תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
הבולם לא כל כך פשוט, אפילו די איכותי, נכון שאלו לא הבילשטיינים מקדימה, מצד שני מדובר בסרן כבד, אחורי, עם משקל לא מבוטל שהקפיץ לא רק מרסן שקיעה אלא גם את הסגירה על מהמורות במהירות גבוהה. מה גם שלא מדובר ברכב באחה, ככה שאין צורך בשיכוך מטורף ובולמי זעזועים שיודעים לעבוד בעומסים גבוהים. בסך הכל המתלה כשלעצמו יודע לספוג את רוב האנרגיה בסליל, שהוא בקבוע גבוה מהמקורי באופן משמעותי, גם בקשיחות וגם בעובי החוט ומרווח הכריכות. בקיצור, בסטאפ של רכב שבנוי להעמסה משמעותית, רוב חייו נמצא על כביש כרכב עיקרי יומיומי, כאשר הוא לא עמוס בכלל (ציוד במשהו כמו 80 קילו בסה''כ, כשבערך 50 מתוכם בארגז) ואמור לתת נסיעה יחסית מתורבתת ונוחה כאשר השכול מוכוון יותר ליציבות ופחו. לגיהוץ צירים משובשים במהירות גבוהה, זה הכיול המאוזן מבחינתי.
דווקא בציר הקדמי העדפתי לתת שיכוך הרבה יותר משמעותי ואיכותי, מתוך הבנה שאו דן אחיזה בגלל כדרור של הגלגל במהמורות כביש פוגע בהיגוי, שגם ככה נוטה להיגוי יתר וזריקת זנב ברכב הנעה אחורית ארוך מאוד וכוחני, בעיקר על כבישים לא איכותיים, מה שהוא רוב צירי הנסיעה שלי. גם שם בהתחשב בקבועי קפיץ קשיחים בהרבה מהמקור הקצת רך מדי לטעמי, שעם משקל הרכב בעיקר בעומס מלא נותן תחושה של טלטול יתר וגלגול מופרז בפניות ופיתולים, מה שקפיץ ומרסן איכותי יותר בשילוב מוטות מייצבים שלמים (נדיר מאוד בטרייל מוגבה) נותנים בצורה משמעותית.
זה עדיין לא רכב להשחיז צירים מפותלים ולהדק פניות, אבל עדיין, מקבל יציבות לא רחוקה מפרייוט מודרני
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
זה מונרו?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
חיובי, סדרה שבנויה בהתאמה קצת יותר ספציפית מאשר אורך ומידת עיניים.
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
8ball
דווקא בציר הקדמי העדפתי לתת שיכוך הרבה יותר משמעותי ואיכותי, מתוך הבנה שאו דן
הלכת על קומבינציה קלאסית שעובדת טוב.
קפיץ לא קשה, עם בולם מרסן.
בחלק האחורי, זה שעטנז של הוספת קפיץ להעלאת יכולת התמיכה במשקל (כי הסליל המקורי לדבריך לא מספיק), עם בולם שיתאמץ מאד לשכך בשטח את המאסה הגבוהה של סרן כבד ובודי גדול.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
8ball
הבולם לא כל כך
פשוט, אפילו די איכותי, נכון שאלו לא הבילשטיינים מקדימה, מצד שני מדובר בסרן כבד, אחורי, עם משקל לא מבוטל שהקפיץ לא רק מרסן שקיעה אלא גם את הסגירה על מהמורות במהירות גבוהה.
הפוך.. סרן כבד דורש ריסון כבד..
הקפיץ לא מרסן, הוא מחזיק את המרכב מעל לסרן, וסופג תנועה בכיוון אחד.
אתה אומר בדיוק מה שכתבתי לך.
העלת את קבוע הקפיץ כדי להפחית אפשרות לסגירת מתלה, זה הצעד הראשון.
הצעד השני הוא בולם שמתאים בריסון למאסה הגדולה של הסרן.
כי מה שעלה צריך לרדת.
הקפיץ נדרך כשהוא מתכווץ, ו״יורה״ את הסרן למטה כששלב הכיווץ מסתיים.
וסרן כבד עם פחות מידי עם ריסון לא מספק או בולם שלא מותאם לעבודה מאומצת כזו, יתחיל לעלות ולרדת במחזור.
