ובסיס מהסמוראי שלו שהגיע עם P.T.O
לטענתו הרבה מהסמוראים הגיעו לפינלנד עם PTO כי זה הפך אותם לרכב חקלאי עליו יש מיסים נמוכים. הוא אומר שהיציאה של הPTO פונה לקורה של השילדה ואי אפשר להשתמש בו :)
מחכה לחבילה ונראה מה ייצא ממנה.
בנתיים אנשים הגיבו באינטסגרם וכתבו שהנעילה הזו לא אמינה בשטח.
מישהו הסבי לי שהקפיץ נחלש עם הזמן ואז הנעילה משתחררת בעומס וקופצת שן עד שבסוף השיניים נשחקות והיא קופצת כל הזמן.
נראה לי שבכל מקרה אנסה.
קובץ מצורף 138277
מה לגבי הpto? לא תרצה לשלב גם אותו?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
בהזדמנות כשאתה פותח את הביצה קח מידות של הקפיץ, מאמין שלא תהיה בעיה למצוא אחד חדש או חזק יותר אם תצטרך..
קיבלתי את הכבל שהזמנתי מאי ביי. הוא מיועד לסמוראי קצר וההבדל באורך מורגש מאוד :)
מחכה לראות איך תראה הידית אקבל מה-PTO של הפיני ואיזה כבל יגיע איתה - מניח שקצר יותר כי הוא אמור להגיע לטרנספר ולא לסרן האחורי...
אצטרך למצוא מקום לא קונבנציונאלי למקם את הידית, ככל הנראה איפשהו בגב הקבינה בין המושבים...
עוד גילוי מסעיר - יש חברה בגרמניה שמייצרת חלפים מחוזקים לנעילה הזו שפותרים את חוסר האמינות עליו אנשים מדווחים (מה שהופך את הנעילה מעזר לחניה לנעילה לשטח).
https://www.lehmann-ft.de/anfrage/
זה יוצא 400 יורו. בשלב זה אוותר על התענוג אך נחמד לדעת שיש חלופה במידה והנעילה לא תעבוד כמו שצריך.
הנעילה שלי:
צירייה קצרה עם שיניים ארוכות
קובץ מצורף 138330
שני צידי הנעילה
קובץ מצורף 138329
קובץ מצורף 138333
המוט שמפעיל את שמשחרר את הנעילה:
קובץ מצורף 138331
מתוך הסרן, המנוף שמזיז את הבוקסה
קובץ מצורף 138332
התרשים מהאתר הגרמני:
קובץ מצורף 138327
קובץ מצורף 138328
אל תתרגש מהאורך הלא מתאים של הכבל.
אני חושב שאתה צריך למקם את הידית בנ.צ. המדוייק שלה - וללחוץ כבל חדש. במוסכי טרקטורים גדולים או במוסכים של סירות ובבתי מלאכה שזה עיסוקם ידעו להכין לך כבל לפי מידה. אם זה כבל משיכה בלבד זה לא שונה בהרבה מנגנת כבל של אופניים, ואם זה כבל פוש-פול זה רק דורש סוג אחר של הכבל הפנימי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא נעים לי לומר שיש לי אחד ממש דומה במחסן. זה כבל pto די רגיל. במקרה הכי גרוע תצטרך לחרוט מתאם להברגה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה נראה בדיוק כמו כבל של OX ...
תבדוק במפרטים אם זו אותה הברגה [emoji846]
מצד שני ככה תכיר את בתי המלאכה...
אם היית במדריד הייתי יכול לעזור אבל אתה לא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יש פה באתר אחד שיש לו עסק ללחיצת כבלים. גם ללקוחות פרטיים ומיוחדים. נסה לחפש אותו (הוא פרסם כאן). מקסימום ישלח לך בדואר.
הגיע הזמן לכמה סיפורים.
לאחרונה עבדתי על הכנת הטנדר לטסט בספרד.
החלפתי את הסרן האחורי המקורי (עם נעילת לוקרייט) לסרן המקורי שאספתי באיטליה בדרך לספרד (עם נעילת דיפרנציאל מכאנית מקורית).
הדיפ עצמו נראה תקין אז החלפתי רק מיסבים בקצוות הציריה ומחז"ש בציריות ובדיפ.
עדיין לא פתרתי את נושא הכבל שמחבר את הנעילה לידית (הכבל שיש לי הגיע מסמוראי קצר וחסרים 20-30 ס"מ כדי למקם את הידית במיקום המקורי).
על כל מקרה, הנעילה לא עובדת :) כפי שכתבו בכל הפורמים, הנעילה משתחררת במאמץ (קופצת שן). יש קיט שאפשר להחליף את השיניים של הנעילה אך הוא עולה משהו כמו 400 יורו. בנתיים אין לי כוחות להיכנס לזה, בעיקר צריך מוטיבציה אמיתית לפרק שוב את הסרן והפעם גם לפתוח את הדיפ. בהמשך אולי אתעסק עם הכבל ואנסה להחליף את הקפיץ שמחזיק את הנעילה נעולה - יש מצב שזה יפתור את הבעיה.
מצאתי חוט בצמת החשמל האחורית שמגיע עד לדשבורד ועליו העברתי מינוס שנותן אינדיקציה מהמיקרוסוויץ שעל הנעילה.כמו שפירטתי בשרשור נפרד, הצלחתי לסדר את ההנדברקס (שעל הטרנספר) אחרי שהחלפתי רפידות ואת הכבל של הידית. נראה כמה זה יחזיק.
