המפרט של POR15 מאוד הרשים אותי.
http://www.por15.com
לאחרונה ישמתי אותו במקומות נגועים שאין לי גישה לבצע נקיון יסודי ואני לא מתכוון בעתיד הקרוב לחתוך ולהחליף.
נראה ומרגיש טוב.
יואב
Printable View
המפרט של POR15 מאוד הרשים אותי.
http://www.por15.com
לאחרונה ישמתי אותו במקומות נגועים שאין לי גישה לבצע נקיון יסודי ואני לא מתכוון בעתיד הקרוב לחתוך ולהחליף.
נראה ומרגיש טוב.
יואב
יואב זה זמין בארץ?
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
לא שאני יודע.
הבאתי פחית קטנה מארה"ב
בדיון אחר הומלץ כאן לא מזמן על הסרת צבע עם דיסק פיברגלס. אני מתכוון לנסות בקרוב.
אסף.
מנסיון אישי עם ה POR15 ועם מוצר מתחרה שנקרא Rost Bullet אז עדיף להביא את ה Bullet.
שניהם מוצרים אמריקאים ופחות או יותר אותו מחיר וואת שניהם קשה להביא (אבל אפשרי),
יואב
למה קשה להביא? יקר או שחברות המשלוחים לא מוכנות לשלח?
הי נימרוד,
אני נמצא כרגע בתהליך דומה (CJ-6 גם מודל 79) וחקרתי את נושא הצבע לעומק. יש המון המון גישות בשוק וכל אחד ממליץ על מערכת צבע שונה ועבודת הכנה שונה.
אני החלטתי כשלב ראשון לעשות תיקוני פחחות נקודתיים ע"י ריתוך ואז ניקוי חול/שיוף וצביעה ביסוד אפקסי HB55 ההיתרון הוא שאתה לא חייב להמשיך את הצביעה ישר וחלקי בודי יכולים להמתין מספר שבועות /חודשים עד המשך העבודה. לגבי ישום של חומר פחחים ניתן לשייף את האזור שאתה רוצה למלא ואז ליישם ולהחליק בשלב הבא צובעים בקומפט פילר דו רכבי ואז בעליון דו רכיבי ברק ישר.
שוב יש המון המון גישות וולא הצלחתי למצוא דרך אחת המקובלת על כולם.
ועוד המלצה זה ממש לפני הצביעה להשתמש בחומר אנטי סילקון לניגוב (פרפסול) לפני הצביעה ובין השכבות.
לגבי הPOR 15 לפי מיטב הבנתי משפצים מעבר לים משתמשים בחומר זה לצביעה נקודתית של ריתוכים או אזורים בעיתיים ללא גישה זהו לא צבע לישום על שטחים נירחבים והוא גם מאוד יקר.... ישנם גם המון דיונים שטענים שההדהזיה של חומרי הפחחים לסוגיהם נפגעת בישום על POR 15.
מיכה.
על המוצר כתוב "לשילוח קרקעי בלבד" והאמריקאי הממוצע לא יעיז לעבור עברה פדרלית (FAA)
מעניין מה יקרה אם אשלח לUSHOPS. ראיתי חבילה של 6 יח' הכי קטנות ב50 דולר. מספיק ל3 מ"ר בערך.
קובץ מצורף 107199
גיליתי מתנה מאחד הבעלים הקודמים: מיכל דלק מפלדה עבה, מרותך יפה, במצב מצויין, מחובר היטב לשלדה, עם מיגון אלומיניום כבד בנוסף. הרבה משקל אבל ביצוע טוב שיחזור לג'יפ בסוף כמו שהוא.
קובץ מצורף 107201
זה מה שמאחורי המיכל - תושבות אחוריות במצב שדורש תיקון אבל ממש לא גרוע.
קובץ מצורף 107200
ביצעתי בדיקת התאמה למתקן גלגל ספייר. יתאים בול, כאילו תוכנן עבור ג'יפ CJ, כולל אורך הציר שמאפשר שימוש בפנס מקורי בלי חשש. כל כך בול שאני שוקל לוותר על הדלת האחורית המקורית הנפתחת למטה ולהתאים אותו ברמה של סגירת הבודי.
קובץ מצורף 107202
קובץ מצורף 107203
קובץ מצורף 107204
קובץ מצורף 107205
בנוגע למיכל דלק, כדאי לפתוח אותו ולבדוק את מצבו מבפנים + לנקות אותו.
באותה הזדמנות בדוק גם חישן מיכל דלק מצוף וכו..
כאשר אני קניתי את הגיפ שעון הדלק לא עבד.
היתי צריך לפרק את המיכל רק כדי להחליף מצוף שהתפנצר והתמלא דלק..
