איך תדע איזה בורג הולך לאן ?
Printable View
איך תדע איזה בורג הולך לאן ?
אה...
קובץ מצורף 128600
אני הייתי נמנע עד כמה שאפשר מלהחזיר ברגים שניתן לקנות חדשים ואם להחזיר אז תיתן אותם לגילוון בשפרעם אחרי אמבטית חומצה להסרת החלודה.
חלודה עושה עוד חלודה.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז במקרה זה אתה טועה.
ברגים שהחלידו - זה ה10-20% שזרקתי. חלודה בסופו של דבר תלויה בסביבה שבה הבורג היה, ולכן מאפיינת את ברגי הבודי ואת הברגים של גשר הגיר למשל, שנכנסים מלמטה לתוף חלל סגור ככה שהחלק הקדמי שלהם בהגדרה חי בתוך אמבטיה. שאר ה80-90% במצב מצויין. לא חלודים בכלל אחרי הורדת הג'יפה השטחית שהיתה עליהם. אין שום טעם או צורך לגלוון אותם (בטח לא בתהליך לא מבוקר במפעל צבע כללי). אם היתה לי גישה לברגייה תעופתית או צבאית - אינצ'ית - היה סבבה, אבל אין לי. וברגים באיכות אוטומוטיבית מקורית לא תמצא בכל ברגיה במפרץ, ואיפה שתמצא הם עולים הרבה. יש בג'יפ ברגים שכשאני מחפש במקמסטר עולים 10 דולרים - לאחד. מה שאני עושה זה להשתמש במה שטוב, ומה שלא, אני אשלים עם ברגים מסחריים גרייד 5 או 8 ממה שיש במפרץ.
קשה להשיג בארץ ברגי ms אמיתיים. הכי קרוב לזה זה מה שפלבורג פדרל מוכרים. ואולי במקרה יש להם מלאי של המידות שלך.
אסף.
ממש קשה למצוא ברגים איכותיים באמת , ועוד אינצ'יים .
אם מישהו מחפש ברגים מאוד איכותיים ( ויקרים אש ) - זוקו שילובים - היבואנים של קטרפילר בארץ .
הברגים מיוצרים במפעל קטרפילר ארה"ב עבור הכלים שלהם .
כאשר אני נתקל בבעיה של ברגים לא מספיק טובים ( אצלי הכלים עובדים קשה ) אני רוכש מהם ברגים מתאימים ונגמר הסרט .
אילן
חלקי שלדה:
קובץ מצורף 128689
קובץ מצורף 128690
את כל חלקי המתלה שהם לא קפיצים - אני ממליץ מאוד לשלוח לציפוי black-t. הרבה יותר עמיד מכל צביעה, חשוב באזור הזה שחוטף כל הזמן.
אסף.
ציפוי שמיועד במקור לחלקי נשק. עמיד ביותר בשחיקה, עמיד ביותר לקורוזיה (מעל 1000 שעות), בעל מקדם חיכוך קטן - בקיצור יחיה יותר מכל צביעה או ציפוי אחר, גם לחלקים שעובדים מול שחיקה.
ועולה בערך כמו ניקוי וצביעה איכותיים.
אסף.
ציפוי פולימרי דק .
עידו
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הבנתי. זה ציפוי מיוחד כזה שמספרים עליו רק אחרי שרואים שמישהו כבר צבע חלקים בשיטה אחרת.
בדיוק
(אם היית עוקב אחרי השטויות שאני עושה היית רואה שהשתמשתי בזה)
אסף.
גימת בחולון. יקפידו על הכנה וציפוי מקדים מתחת לציפוי... הם היחידים שעושים את העובי הדק יותר - זה שמתאים גם להברגות.
לכל אביזרי המתלה של שני נ"נים כולל סקידפלייטים יובולטים תושבות וכו' שילמתי בערך אלפייה.
אסף.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9846d384be.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...e9be9a4e6d.jpg
אסף, אתה שם black T על הברגות ולא נתקל בבעיות פתיחה עצמית?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
במקומות עם אבטחה או הדבקת מוות. עם torque prevailing nut עובד גם מצויין. עם סתם אום.... לא ניסיתי. בכל מקרה צריך לקחת בחישוב המומנט את מקדם החיכוך השונה.
אסף.
מה מחיר גבוה, אסף אמר שזה עולה עמו איבוק אפוקסי, לא?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לא משתווה לצביעה אלקטרוסטטית נשמע שאתה טוען שזה פחות טוב?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תוכל לפרט? מה היתרונות ומה החסרונות ?
אני גם אשמח לפירוט, גם מאסף וגם מעידו.
אני יכול להגיד לגבי המחיר, שהוא כפול. על ארגז של חלקים מאד דומים כפי שראיתם, שילמתי 500 שקלים (ניקוי חול + צבע בתנור).
אצלי היו שני סטים של חלקים כך שהמחיר דומה.
הציפוי מורכב משלב ראשון - ניקוי. שלב שני ציפוי מנגן פוספט ("השחרה") שלב שלישי ציפוי פולימרי בעובי של כמה מיקרונים עד עשרות מיקרונים תלוי בתקן.
שני יתרונות עיקריים ביישום כזה על פני צביעה אלקטרוסטטית - הראשון עמידה בקורוזיה - אלפי שעות של ערפל מלח לעומת מאות בודדות. השני עמידות מכנית. הוא לא נשבר ומתקלף באותה קלות שצבע באבקה נפגע.
אני אדגיש שזה לא 'צבע'. אי אפשר לצבוע בזה את הג'יפ. זה ציפוי - ומתאים ביותר לחלקים לא גדולים שקודם אולי היית מצפה או משחיר כחלופה לצביעה.
אסף.
אסף, בשיטה אחת הדרוג הוא מעל 1000 שעות בתא מלח, שיטה שניה מדורגת כ500 שעות. אני מניח שמדברים רק על השניה.
ו... להבדיל מצביעה, לא ניתן לצפות כל דבר בו (או, לכל הפחות, נדרש תהליך משלים). פלדות קשות מ39RC, לדוגמא, חייבות בשחרור מימן מייד (עד 4 שעות לפי ההנחייה שאני מכיר) לאחר הציפוי.
בסוף זה גרפיט עם טפלון. מקדם חיכוך עד 0.1, עובי פחות מ20 מיקרון. יופי של ציפוי.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא... נמרוד באמת מתכנן להיות בשטח...
אסף.