כדי להתחיל את הייבוא היה עליי לקבל אישור שהרכב מקורי. יש מעבדות רכב שמגיעות הבייתה, מבצעות בדיקה ומוציאות דו"ח עם ההסטוריה של הדגם, מידות, משקל, ומפרט מלא של הרכב. באופן חריג ובגלל שהם לא מכירים את הדגם אישורו את הטנדר עם פגוש ברזל הקדמי וצמיגי 215. מרגע שאתה מחזיק בדוח המעבדה המפורט - לא ניתן לעשות שינויים (הדוח מאוד מפורט עד רמת מחזירי אור אדומים בצידי הארגז).
אחרי שקיבלתי את הדוח וההנדברקס עבד, נכנסתי לטסט ויצאתי עם מדבקה שתקפה לשנתיים (אחרי התעסקות עם פליטת co2 ומחזירי אור). מכאן עוד מלא בירוקרטיה: תשלום סימלי למכס, אגרה חד פעמית על יבוא רכב מזהם, פטור מאגרת רישוי (שנגבת כאן ע"י העירייה אליה אתה שייך) ולבסוף קיבלתי את הלוחית של רכב היסטורי.
קובץ מצורף 140740
כמה פרטי טריוויה:
בספרד ניתן לרשום רכב אספנות אחרי שמלאו לו 30 שנים ובתנאי שהוא מקורי לחלוטין (לא הגבהות, לא שנורקל, לא קמפר, לא שיפורי מנוע או בלמים - כלום).
ציינתי שבדוח רשמו את מחזירי האור בצידי הארגז בגלל שהכשילו אותי בטסט על זה שיש לי מחזירי אור אדומים בצידי הארגז. ומסתבר, שבספרד אסור מחזיר אור אדומים בצידי הרכב. אך בגלל שזה היה מצויין בדוח אין למכון ברירה אלא לאשר.
כנ"ל לגבי וו גרירה. בספרד כל וו גרירה נושא מספר, כמו מספר מנוע, וזה כתוב ברשיון. לוו הישראלי שלי אין מספר וגם על זה הרכב נכשל בטסט. שוב, אם בדוח כתוב שיש וו, אז יש וו. באופן עקרוני, וו גרירה זה השינוי היחידי שמאושר לרכב אספנות וזאת בגלל שיש תקנה שמאפשרת לרכב אספנות לגרור רכב אספנות אחר (אבל לא מטען).
בגיל 30-40 הרכב עובר טסט בכל שנתיים (אין כאן אישור מוסך, רק טסט רגיל), מגיל 40-45 בכל שלוש שנים ומעל גיל 45 בכל ארבע. ככה שאת הטסט הבא אעשה בסוף 2024 ואת הבא אחריו ב 2027.
יש הגבלות דומות לארץ לגבי מטען ושימוש מסחרי ברכב אך אין הגבלות על נסיעה בשעות הבוקר.
בשנה הבאה הולכים גם להחריג את רכבי האספנות מתקנות הזיהום שמגבילות רכבים מזהמים בתוך ברצלונה (ימים ב-ו, 7 עד 20).
פוליסות הביטוח של רכבי אספנות עולות בין 70-115 יורו לשנה (זה נקרא גימל אבל כולל פגיעה ברכוש או אדם ומכסה כל נהג מעל גיל 25 עם כיסוי גרירה ושמשות בכל אירופה).
רוב הפוליסות מגבילות ל5,000 או 10,000 ק"מ בשנה ודורשות שהרכב יחנה בחניון סגור (נראה לי רלוונטי יותר לכיסוי של ביטוח מקיף).
ברוב הערים, וגם בברצלונה, רכב אספנות פטור מתשלום אגרת רישוי. ככה שהעלויות להחזיק רכב כזה אמורת להסתכם בקצת יותר ממאה יורו לשנה (טסט כל 3 שנים וביטוח שנתי).
לוחית של רכב אספנות לא כוללת את סמל האיחוד ואת האות E. זו לוחית עם רקע לבן שמתחיל באות (H (Historico
עד כאן לחידון הטרוויה.
אחרי הטסט, עברתי לטיפול מקיף של החלפת שמנים במנוע, גיר וטרנספר. החלפת קלאץ וכבל, מחזירי שמן קדמיים במנוע, טיימינג, משאבת מים וחיישן חום שנשבר. אחרי שהרכבתי את הגיר עם הקלאץ התחילו רעידות מהטרנספר במהירות 60-70 קמ"ש. נראה שהבעיה מגיעה מהדרייבשאפט המרכזי. קצת מוזר שפירוק והרכבה גרמה לזה אך אני לא מוצא מה עוד יכול היה להשתנות. בהתחלה חשבתי שהגיר לא חזר בדיוק למקום אך נראה שהוא יושב טוב.
החלפתי לדרייבשאפט אחר שהיה לי במחסן והרעידות נפסקו.
זה דרייבשאפט ישן שמסתובב אצלי כבר עשור והחלטתי להחליף לו את הצלבים. זה לא הלך כמו שתכננתי.
כנראה הפעלתי יותר מידי כוח עם הפרס בזמן שמשהו הפריע לכוסית לצאת החוצה ולדעתי עיקמתי את האוזניים של היוק. לא יודע אם זה אפשרי בכלל, אבל מרגיש שהמפתח לא מספיק גדול כדי להכניס את שתי הטבעות אבטחה בקלות ובלי שהכוסיות ילחצו חזק מידי על הצלב. מכאן נראה שרק המשכתי לעשות נזקים... קצת שיוף בדופן הפנימי, ודפיקות פטיש עם חימום ובסוף הכל נכנס והצלב זז יפה. אבל כנראה ששום דבר לא נשאר מאוזן אחרי ההתעללות.
אנסה לקחת את שני הדרייבשאפטים לאיזון כדי לבדוק אם ניתן לפצות על זה. עוד רעיונות לפתרון בעיית הרעידות יתקבלו בברכה.
קובץ מצורף 140742
ד"ש.