אני דיברתי רק על מתח ( וולטים).
אף פעם לא הגדלתי למדוד זרם כי אין לי צבת השראה ולנתק אלטרנטור עובד מסוכן בעיני
Printable View
אני דיברתי רק על מתח ( וולטים).
אף פעם לא הגדלתי למדוד זרם כי אין לי צבת השראה ולנתק אלטרנטור עובד מסוכן בעיני
הסתכלתי על כמה סרטונים ביוטיוב ואני רואה בהחלט את מה שכיוונתי אליו.
המתח נשאר די יציב בכל סל"ד עד שלא מתחילים להעמיס על האלטרנטור.
שוב, אני לא מקצועי כמו חנן אבל נראה לי לא בסדר שהוולט משתנה כל כך אם אין העמסה על האלטרנטור וגם אז התזוזה בכל סלד היא מינורית.
https://www.youtube.com/watch?v=C4QWz6Q7_Cc
https://www.youtube.com/watch?v=C4QWz6Q7_Cc
האתגר והייעוד של אלטרנטור הם להמשיך לשמור על מתח טעינה תקין גם כשצרכנים מופעלים, ולכן בדיקת טעינה נעשית כפי שתיארתי, עם צרכנים פועלים ובסל"ד בינוני. מה שאתה רואה בסרטונים זה בסדר רק לאותה צורת בדיקה אך לא מעיד על טעינה מספקת, באופיין נסיעה אמיתי.
בשבילי זו לא דיון תיאורטי. אני מבצע את הבדיקות האלה לפני שניגשים למכרזים עם הרכבים שלנו.
פחות מחצי מהדגמים נותנים טעינה טובה (13.8 וולט) בסרק עם צרכנים, כשליש מצליחים להחזיק טעינה ניטרלית (12.8 וולט) וחלקם הקטן מגיע לכדי פריקה משמעותית בתנאים האלה, 11.8 וולט ומטה, עד כדי מצבר ריק וכיבוי מנוע בעמידה ממושכת מאוד (שעות) בסרק.
זה לא אומר שנוצרות בעיות בגלל נתונים כאלה. בסה"כ של השימוש ברכב, כל הרכבים טוענים בממוצע הנסועה את המצבר, והכול בסדר.
האתגר האמיתי מתחיל להיווצר כשמישהו רוצה להעמיד רכב חפ"ק פועל בסרק במשך לילה שלם עם פרוג'טורים, מכשירי קשר וכריזה פועלים, וכשהנהג יושב ברכב עם אורות ראשיים ומזגן.
מעט רכבים סטנדרטיים יודעים להחזיק את זה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk