איפה הגוף \ הקופסא? שמת רק את המכסה?
דרך אגב, על המכסה בצד, יש שני חורים קטנים, מה השימוש?
Printable View
הגוף הוא עוד מהתקופה שעיצבתי בטינדרקאד, ואני לא יודע לשתף משם. מי שרוצה מוזמן לקבל ממני את ה
STL
.בפרטי
העליתי עכשיו את ה
STL
ל
ONSHAPE
אבל הוא עולה לשם כ
MESH
אז זה פחות אידאלי. מי שירצה לקחת את זה משם, יצטרך לעבוד מעט כדי להפוך את זה לסוליד מחדש. כמובן שאין צורך לשחזר את החצאית המוגזמת. היא שם לצרכי הדבקה חזקה למיטה של המדפסת.
https://cad.onshape.com/documents/cc...a0401ab5fbbfc3
החורים הם לברגים.
השפה של הגוף הכחול הרוסה מעט, כי זה שריד מהתקופה שהדבקתי באצטון, והמכסה הקודם סירב להיפרד יפה מהגוף.
https://imagizer.imageshack.com/v2/8...922/gOyyJp.jpg
אולי תוכל להוריד את הקובץ מכאן, ניסיתי לשתף:
https://drive.google.com/file/d/13Pt...w?usp=drivesdk
אני ממשיך לחפש את ה bms הנכון ל lev40
מה שמטריד אותי מההתחלה הוא שלפי דף הנתונים של lev50 מתח הטעינה הוא עד 4.1 וולט, ומותר להגיע ל 4.2 רק רגעי.
אנחנו כולנו מכוונים ל 4.2 וגם אני לא מטעין ליותר מ 90 אחוז כדי לא להגיע לשם.
על פניו טעינה של 4 וולט לתא (כלומר 12 וולט לשלישייה) תהיה מאוד בטוחה אבל לא אופטימלית מבחינת כמות האנרגיה.
לכן אני מחפש בקר שאפשר לכייל ל 12.3 או 4.1 לתא.
אז האחרון שקישרתי - יקר אמנם אבל נראה מתאים לקינפוג. מחפש רעיונות נוספים.
אסף.
תגביל את מתח הכניסה ל 12.3. יותר פשוט.
יש לי סברה שהם כותבים 4.1 בתור מקדם ביטחון.
מתקשה להאמין שסוללות בטכנולוגיה הזו נטענות מאחיותיהן למשפחת ה Li-ion.
משאיר לפרופסורים לקבוע
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
זה לא פשוט כשכל הממירים הם או ל12 או ל 12.6.
אסף.
יש היצע לא קטן של ממירים מתכווננים.
אני עושה שימוש באלו:
(הראשון נוח יותר כי הוא מתכוונן ללא מברג )
Adjustable 160W 5A LCD Display Step Down Power Supply Buck Module 6-32V 0-32V OB
מס' פריט 183758108224
12A Digital LCD Display Buck Step Down Power Supply Board Adjustable Module
eBay item number:
401993170075
יש גם את זה, שעוד לא יצא לי להפעיל:
DC-DC Converter 20A 300W Step Down Buck Boost Power Adjust Charger yy
283400423806
אסף
1- אני מכיר את האמירה של 4.1V עבור LEV50 , לא מכיר אותה לגבי LEV40.
2- ה LEV40 נמכרת באינטרנט , משומשת עם טווח מתחים בין 4 ל 4.2V , אבל אני לא מכיר תלונות .
3- בשימוש ברכב, הסוללות האלו עובדות בזרמים הרבה יותר חזקים, ובהחלט יכול להיות שהם לקחו מרווח בטחון.
4- בכל מקרה, אין בעיה למצוא DC2DC מתכווננים. תשאר עם BMS של 12.6, "ותחנוק" את המערכת עם ה DC2DC ל 12.3 ואפילו 12V.
זה יבטיח שביום יום זה לא יעבור את המתח הזה, ואת היודע שאם ה DC2DC מתקלקל, יש לך הגנה נוספת ב 12.6 (מה BMS). אם קצת חפירה, אתה יכול להסתפק ב Buck step down DC2DC, זה יהיה לך יותר זול (אבל שים לב לסוגים, יש כאלו שמפילים יותר מ 2V, וזה כבר יותר מדי).
5- הברנש הזה מוכר LEV40, תשאל אותו על איזה BMS הוא ממליץ-
https://www.facebook.com/Carel1956/p...2722378909412/
איזה זרם טעינה את רוצה להגיע?
