לא זוכר מה יש בסופה ו-CJ,
מה שציירתי נראה לי מתאים ופשוט יותר מהינדוס שנועד להתאים וו כמו שצחי העלה בקישור
פשוט להכניס שאקל רגיל בחורים הכחולים הקטנים בציור
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
קובץ מצורף 143809
Printable View
לא זוכר מה יש בסופה ו-CJ,
מה שציירתי נראה לי מתאים ופשוט יותר מהינדוס שנועד להתאים וו כמו שצחי העלה בקישור
פשוט להכניס שאקל רגיל בחורים הכחולים הקטנים בציור
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
קובץ מצורף 143809
70 מ''מ (בקיצור לא מתאים)
קח זווית עובי 12, מפלדה טובה, של בערך 50/50. תחתוך לאורך 120, שני קדחים 1/2 לברגיים לשילדה על פאה אחת, ועוד קדח 3/4 לשאקל בפאה השניה. כדאי לעשות בה רדיוס איפה שהשאקל יהיה . שים לב להחליף את הברגים המקוריים בארוכים יותר לפי הצורך
מאחורה עוד לא הבנתי מה הולך.
אסף.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c5bc7df565.jpg
זה אחלה רעיון, תגדיר פלדה טובה?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
במחשבה שניה, לקדוח חורים כל כך גדולים באמצעים ביתיים נשמע לי פחות נחמד.
עולה בי המחשבה לפצל לשני חלקים שטוחים לחתוך בלייזר בעובי 10 מ''מ שזה בעצם גם הרעיון של אהוד.
מעבר לזה מה עם לתפוס על הזוית את הווים המחושלים? אני בעיקר אוהב את העובדה שהרצועה תיתפס עליהם בלי שאקל.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...3027dfa072.jpg
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
שאלה, מה לגבי התושבת של השאקל קפיץ, היא כבר מחוברת טוב לשלדה, להוסיף שם איזה שטוח עם חור שיתיישב על הבורג של הקפיץ, בצהוב(אולי להאריך את הבורג אם הוא קצר)
אולי משהו שיושב משני צידי התושבת וממשיך קצת קדימה ועליו השאקל
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9e3c389c8c.jpg
אולי משהו צורתי שעולה מעלה ומפנה מקום לקפיץ לנוע קדימה, אפשר לחבר משני צדדי התושבת המקורית, ואז לחברם עם פין או צינור, משהו עגול שלא יפגע בשאקל רך שיולבש עליו בשעת הצורך
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...a3f2edd797.jpg
נראה לי שבורג אחד כריתום זה לא מספק
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
לדעתי (אינני מהנדס, סתם מושבניק) עדיף בורג שמשמש כמו פין בגזירה לאוזן מקורית של הקפיץ מאשר להתחבר לשני הברגים שתכננת עליהם ואינך יודע מה מצב החומר שם ומה מצב ההברגות
השאלה לאסף בקיצור....
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
לא סיפור לקדוח חור בפלטה 10 ממ, מהירות נמוכה וקירור כמובן...
Sent from my iPhone using Tapatalk
משהו לא ברור בתמונות, 2 האוזניים של חיבור הקפיץ (קפיץ שמאל וקפיץ ימין) לשלדה זו יחידה אחת לרוחב האוטו שמחוברת סה"כ עם 4 ברגים שעליהם אתה רוצה להתקין את הוו חילוץ? הבנתי נכון איך האוטו בנוי?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הבנת סרג'יו
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
הבנתי, אז תכלס חיבור לאוזן של הקפיץ (כמו שהצעתי) או לברגים עצמם שאתה סימנת בסוף מושכים את השלדה באותה נקודה בדיוק.
זה מספיק חזק לחילוץ?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
זה מתחבר ישירות לשדה, מה ההבדל אם האוזן מתחברת לשלדה?
אני מסכים שהיה עדיף חור ובורג דוך אבל אין
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני לא רואה את התמונה הגדולה, אבל נקודת הריתום של החיבור הקפיץ לשלדה נראה לי פריך בשביל חילוץ, חשבתי שזה חלק מהשלדה (ריתוך יצרן) ולא רק עם הברגים הנ"ל.. אולי לתכנן על ברקט חדש שמחובר עם ברגים דוך דרך השלדה ולא ע"ב הברגים הנ"ל?
רק למקרה שהכוחות חילוץ ממש גדולים ורולי ייצרו נזק לנקודות הריתום של הקפיץ שיכול לעשות סלט בכל מערכת ההנעה = יותר נזק מתועלת.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אז מתי אתה בא לקפה להעיף מבט?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
נשמע מצד אחד שזה לא הרבה ולא הגיוני אם זה קורת רוחב. מצד שני, זוג ברגים כאלו בדיוק מחזיקים תושבת קפיץ קדמית "ששת" בכל קצה שלדה של ג'יפ CJ. מצד שלישי בכל דגמי ג'יפ החדשים יותר ובכלי רכב אחרים התושבות יותר מסיביות. מצד רביעי כל הסרן הקדמי ברכב שלך זה תוספת אפטר-מרקט ולא משהו מקורי.
בכל מקרה - הווים הקנויים מתאימים איפה שהם מתאימים. אם הם לא מתאימים, לא הייתי מתאמץ במיוחד להשתמש בהם. אני גם לא כל כך מתחבר לשימוש בהם כשהם הפוכים או על הצד, כמו אצל אסף, כי גם הקליפס הקפיצי שהם באים איתו לא מבטיח שרצועת גרירה לא תיפול מהם.
אני מציע פתרון פשוט. לכופף ברזל עגול (10 מ"מ לפחות) לU ולרתך אותו לתחתית של הקורה משני עברי הברגים האלו. אפשר גם לקחת חולית שרשרת בריאה, מצרף צילום של שרשרת בקוטר 16 מ"מ שבמקרה זרוקה אצלי בחצר. דומה מאד לנקודות ריתום מקוריות בהרבה כלי רכב, מתאים גם לשאקלים רכים. משהו כזה:
קובץ מצורף 143838
קובץ מצורף 143839
אם אתה רוצה משהו מהונדס יותר, אני חושב שאתה צריך לפרק את הפגוש הקדמי (נראה די פשוט) ולראות איך אתה מתחבר לקורות השלדה בצורה ישירה ולאו דווקא דרך שני הברגים האלו של תושבות הקפיצים. אני מעריך שיש עוד חורים בדופן שאפשר להשתמש בהם. הסכנה בגישה הזאת היא שהיא תגמר בזה שאתה תהנדס פגוש קדמי חדש לגמרי. ואם כבר אז גם כננת. וככה וככה ad infinitum
אני פחות מתחבר לפתרון של מוט עגול משני טעמים.
נכון שזה הסטנדרט בהרבה כלי רכב. אבל זה הסטנדרט שגם נתלש מהרבה כלי רכב.
הריתוך במקרה זה לפח די דק הופך לנקודת תורפה, המוט אולי 16 מ''מ אבל הריתוך עובד לגזירה והוא אולי 5ממ. האזור סביבו חלש יותר מהפח ומראש כל הקורה הזו היא אילתור די מינימלי.
המוט עצמו - נראה אותך מוצא משהו מפלדה נורמלית חזקה שהיא גם דלת פחמן ואז מכופף. ואז מרתך פלדה קשה לפלדה די בינונית. עם חוט 1020 כמו כולם? אז מה עשינו בזה?
הרבה יותר מסובך ממה שזה נראה.
אסף.
להבנתי חסרה תמונה רחבה של כל הפרונט להבין מה ואיך הולך שם.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk