מומחים יקרים,מה דעתכם לחרוט פולי קטן יותר למשאבת המים..שיגרום למאוור להסתובב יותר מהר(בהתאם לנדרש ע"י הפאן קלאטש) ונקבל אורור משופר בסבובי סרק...
)
Printable View
מומחים יקרים,מה דעתכם לחרוט פולי קטן יותר למשאבת המים..שיגרום למאוור להסתובב יותר מהר(בהתאם לנדרש ע"י הפאן קלאטש) ונקבל אורור משופר בסבובי סרק...
)
ב"רצינות לפי התגובה שלך אין לך מושג על מה אתה מדבר."
אני מבין שאתה גאון...
יש רצועות בכל מידה שתרצה....
__________________
ווותנסה לחשוב לפני שאתה מוריד תגובה....
הרעיון לא רע בכלל, הפולי לא יצוק למשאבה והוא אפילו חלק מה שמקל על עניין הרצועה.
1. יש צורך בהקטנת קוטר משמעותית, המקורי לא מספיק עבה,ידרש יצור מחדש לא סיפור אבל צריך לבדוק ולחשב תאורטית יחס העברה ואפשרות חיבור למשאבה.
2.יהיה שיפור ניכר בנקודת התורפה העיקרית סל"ד נמוך אבל מה קורה בסל"ד גבוה(לחץ מים,שחיקת ציר משאבה)
שיחקתי אם הרעיון מס' ימים והגעתי למסקנה שרק ניסיון "על רטוב" יתן תשובה סיפור של 500-1000 ש"ח לא הגעתי לביצוע מחוסר זמן.
קח מהיום חודש
ותשיג רצועה 7PK במידה קטנה יותר
בהצלחה................:p:p:p:p
מה עם החלפת הפאן קלאצ ב מאורר חשמלי של פורד טוראס 3.8
הסבה שעושים המון בארה"ב
ובעצם כמו הרנגלרים החדשים
http://www.jeepforum.com/forum/f12/t...nstall-312027/
המנגנון הוא מנגנון שעובד ברכבי ראלי ש "לא" אוכלים אבק כלל וכלל (בעצם נוסעים בריק מוחלט ),אז אין שום סיבה שברכב שלך (שלבטח אוכל יותר אבק מרכבי ראלי),המנגנון לא יעשה את העבודה .
וחוץ מזה הרסס של המים ממשיך לזרום ,לכן תוכל ,רגע לפני היציאה מענן האבק (שבוא אתה נוסע כל הזמן ) תוכל לתת עוד שטיפה אפילו בזרם חזק יותר ולנקות את הבוץ ממנו אתה כה חושש.
אלי ,בחתימה שלך רשום משהוא לגבי ללמוד דברים במשך כל החיים ,תן לאחרים הזדמנות ,גם אם הם לא צודקים , להעלות את רעיונותיהם ואל לך לפסול אותם בנחרצות כמו שעשית בתגובות הבאות .
הדיון הזה נהיה צהוב בגללך!
באותו עניין
האים הוצאת הטרמוסטט יכולה להוריד את הטמפ' ?
(כשטרמוסטט נתפס הרדיטור בסיכון )
מי יכול להסביר לי על הנזק של נסיעה ללא טרמוסטט
תודה
B
לצערי מנסיון, לא ולא.
הסבר בסיסי ביותר: טרמוסטט נועד לשמור על טמפרטורה קבועה.
לגבי הסבר מעמיק, גש ל http://auto.howstuffworks.com/cooling-system.htm
אביגדור
אביגדור תודה
אם הבנתי נכון הוא נועד לשמור על טמפרטורה שהמנוע קר . ב 99% מהזמן המנוע חם כך שרוב הזמן הוא אמור לאפשר זרימה חופשית
מאז הוצאת הטרמוסטט לוקח לטמפרטורה יותר זמן לעלות והיא נשארת נמוכה יותר מלפני כן .
האים במקרה של חימום אני אמור לקבל את הטמפרטורה האמיתית ?
מאחר ומדובר במרכיב הקשור למדריך השלם .....היתי רוצה לשמוע עוד דעות בעניין
אתה לא מגדיל את המרחקים בין הגלגלים. מרכזי הגלגלים נשארים באותו המקום. כמה שהקטרים של הפולים קטנים יותר, ככה הרצועה אמורה להיות קצרה יותר, ע"פ ההגיון.
איפה הלגו שלי כשצריך אותו. :rolleyes:
קודם כל, מאחר ויש כאן מומחים, אני אומר מראש- אני אהבל.
בתור אחד כזה, אני לא מבין למה מישהו פה חושב שמשאבה שמסתובבת יותר מהר- תעזור לקירור המנוע בכל סל"ד שהוא.
אני אמנם אהבל, אבל אני אני אומר שלא. למה?
כדי שהמים יתקררו, הם צריכים להספיק לשהות ברדיאטור (מצנן כשמו כן הוא) יותר מחצי שניה, ולא לטוס בו כאילו היה צינור מים פתוח.
זו בדיוק הפעולה שנוצרת עקב הסרת טרמוסטט מהמנוע, וגם בשיא הקיץ חוסר בטרמוסטט פוגע בקירור המנוע!!
כאשר תקטין פולי שיטיס לך את משאבת המים, האפקט יהיה דומה להסרת טרמוסטט והוא זרימה מהירה יותר של מים אבל תכלס- על אותה כמות מים, עם אותו רדיאטור!! ורק פגעת לו ביכולת הקירור שגם ככה לא מציאה.
הבעיה ברכבים שלכם היא לא במהירות זרימת המים, אלא בחוסר זרימת האויר בתא המנוע, מה שמוביל לרדיאטור שמקרין המון אויר חם לתא המנוע שאין לו לאן לברוח.
הפיתרון יבוא (לדעת אהבל כמוני) אך ורק ע"י פתיחת מעברים לאויר החם שהרדיאטור מקרין לתא המנוע לברוח החוצה, ולקיצוניים שכוררים ונוסעים עמוסים, אפילו הוספת נפח לרדיאטור (רדיאטור עם שורה נוספת) או/בנוסף וונטה חשמלית רצינית בעבודת חשמל והתאמה איכותית בלבד.
אבל זו רק דעתי ואני בסך הכל...........:cool:
אז זהו שנכנסתי לצייר אצלי במחשב
וציירתי את שתי המצבים ועדיין לא הגעתי לקביעה שלך.
ודרך אגב בדקתי פיזית על הגראנד שלי לחרוט את הפולי של משאבת המים אינו ישים
כך שבדיון הזה לא נגיע לשום מקום
או במילים אחרות
אדם זרק אבן לבאר ועשר חכמים לא הצליחו להוציא אותה
ואני יודע שלא רשמתי את הפתגם במדויק לא רוצה ליפגוע באף אחד נקודה.