המיכל משתמש ביוניט מצוף מקורי של CJ, הסרתי את היוניט והסתכלתי פנימה עם פנס, נראה פיקס. את היוניט אני אחליף מן הסתם, המיכל עצמו כמו שנראה לי יקבל שכבת צבע חיצונית וזהו, פריט שאין צורך לגעת בו. באמת עבודה יפה, יהיה נחמד לגלות מי בעל המקצוע שמאחוריו - אולי יוסי יודע.
טיפ
אל תשאיר מיכל דלק ללא דלק - הוא יחליד
רבע מיכל זה מספיק בשביל שאדי הדלק שנמצאים בתוך מיכל סגור ימנעו קורוזיה
לא הייתי משתמש במתקן ספייר, שמחובר בלי חופשים לשלדה, בתור סגירה של הבודי.
יש עוד זמן עד שאגיע לזה, אבל המחשבה היא לחבר את המתקן לבודי, לא לשלדה, בערך בגובה שרואים בתמונה. המידות שלו, במקרה (או שלא :rolleyes: ), זהות למידות הפתח האחורי בג'יפ. כשאני אומר דלת אני מתכוון שבמצב סגור הוא ישב לא על הציר אלא על משקוף מחוזק שיהיה חלק מהבודי - אפשר בריתוך ואפשר גם פריק עם ברגים - וקשור ישירות לכלוב ההתהפכות כדי לא להעמיס על הפח של הפינות האחוריות (כמו שעשיתי בפעם הקודמת - http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1162).
מחזק את דעתו של עירא.
המתקן גלגל שלי מחובר לפגוש. ובנוסף יש את הדלת, שהיא כמה סנטמטרים ממנו.
למתקן גלגל יש גמישות מסוימת (לא מגיע מהציר אלא מהפרופלי ברזל עצמם)
בנוסף כנראה שגם לבודי יש גמישות מסוימת.
התוצאה היא שיש לי נקישות מדי פעם על הדלת (בשטח כמובן), לא משהו הרסני אבל בהחלט מעצבן).
אז או שמתקן הגלגל מחובר לבודי עצמו, ואז אפשר שישמש כדלת אבל לדעתי לא מומלץ כי יהיה לך חופש שיגרום לנקישות
או שתפריד לחלוטין בין המתקן והדלת (עם פער גדול של מספר סנטמטרים)
זה מה שהרוב עושה באמריקה, אז נראה לי שזה הפתרון המיטבי.
אצלי המתקן של הספייר גם מחובר לבודי ואני מודה שזה קצת מדאיג אותי.. הייתה לי נקישה חזקה ממנו בקפיצות, מה שנגרם מסדק מאחוריי הדלת, צד נוסע. הסדק תוקן והרעש נפסק אבל אני מודה שכל העסק הזה קצת מפחיד אותי.. לא עדיף להעביר את הציר לפגוש וגם את הסגירה? כל העומס עובר לפגוש/ שילדה והבודי לא בסכנה..
כדי לשמור על הבודי, אתה צודק יוני, יותר פשוט לבנות מתקן ולחבר בצורה מסיבית לפגוש חזק. זה יוצא יותר כבד בסופו של דבר, ויותר רחוק מהבודי מהסיבה שמוני כתב.
המתקן המקורי של ג'יפ CJ אמריקאי מחובר לבודי. אם שמים לב לניואנסים, אז מאחורי כל אחת משלושת נקודות החיבור שלו יש חיזוק שמפזר את הכוחות לבודי, הוא לא תלוי על הפח עצמו.
ד.א. מכיוון שאני לא אשתמש בו, אני אשמח למכור את המתכן המקורי קומפלט במצב מצויין עם כל הברקטים שלו, למי שמעוניין. זהה לזה: http://www.ebay.com/itm/121483571598
כל הגיפים (CJ) שראיתי פתחו בסופו של דבר סדקים באיזור החיבור לבודי.
הבסופו של דבר הזה הוא כמה עשרות שנים כנראה, אבל בסוף זה מגיע..
החיזוקים שיש בבודי הם פשוט לא מספיק מסיביבים.
האמת שלא נראה לי שזו אשמת המתכננים.
הגיפ במקור הגיע עם גלגלי "29 ששוקלים הרבה פחות מה 31 שהפך לסטנדרט בארץ.
התוצאה, הרבה יותר מאמץ על הנקודות, ומשם שבר.
אפשרי לחזק את האזורים הללו כך שהם יחזיקו מעמד.
עובדה שזו השיטה ברנגלרים (שמיועדים לצמיגי "32) והם מחזיקים יפה.
בזמנו בניתי את המתקן גלגל כי לא ידעתי מתי אשפץ את הבודי.
אם לא היה לי את המתקן גלגל זה מה שהייתי עושה במהלך השיפוץ.
אבל די דבלי לא להשתמש במתקן מצוין שכבר יש לך..
אגב גם לי יש מתקן גלגל מיותם אם משהו רוצה.
וגם מיכל דלק משומש ומתוקן כולל מד דלק משומש.