בשטח זה אופייני ברכבים אמריקאים חזקים ושיכוך מקורי סמרטוטי, לראות סרן בועט למעלה-למטה לסירוגין ימין ושמאל, כשהבולם לא מסוגל לרסן את האנרגיה הזו.
אבל כנקודת פתיחה, זה לא הבולם הכי מרסן (בולם צינור כפול של מונרו, בכל זאת).
עכשיו זה על הרכב, סע קצת, תרגיש איך זה, ויכול להיות שבשימוש לך זה יעבוד בסדר.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
הסרן לא נורה למטה בכיווץ של הקפיץ, להפך, המרכב נשען כאן לכל כיוון יחד עם כל המסה של הרכב ויוצר טלטול של כל הרכב מצד לצד וסגירת מתלה חדה מדי. דווקא עם הפתיחה המהירה אין שום בעיה אלא להפך. גובה הרכב בשילוב גובה המרכב שמעלה את מרכז הכובד גבוה מאוד, הופך את הרכב למטוטלת במהירות בינונית נמוכה בגל סגירת מהלכים מהירה מאוד מצד לצד. בולם עם ריסון סגירה מבוסס קויל אובר ירסן את הסגירה המהירה בשילוב קפיץ קשיח מאוד ביחס למקור.
הבעיה העיקרית של אמריקאיות, היא כיול מתלה מאוד מאוד רך. עם נטייה למחלת ים. כדי לרסן את כל הג'מוס הזה, קבועי הקפיץ חייבים להיות חזקים וקשיחים בהרבה מהמקור, בדגש על הזנב, שהוא ארוך ועם משקול תנוכחית בדמות מיכל גז גדול, ובהמשך, הקרוב אני מקווה, מנשא אחורי לגלגל ספייר ואולי שני גריקנים וכו וכו, כמובן שיכולת גרירה היא חלק עיקרי גם ל"מבואות השטח" עם עגלה עמוסה בטרקטורון עבודה למסלולים שהם יותר קשוחים כשהרכב משמש "בסיס אם" לכלל התנועה אל ומשטח וגם לכל הלינה
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
8ball
הסרן לא נורה למטה בכיווץ של הקפיץ, להפך, המרכב נשען כאן לכל כיוון יחד עם כל המסה של הרכב ויוצר טלטול של כל הרכב מצד לצד וסגירת מתלה חדה מדי. דווקא עם הפתיחה המהירה אין שום בעיה אלא להפך. גובה הרכב בשילוב גובה המרכב שמעלה את מרכז הכובד גבוה מאוד, הופך את הרכב למטוטלת במהירות בינונית נמוכה בגל סגירת מהלכים מהירה מאוד מצד לצד. בולם עם ריסון סגירה מבוסס קויל אובר ירסן את הסגירה המהירה בשילוב קפיץ קשיח מאוד ביחס למקור.
הבעיה העיקרית של אמריקאיות, היא כיול
במילה אחת לא..
בהרבה מילים, מה שכתבתי לך מקודם.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
שמח על ההחלטיות, וקביעת העובדות, כרגע ניגש לפרק מהרכב בהקדם המיידי.
ועכשיו ברצינות, קצת קרדיט לאנשים סביבך, לא יזיק. עד כמה שידוע לי, טריילבלייזר, לא החזקת. גם לא טיפלת באחד, או בנית אותו, בהתאם לצרכים שלך.
מבחן התוצאה בערכות מתלה ושיכוך הוא מאוד פשוט, מבחן התחת. פשוט צריך לשבת בתוך הרכב ולייצר סטאפ שיתאים לצרכים שלך כנהג.
יש כאלו שימליצו לי להחליף את המתלה בכלל לכזה של לנד קרוזר, מחוברים לאחד, ויש כאלו שלעיתים, יבינו שלפעמים חוקי המבנה הפשוטים וכללי אצבע, לא חלים על מקרה פרטי, בעיקר לא ברכב ארוך מאוד. כבד מאוד, עם מרכז כובד גבוה מהמקור בלא פחות מארבעים סנטימטרים אם אני אופטימי, עם יכולת לכווץ את המתלה המקורי עד לעיסת באמפסטופ 'טרייל מקורי שעובד בשטח, בעיקר דגם ext, הם מוצר מתכלה לחלוטין, וזמין לרכש במחיר אפסי. בתנאים כאלו הסרן לא נורה לשום מקום, הוא יושב צמוד לקרקע מצוין, הניתוק של גלגל מהקרקע נובע מזווית גלגול נוראית ומהלך מתלה קצר מדי בסטאפ המקורי, שיוצר הנפות גלגל במשיכה ולא בקיפוץ על השביל.
