נכון.
Printable View
בגדול כן, אבל זה עוד אינדיקציה לאיכות החומר.
בטח שהם מתוכננים לכך.
החלונות הבודדים שעבדתי עם סיקה ולא אמפי כיום אחרי מספר חודשים אני מגרד את החומר מאלומיניום עם הציפורן, את האמפי אין סיכוי
אגב, אני צבעתי על היסוד "ראפטור" הבנתי שהוא לא נתפס כמו שצריך על החומרי איטום הגמישים האלו.
הרבה סבון עם מעט מים כמו שכבר אמרתי לך .
רק עדיף לחכות בין חמש לעשר דקות לפני .
עידו
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הסבר על תושבות החיבור בין המרכב לשלדה והשינויים שאני ביצעתי בהם. בתמונה הראשונה שרטוט של תושבות ג'יפ CJ7 וCJ8. תושבת 1 הבודדת היא תושבת הגריל. לאחר מכן תושבות 2, 3, 4. תושבת 5 בשלדה מתפצלת לתושבות 5 ו5a בבודי של CJ7 (בבודי של CJ8 יש את תושבת 6 בנוסף). התושבות מספר 7 הן הקורה האחורית.
קובץ מצורף 125789
כאן תמונה מהרשת של תחתית בודי CJ7 במצב מצויין וזיהוי של התושבות:
קובץ מצורף 125788
בתמונה הזאת תחתית הבודי של הג'יפ שלי וזיהוי של התושבות. את תושבות 2, 3, 4 בניתי מחדש בצורה כזאת שהן נגישות להתקנת אום עם כלי. תושבות 2 בניתי לגמרי מחדש מפרופילים. את תושבת 3 שמתחת לכסא, פתחתי את הקורה מתוך תא הנוסעים, חיזקתי בתחתית עם לוחית מתכת נוספת. התושבת תסגר עם אום שיבלוט בתא הנוסעים. את תושבות 3 שהיו רקובות לגמרי גם עקרתי ובניתי מחדש מפרופיל מגלוון. חורים למיקום כלוב התהפכות במקום המקורי נקדחו וחוזקו עם עוד שכבת מתחת וחיבור לקורות ה100X50.
קובץ מצורף 125791
הקורה האחורית בבודי "חורעה" עם דיסק בשני הצדדים ופתחו אותו כדי להגיע לאום הפנימי. תופעה מאד נפוצה בג'יפים בישראל. אני מיסדתי את העניין הזה,פתחתי חלונות מסודרים עם חיזוקים. כרגע המצב הוא שלרוב תושבות הבודי ניתן להגיע עם כלי עבודה בקלות. השארתי את האומים הכלובים בתושבות 5 ו5a. שלושה מארבע תקינים לחלוטין, והרביעי כבר חורע על ידי פתח מהצד אז גם שם אני אשתמש באום.
כאן ניתן לראות את הבודי מלמעלה והפינויים לטובת תושבות 3.
קובץ מצורף 125790
החיבור בין הרצפה לקירות היה רקוב ברובו. מה שעשיתי היה לחתוך כל הפינה, 100 ממ לגובה ו50 לעומק, כך שכל הג'יפה נעלמת, ובמקום לבנות פח לשתול שתי קורות 50X100. זה משלים מראה מקורי (אחרי חומר פחחים וצבע כמובן) מיתר את הצורך במדרגות צד שאני במילא אף פעם לא מתקין (הקורות יכולות לקבל כל מכה והרמה עם הייליפט בקלות) ומהווה את התשתית של כלוב ההתהפכות. הקשת הראשית מתחברת לקורה עם חיזוקים מתחת לבודי שניתן לראות בתמונות והקשת הקדמית תתחבר לרגליים הקדמיות שמרותכות לבודי. לוח השעונים יהיה פח/אלומיניום במידות מוקטנות שישב בין רגלי הכלוב, ויהיה פריק בקלות.
קובץ מצורף 125796
קובץ מצורף 125792
גם התושבות האחוריות של קשת ההתפכות היו רקובות בצורה קשה, נאלצתי להחליף פחים. הוספתי חיזוק מברזל זוית מתחת לכל תושבת.
קובץ מצורף 125800
קובץ מצורף 125797
קובץ מצורף 125801
עוד תמונות של פרטים.
קובץ מצורף 125798
קובץ מצורף 125795
קובץ מצורף 125794
קובץ מצורף 125793
קובץ מצורף 125799
מרשים!
זה באמת נראה מצוין נמרוד. טיפלת בכל נקודות התורפה הידועות.
עכשיו נשאר להחליט מה הכיוון של הג'יפ הזה, באיזה סגנון תבנה אותו, ולפי זה לבחור צבע.
עבודה יפה. קנית לעצמך שקט מחלודות להרבה שנים.. אני מניח שהיסודיות תמשיך גם לצד המכאני והחשמלי של השיפוץ.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אין זמן לכלום.
יש כאן אנשים שהבטחתי להם פעם לוגואים....
כן, אבל זה משהו שמדגדג לך....[emoji3]
את הפתחים של תושבות מס 7 אתה מתכוון לסגור עם מכסה למניעת הצטברות בוץ ?
בשעה טובה, כשהבודי בצד, חזרתי לעבוד על השלדה. תלשתי הערב את שני הסרנים.
הסרן האחורי במצב נהדר -אטום, שמן נקי, מסתובב חלק, ציריות עם אפס חופש. גורם לי לשקול בגידה בכל העקרונות (שאין לי) ולהשמיש את נעילת הARB. אז יהיה קצת חשמל באוטו, ולחץ אויר. וואלה אפשר להתרגל
הסרן הקדמי לעומת זאת, במצב קשה. מאד. אולי אנוש. אצטרך להאבק על חייו.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ec6b2c8c9c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...47d067b20b.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...706e8c4b2e.jpg
אם אתה משמיש את הנעילה ורוצה מינימום חשמל, אפשר (ורצוי) להפעיל אותה עם טוגל פניאומטי, המהדרין מחברים גם את המדחס עובד בלי מפסק בפאנל, מחובר אחרי סוויצ'. ככה אין אף.מתג חשמלי במערכת.
אסף.
חשבתי למה לא להריץ את קן האויר הראשי דרך הקבינה ולהתקין ברז 3 דרך ידני.
או להריץ את קו האויר צמוד לרצפה במקום לשלדה. ולצד ידית הטרנספר להתקין ברז ידני עובר רצפה.
זה מה שכתבתי.
רק ש"ברז 3 דרך" זה מונח שאני לא רואה כשייך כאן.
שסתום 3/2 התכוונת?
אסף.
ואז הקומפרסור בונה לחץ עד הברז כל עוד הסוויץ' פתוח. הבעיות של הARB נובעות כמעט תמיד מדליפות אוויר אז במה הועילו חכמים?