בכל מקרה, אני כבר למעלה משנה עם 12.6V
So far so good
למיטב הבנתי גם מטעני היואסבי של אסף ושל כולנו בנויים מכרטיסון שטוען ל4.2 וולט.
אני משתדל, אם כי לא מקפיד, לא לטעון מלא בכל מקרה. לא כי זה מתח יתר, אלא כי זה מתח שהוא פחות בריא, והתאים האלה כל כך בריאים, שבד"כ אין צורך אמיתי בטעינה מלאה. גם ככה כל מטען כזה מספיק בקלות לטיול של כמה ימים, כולל תאורת מחנה וטלפונים, ללא טעינה.
יש לי כאלו, ואני משחק איתם די הרבה ( אם זה אני מטעין בבית).
הם לא מגיעים ל20A , במקרה הטוב 9A.
צריך לקחת בחשבון שבזרמים כאלו כבר נוצר עליו מפל מתח של 1.2-1.5V, כך שעבור רכבים מסויימים זה כבר גבולי.
אבל אם אסף מוכן להסתפק בטעינה של 8-9A, והוא בכל מקרה רוצה לעצור ב 12.3, אז זו בהחלט אפשרות.
למה הכוונה בלא מטעין מלא ?
הכוונה היא שאתה עוצר לפני שהסוללות מגיעות ל 12.6 ( אם כן בכמה והאם זה ידנית או עי הבקר).
כי למעשה זהמתח על המעגל לא יהיה 4.2 עד כשהסוללה טעונה כמעט לחלוטין.
באיזה BMS אתה משתמש?
גם לי יש את ה dc2dc בלינק האחרון של חנן.
ראיתי עליו גם 13 אמפר לזמן קצר אבל מירב הטעינה היא על 6-9 אמפר.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אם זה במטעני היואסבי, אז אני לא מחכה עד שהנורה הרביעית תפסיק להבהב, אלא כשהיא מתחילה להבהב אני מפסיק לטעון. שוב, לא מקפיד, אלא אם יוצא לי לראות.
אם זה במצבר 12 וולט, אז אני מכוון את הספק ל12-12.3.
אני משתמש בbms הזה:
3S 11.1V 25A Li-ion Lithium Battery BMS PCB Protection Board Balance 12.6V 18650
114101285383
במצבר שיוצא אתי בטנדר לטיולים אין שום רכיב אלקטרוני. ארבעה תאים בטור מודבקים בתוך ארגז פעולה. טענתי אותו לפני כשנה וחצי בחיבור עם כבלים לרכב מותנע, ומאז לא נגעתי, למעט התנעת רכב במפגש ג'יפולוג 2018.
חנן,
מי שיש לו מקרר, קיבול זו דאגה אמיתית.
הבעיה בשיטה שאתה מציע, שאתה לא נותן למצבר את הזמן תחת מתח קבוע.
לדעתי, בשיטה הזו מפסידים למעלה מ20% מהקיבול.
אני אנסה השבוע להריץ ניסוי על מצבר להשוות טעינה מלאה ( 4.2V), לעומת טעינה ארוכה אבל שה DC2DC מכוון על 12.3v ואולי אפילו על 12V.
תודה חנן.
אצלי השימוש מיועד להיות למצבר צרכנים ולא לבוסטר כך שזה קצת שונה.
זיו/
ואולי השיטה הבריאה יותר היא לשים עוד תאים טעונים ל 4.1 וביציאה לשים buck מכוון על 13v?
ככה ניתן לפצות על הקיבולת החסרה.
אפרופו, לא פחות לשוב הוא טמפרטורת התאים בטעינה. המקסימום עומד על 45 מעלות.
איך אתם מסתדרים עם זה כשטוענים באוטו?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אני לא יודע לומר יותר מדי. מפסיק את הטעינה במתח הנכון. התאים מאוזנים. לא יצא לי להגיע למינימום ולבדוק את ההגנה הזו. אני משתמש במצבר עם הכרטיס הזה כחצי שנה, מתוך זה בתקופת הקורונה השימוש הוא יומיומי.
אסף/ חנן,
הפתחים של ה USB כשהם ניצבים למיטה, דורשים תמיכה?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...6303fb61.plist
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אני השתמשתי בתמיכה ליתר בטחון.
אסף.
אז תעשה טובה לחסר נסיון... שתף בבקשה את הקובץ עם התמיכה.
שנבין איך עושים תמיכה בעצם
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94