עם מתלה שמכיל קשיח הרבה, הרבה יותר משמעותי, היכולת של הסרן לנוע בחופשיות בלי לפתוח מהלך עד קצה בצד אחד בגלל השענות על הבאמפסטופ בצד שני, משפרת את איכות הריסון, באופן משמעותי בו יש צורך בעיקר לרסן סגירה ולא פתיחה.
מצד שני מה אני מבין, זה לא שזה הרכב שלי, הרי אני בסך הכל מכניס אותו ממוסך למוסך וזורם עם הזרם. לא בחנתי את הסטאפ הספציפי הזה מניסיונם של כמה וכמה רדנקים שבונים מרכב הזה את מיטב הכלים.
בקיצור, תן קצת קרדיט לסובבים אותך. לפעמים הם יודעים דבר או שניים שאתה לא.
המטרה של המקום, היא לחלוק ידע, מתוך ניסיון. לא תחרות השתנה
טריילר בלייזר: קווים לדמותו
אין מה להתעצבן.
לא אמרתי לרגע שתפרק מהרכב, אבל יש פיזיקה ותופעות מתלה שהפרוש שלך לגביהן לא מדויק, וזה בעדינות.
הוספת הקפיץ הספציפי באמצעות הבולם הזה תשיג לך את העלאת יכולת נשיאת המשקל שאתה מחפש, ותהיה מרוצה.
אבל הפרשנות שלך לגבי הגורמים בתהליך ותפקידם לא מדוייקת בהמעטה.
זה לא קשור לטריילבלייזר, זה עקרונות בסיס בעבודת מתלה.
אם לא מעניין אותך המנגנון, זה בסדר גמור.
התייחסתי לפרשנות שלך לעבודת המתלה ואפשרות נוספת לפתרון, אין כאן פסילה בשום צורה של הפתרון.
כמו שציינת, זה שיתוף ידע.
ואם מבינים איך המנגנון המכני עובד, בחירת הפתרון יעילה יותר.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
דורון, רק שבמקרה הזה זה שרשור בנייה. שיתוף של אלי שבונה לעצמו את הרכב. לא דיון תיאורטי.
הוא כבר הזמין וקיבל את החלקים. הוא הרכיב או ירכיב אותם. כך שלא משנה מה הדעה של פלוני או אלמוני, לא משנה התאוריה ולא העקרונות. כלומר זה כן משנה - אבל הבנאדם לא שאל כאן מה לשים, הוא החליט כי ככה בנה ההוא באמריקה והוא חושב שזה יהיה לו טוב.
אז כל אחד משמיע את דעתו וזה המקום. אבל אין טעם להתדיין או להתווכח מעבר לזה. מבחן התוצאה במקרה הזה יהיה ברור.
אף אחד לא מחפש שיגידו לו שהוא טועה אחרי שהוא החליט להוציא כסף. שרשור בניה לא נועד לזה - אז ניתן לאלי לספר לנו מה התוצאה. ומה שחשוב זה שהוא מצא רכב וחוזר איתו לשטח ומרוצה ממנו.
אסף.
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
רשמים משיקום המתלה הקדמי, והמשך שדרוגו.
הותקנו שני מוטות קצה הגה משודרגים, עבים ובעלי תפוחים חזקים יותר מהמקום כולל יכול גירוז, עם גומיות סיליקון ואום כתר עם שפלינט בניגוד למקור(שאין בו להפתעתי, פעם ראשונה שנתקלתי בדבר כזה).
הוחלפו בולגוינטים עליון ותחתון, גם הם מחוזקים עם גומיות סיליקון וגירוז, ופין אבטחה.
כל הבוקסות במשולשים נבדקו ונמצאו שלמות ותקינות, ולכן המשולשים רק נוקו וחזרו למקומם.
הוחלפו שני בולמים קדמיים לבילשטיין סדרה 4600. לצערי בגלל מבנה הבולם, לא ניתן להשיג כאלו בעלי אורך מוט ארוך יותר.
כרגע מותקנים קפיצי הגבהה, והכיווץ שלהם היה ממש סיוט. מה גם שתחושתי הם ארוכים מדי בפתיחה כך שבולם נמתח עד קצהו בפתיחה ועדיין הקפיץ דרוך מאוד.
יש להשיג מה שנקרא stud extension, בורג הארכה למוט הבולם, השאלה היא כמה חזק ויציב העניין...
וכאן אתם נכנסים לעניין. מה הניסיון והידע אומר? ישהו מהחברים התקין? התנסה בכאלו? מכיר?
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
יש לי כאלו. לא התקנתי.
אחד החברים התקין וטוען שנהיו לו ויברציות בסל׳ד מסויים. שלא היו קודם.
אני לא רוצה לכתוב איזה אוטו ... כדי שלא יכעסו עלי ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
זה פתרון מקובל בהגבהה של ויטרה וגראנד ויטרה שגם להם אין כל כך בולמים ארוכים.
אצלי היו כאלו בגראנד ויטרה, אחד אפילו התפרק פעם תוך כדי נסיעה אבל מעבר לזה לא היו בעיות
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
8ball
כרגע מותקנים קפיצי הגבהה, והכיווץ שלהם היה ממש סיוט. מה גם שתחושתי הם ארוכים מדי בפתיחה כך שבולם נמתח עד קצהו בפתיחה ועדיין הקפיץ דרוך מאוד.
יש להשיג מה שנקרא stud extension, בורג הארכה למוט הבולם, השאלה היא כמה חזק ויציב העניין...
וכאן אתם נכנסים לעניין. מה הניסיון והידע אומר? ישהו מהחברים התקין? התנסה בכאלו? מכיר?
אם אני מבין נכון, זו תוספת לחלק העליון של מוט הבולם?
הכוונה למשהו שמאפשר למוט הבולם לרדת עוד קצת?
אתה צריך לחשב את מהלך הכניסה עם ההארכה כדי שלא יהיה מצב שהבולם נסגר לפני הבאמפסטופ.
בנוסף, מה מגביל את הפתיחה היום?
באמפסטופ/הבולם/זוית תפוחי המתלה?
על פניו, זה יכול לייצר נקודת חולשה בחלק העליון בחיבור לשילדה כי שם יש את התנועות הצידיות של קצה הבולם בעת עבודת המתלה.
זה לא תנועה בטווח גדול אבל היא מתרחשת כל הזמן.
איך אתה מוודא שזה מהודק כל הזמן?
Slowly..
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
אכן תוספת למוט העליון.
איך מוודאים שזה מחוזק, זו השאלה.
כמה זה חזק... לא יודע לכן שואל מניסיון של מי שהתקין.
בסוף זה מוצר קיים אז אני מניח ששווה את הגרוש וחצי שעולה, רק לא יודע
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
8ball
.
יש להשיג מה שנקרא stud extension, בורג הארכה למוט הבולם, השאלה היא כמה חזק ויציב העניין...
וכאן אתם נכנסים לעניין. מה הניסיון והידע אומר? ישהו מהחברים התקין? התנסה בכאלו? מכיר?
תעלה תמונות או קישורים למוצרים ספציפיים. כי בינתיים אתה מקבל תשובות כלליות. מה שנכון לרכב של צ'ק נוריס או ג'ו קאמל לאו דווקא רלוונטי לטרייל בלייזר.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
https://youtu.be/153bxVsWXns
לא מתייחס ספציפית לבהמה שלך .. אבל נותנים לא מעט דגשים וטיפים לגבי שדרוג מערכות מתלים... ו ifs בפרט.
מקווה שתמצא שימושי לך...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
זה הסגנון של המאריך, מקווה שעכשיו יותר רלוונטי לכוון כן לא וסיבות https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...189f4d0cd5.jpg
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
למה למהנדסים אסור לשתות בעבודה/פירוק דיפרנציאלי קדמי בט/ב.
