החריר העליון הוא רק למצב צ׳וק.
מרגה שהידית למטה היניקה מהתחתית מיכל.
לא רלוונטי לעניין של אסף כנראה.
הלהבה של אסף מוכרת לי בזמן שהמיכל לא מנופח מספיק
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
Printable View
החריר העליון הוא רק למצב צ׳וק.
מרגה שהידית למטה היניקה מהתחתית מיכל.
לא רלוונטי לעניין של אסף כנראה.
הלהבה של אסף מוכרת לי בזמן שהמיכל לא מנופח מספיק
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
גם אני מכיר להבה צהובה בזמן שאין מספיק לחץ במיכל או יותר מדי דלק. יש לי גם קולמן כזו, כרגע מושבתת עקב נזילה בתפר של המיכל דלק (דגם מאד ישן). אם אתה מגיע לצפון אפשר לבדוק יש לי שתי צינוריות כאלו תקינות
עוד דבר
אם הצינורית שמושכת היא מפלסטיק עם שסתום פנימי יש מקרים שהיא נסדקת (יצור זול)
ואז מושכת יותר מידי דלק ואז?התערובת עשירה מידי.
קרה לי גם במנורה וגם בכירה בודדת
אבל את זה ניתן לוודא רק אם יש גנרטור חדש.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
כל העסק חדש...
בכל מקרה בבישול ארוחת הערב הכל היה פיקס ואז כשכל התיבה כבר התחממה, אחרי הרבה זמן, וכל הזמן אני שומר שהמיכל יהיה מדוחס לדעת אם זו הבעיה, אז פתאום התחילו פופים של אש כתומה מהמקום הזה שהגנרטור נכנס לסעפת, שוב. נתתי דחיפה קטנה עם כיפוף של הפח וזה הסתדר. עזבתי ושוב פופים.
אסף.
כאמור... כבר 3 פעמים רק היום.
אחרי כן הכל היה בסדר עד הארוחת ערב.
אסף.
אז יש מצב שיש לך ג׳יפה בגנרטור ואז הרסס לא אחיד ובא בגלים.
ניסיתי לפתוח בלי להשתולל. לא הצלחתי. חוקי לתפוס את הצינורית עם ג'בקה? לא יתעקם?
אסף.
ככה פתחתי אצלי.
תיזהר על הברז.
לא לייצר מומנט על הברז ביחס למיכל.
יש בחלק העליון של הברז חלק ריבועי.
זה מיועד לאחיזה בפתיחת הגנרטור.
מצרף לך מהאריזה של הגנרטור ספייר שיש לי (כן.. אחרי שהרסתי בטעות אחד אז יש ספייר באוטו).
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2181ff16.plisthttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...37103633.plist
הכי טוב בנזיניה.. לא מתקלקל.. כמו טויוטה [emoji846]
הקולמן הישנה שהיתה לי (יחידה) לא דרשה שום תחזוקה מעולם, ועברה חיים קשים ביותר - בתרמיל.
אסף.
חפש את שרשורי התאמות ווסתי גז לכירות ובלונים..
את כאבי הראש והכיס של ממחזרי הבלונים בחצרות..
הבנזינייה שלי משנת 72.. נרכשה ב-15$ במכרז באיביי (+$50משלוח).
חוץ ממה שהרסתי בגלל חוסר ידע, היא מקורית.
מאיפה המדריך המטופש הזה?
לא נוגעים בצינור.
הדיזה זה מפתח 3/8
בצד שני ליד הברז זה 1/2 או אולי 9/16.
רק היום פתחתי בהשראתך.
א.פתח את המכסה ושחרר לחץ מהמיכל.
ב. פתח את הברז הראשי עד הסוף בשביל להגן על המחט.
ג. פתח את הדיזה נקה ושים בצד.
ד. פתח את ההפרגה ליד הברז על הצינור.
ה. משוך בעדינות את המוט כשאתה אוחז בברז ותיזהר בסוף לא לעקם את המחט.
ו. נקה את הצינור שבתוכו יש קפיץ. אפשר לשלוף אותו. אני לא טרחתי.
ז. נקה את המוט של המחט ממשקעים. שוב תזהר על המחט.
אני השתמשתי בנייר שיוף אפס.
לפני שאתה מרכיב תוודא שיש O Ring שלם על המוט באזור הברז. אם הוא פגום ויש לך סט תחליף.
לפני שאתה מרכיב בדוק שוב שהצינור נקי והשחל את המוט מחט חזרה בעדינות דרך המרכז ותזהר שלא לפגוע בקפיץ ולעקם את המחט.
הדק את האום ליד הברז ובדוק מידת הידוק לפי ההתנגדות של הפרז.
פתח את הברז על מנת שהמחט תלך אחורה ( פנימה) ותהיה מוגנת בזמן הרכבת הדיזה.
הרכב את הדיזה והדק ברגש.
סגור את הפרז.
סגור פקק מילוי.
נפח מיכל היטב ותו לו לעמוד זמן ממושך ותראה שהוא שומר לחץ על ידי שחרור מבוקר של פקק המילוי.
אני מקווה ששיטת הדחיסה שהוסברה קודם הובנה.
בעיקרון אם אלו הפעלות ראשונות אז לדעתי הפירוק מיותר.
אני ניקיתי אותו היום בפעם הראשונה מזה עשר שנים והוא לא ממש היה מלוכלך או לפחות לא ככה שהתיפקוד נםגם.
אני מאכסן תמיד עם דלק ופרוק מלחץ על ידי שחרור הפקק והברז ואז סוגר לאחסון.
ואחרי הכול אני די משוכנע שיש תקלה בלחץ המיכל או תפעול שגוי של הדחיסה.
לא ענית לגבי מידת ההתנגדות של משאבת הדחיסה. זה יתן המון אינדיקציה.
אגב, המיכל שלך אפור או אדום?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
טוב חלאס זה לא הדיון. (מופנה לנדב)
תודה על ההסבר המפורט בועז (הגבנו באותו זמן).
המשאבה עם התנגדות טובה. המיכל אפור. אני מקפיד לנפח, להדליק עם צ'וק שני סיבובים מלאים של הברז, לחכות, לסגור צ'וק ולנפח עוד 20-30 פעם.
כאמור עבד יופי קודם.
אסף.