אז כמו בכל רכב נורמטיבי(זה נחשב, לא?) אחרי יותר מדי שנים מחזירי שמן עושים כשמם ומחזירים את נשמתם לאלוהי השמנים(יעניoils, לא fat, שלא יחשבו אני מעליב מישהו). שמח וטוב לב, מה שלא ישאר בהמשך, ניגשתי לי לבלות מתחת לנבלה המטפטפת ולהבין מי זה משתין לי זמן על כל אזור אחוריי המנוע. לשמחתי, זה לא המנוע. גם לא הגיר. זהו מיודענו היקר דיפרנציאלוס קידמיטוס. הידוע בנבלה ספציפית זו גם בשמו העממי, פיכוסאומו אכלתי אותה.
אסביר ונמק מדוע...
המהנדס הבן אלף יונה ימח שמו עשרים דורות אחורה, שהופקד על תכנון הפרונט של משאית משובחת מתוצרת דטרויט, חשב שיהיה מצחיק, לעשות את הדיפרנציאל רק ארבעה סנטימטרים גדול יותר מהרווח בין קיר שמאל של המנוע לקורת השלדה של צד הנהג. לא הספיק לו לאותו בן עוולה להעביר את כל הגישפט בתוך אגן השמן. לאאאאא. הוא החליט לסבך את זה עוד. אז למען הדורות הבאים, אפרט איך כן לעשות את זה.
וכמו כל ספר בישול מרוקאי טוב, חשוב קודם כל להרגע. המון.
מתחילים איך לא בשחרור הגלגלים, אך הפעם, לא מומי הגלגל אלא מומי הצירייה..
מסירים את המכסה הדקורטיבי, ובאמצעות בוקסה 36 עמוקה ופטיש אוויר(אל תנסו ביד, גם לא עם מאריך, באופן מדהים פיתלתי מעביר קצר בידית כח) פותחים בקלילות, הברגה רגילה בשני הצדדים. רק לשחרר כמה כריכות ולא יותר.
מניפים את הרכב על בוקים, לא להתחכם זה כבד הגמוס ולא עובדים מתחת לג'ק, זה קטלני!!!
מייצבים היטב ואת הבוקים חשוב לייצב מאחורי קורת רוחב של ההגה, צחוקים צחוקים אבל יש סיבה.
משחררים את הגלגלים הקדמיים ובהתאם לצד ישר מתחת לקורת השלדה כאבטוח נוסף.
משחררים ברגי קליפר, בוקסה 13 ותמיכה בבסיס הבורג 17.
משחררים את חבק אבטחת צינור הבלם לזרוע המתלה, שני ברגי 10ממ
וקליפס לחיצה עם שפיץ פלאייר.
מפרקים את הקליפר מקרניים, ותולים אותו עם אזיקון מהזרוע העליונה. לתת לו להתדלדל תלוי על הצינור זו מחלה ששמורה למוסכים בלבד.
משחררים בורג בולגוינט עליון בוקסה 15 ותמיכה מפתח 15.
משחררים קצה הגה, מפתח 21.
חולצים תפוח קצה הגה בעדינות, רצוי עם מזלג אבל אפשר במכות.
מוציאים בורג בולגוינט עליון וחולצים את הזרוע ע"י כמה מכות כלפי מעלה עם פטיש. כדי להקל אפשר לפשק עם דורן/איזמל.
משחררים את אום האבטחה של הצירייה לחלוטין, ומושכים אותה החוצה.
לציריה יש שלושה מסבים בתוח מסילות בחלק הפנימה ושישה בכלוב בפעמון החיצוני. לא לפחד למשוך היא נשלפת מבית הפעמון.
הסטה של הקצה כלפי הרדיאטור ודחיפה, עם קצת אגרסיביות, והיא בחוץ.
זה השלב לבצע בצד השני את אותה פעולה.
חוזרים לצד נהג, עם מזלג חליצה ופטיש, נשענים על בית הפעמון בחלק הצמוד למחזיר השמן ובמכות עדינו על ידית המזלג, חולצים אותו החוצה.
ושוב גם בצד שני.
עכשיו ניגש לפרק את גל ההינע.
ארבעה ברגי 10 מ"מ על שני חובקים מחזיקים את הצלב ליוק של הדיפ'.
שחרור של הארבעה לחלוטין. הסרת החובקים, הרבה זזקל, סיגריה עד שיתרכך ועם לום דחיפה כלפי אחורי הרכב וזה בחוץ.
קושרים עם אזיקון כדי שלא ינשור או יטייל, ומפקירים עד ההרכבה
ארבעה ברגי 18 מ"מ מחזיקים את הדיפרנציאל אי אפשר לפספס. שחררו. על הדרך גם את שני ברגי החיבור של מדחס המזגן לאגן השמן. חכו עם זה להמשך... יהיה צחוקים.
עכשיו בצד השני. המשלב.
נתחיל בניתוק צמת החשמל ממנו.
שחרור שני ברגי 10 מ"מ שמחזיקים את יחידת הפיקוד (קופסה שחורה) ומשיכה עדינה אך החלטית כלפי חוץ הגלגל.
המוח בידינו ועכשיו מפרקים משלב. ארבעה ברגי 15 מ"מ, לא להתפתות לאלן, הם מיועדים לפירוק המשלב, זה עושים על השולחן.
משיכה החלטית, ויצא הגזר. ווואחד גזר.
יש ציר מחבר שעובר איך לא, בתור אגן השמן. גאון הבן %+&#
ועכשיו לחלק האומנותי. מאחורי קורת ההגה שישה ברגים, שלושה בכל צד. 15 מ"מ.
למטה על הבסיס שני ברגי 15 קצרים ואחד ארוך פלוש שני ברגי 21 מ"מ לכל צד.
לאחר שפירקנו, תומכים עם גק את כל אחד מהמשולשים ומעיפים את הקורה בשני חלקים. תחתית, וקורה.
עכשיו ניגשים לפרק את מסרק ההגה.
לפני הכל מיישרים הגה, מלפפים את החגורה דרך ההגה וחוגרים על מנת שלא יזוז.
מנקזים שמן ע"י פירוק הצנרת החיצונית על הגוף. מפרידים את מגן האבק מעל מוט ההגה ועם בוקסה 15 מפרידים את שפתי חיבור מוט ההגה למסרק.
מעל החיבור, בוקסה 8 מ"מ לפירוק צנרת הלחץ מהמסרק.
שני ברגי התומך של המסרק נמצאים ממש מאחורי המשולש, עם גישה מחורבנת.
בוקסה 21 ארוכה ובוקסה קונטרה בצד השני, הרבה סבלנות וזה בחוץ.
עדינו על המסרק, מוציאים החוצה ובוחנים גרמושקות ניקיון וכו.
עכשיו מגיע הפאן. קושרים את הדיפרנציאל בחבל לקורת תומך המצבר דרך חלל ת"א המנוע כך שהוא לא יכול ליפול. מנקזים שמן מנוע, מפרקים מסנן, מורידים את תושבות המוט המייצב ומפילים אותו להשען על השלדה, ומפרקים אגן שמן. רוב הברגים בוקסה 13, פרט לארבעה ברגים בין הבלהאוזינג של הגיר לאגן שמן מנוע, שני ברגי 10 מ"מ ממש בתוך הבלהאוזינג, ועוד 3 בחזית מתחת לפולי קראנק.
אחרי שפירקנו הכל יפה יפה, יש ממש בחלק האחורי של אגן השמן שתי הברגות נגדיות. מבריגים בורג מברגי אגן השמן ומתחילים להדק. זה יפרק את אגן השמן.
עכשיו כשאגן השמן למטה, אפשר לשחרר את החבל, ולהוריד בעדינות את הדיפרנציאל הסורר.
עד כאן להיום, הולך לנוח. ההמשך יגיע. מחר, אני מקווה
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
באמת מטומטם המהנדס הזה. גורם לי להעריך את הסרן החי שלי.
תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
באמת מטומטם המהנדס הזה. גורם לי להעריך את הסרן החי שלי.
אחרי שאתה רואה מה הולך אצל (עוד הרבה) יצרנים "אחרים" ועל הטימטום שתוקעים לך מכלולים שכדי להגיע אליהם אתה מפרק חצי רכב אתה מתנחם במה שיש לך...:rolleyes:
8ball- "סתם" התחלת לפרק או שבדקת/הלכת לפי ספר מכונאות...? (סתם מעניין).
וכל הכבוד על העבודה עצמית(הקשה, ותאמין לי אני יודע), זה רק מראה שאם יש 2 ידיים אף רכב הוא לא "שד" שצריך גורו לרוץ אליו.