http://catalogue.fabory.com/en/detai...d=07111&page=1
http://catalogue.fabory.com/en/detai...d=07111&page=2
בקטלוג של FABORY יבואנים בארץ: פלבורג פדרל.
Printable View
http://catalogue.fabory.com/en/detai...d=07111&page=1
http://catalogue.fabory.com/en/detai...d=07111&page=2
בקטלוג של FABORY יבואנים בארץ: פלבורג פדרל.
חיבור מתלה של טרקטורון:
http://www.kawasaki.com/Default.asp?...D=2&intParts=1
בכלל באתר של KAWASAKI יש שרטוטי פירוק של הרבה כלים שלהם.
תודה שחר.
ברגים מדויקים אומנם מונעים את החופש הראשון, מה היית מציע לגבי תנועת מיסב הקצה מעלה ומטה?
אפשר לחרוט טבעות אוקולון והניס אותן בלחץ מעל ומתחת ל eyejoint הן אמנם יישחקו עם הזמן אבל זה ייתן פתרון.
איך לדעתכם החיבור הזה עובד?
http://www.desertrides.com/features/...s/DSC01075.php
אני חושב שקיבלתי תשובה, מדובר על חלק אחד, כלומר למיסב עצמו יש שני זיזים כאלה שמיוצרים כחלק אחד.
http://www.desertrides.com/features/...es/f150_46.php
רציתי לדעת איך עשיתם את הפלסטיק מבחוץ עבודה שלכם הוא מקום כלשהו ?
זה נקרא highmiselaignment או מיסב משוגע בעברית, כמו i joint אבל ברמה גבוהה יותר אחד כזה בארה"ב עולה בין 100 ל 150 דולר.ציטוט:
נכתב במקור על ידי Omer
הפלסטיק הוא מה שנקרא פיברגלס, צוות השלדה שלנו בהדרכתו האישית של בחור בשם יריב מבומב באס ביצעו את העבודה אצלו בסדנא, האיש אומן בכל הנוגע לעבודות פיברגלס ובייחוד לכל מה שקשור לצביעה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי dudueli
הנה דוגמא קטנה למטה וקישור לאתר שלו.
http://www.bombbass.co.il/
אופס שכחתי להוסיף את התמונות.
עומר שלום
לגבי מיסבי הקצה שאתם משתמשים (ראיתי אותם היום באוטו מוטור)לפי נתונים שלהם הם חלשים מדי
אם הם 10 מ"מ רצוי להשתמש בסוגים אחרים (השארתי לך טלפון אצל החברה בתערוכה)ולנושא הבא
למה שאתה צריך אני מצרף שרטוט אלו חלקים שנותנים זווית גדולה יותר ומקטינים את הקדח למה
שאתה רוצה יש אפשרות ורצוי מאלומיניום תעופתי 7075 או נירוסטה למנוע חלודה מקווה שהשרטוטים יעזרו
לא ברור לי מה הוביל אותך למסקנה כי המיסבים חלשים מדי, בקטלוג רשום עומס דינמי של 1000 KGF ועומס סטטי של 1360 KGF אם נעביר את היחידות לניוטון (מכפילים בערך ב 10) נראה שאנו מגיעים אולי לחצי מהעומס המותר, בנוסף עפ"י הבנתי מקבוצות אחרות אשר משתתפות בתחרות ומשקל הרכב כמעט זהה משתמשים ב3/8 כמיסב חיצוני ו1/4 למיסב הפנימי.ציטוט:
נכתב במקור על ידי sidewinder
בנוגע לחלקים המעניינים הללו, ניתן לקנות אותם?
עד כמה שלי ידוע לא למידות מילימטריות רק אינציות וגם רק למידות הגדולות 5/8 ומעלה אני
חרטתי כאלו ל 10 מ"מ וכרגע אין לי שימוש בהם אז אם אתה רוצה לבדוק אותם אצלך אשמח לעזור
אני גר בערד ונמצא הרבה בב"ש אז תרים טלפון או תשאיר טלפון בה"פ ואדאג להעביר לך אותם
יוסי
סוף-סוף ראיתי במה מדובר.
ללא ספק חברה רציניים ביותר.
מנפח את החזה לראות דבר כזה רציני בארץ.
1. בטרקטורון כמו בעצם בכל רכב רגיל, תפוחי ההגה הם בsingle-shear ומה שמבטל חופש הוא הידוק של קונוס בתוך קונוס.
2. מה שאתה רואה בdesert rides זה מיסב יחד עם מה שהם קוראים Hi misallignment spacer - וכשמו כן הוא, נועד לאפשר תנועות זויתיות גדולות מאד. חשוב מאד ברכב שטח - לא רלוונטי לדעתי עבורכם, מהלך מתלה של אינץ' או שניים, לא? יש לך בעייה של חופש, לא של זויות עבודה. אז אתה לא צריך את הצורה המיוחדת שמגדילה את זוית העבודה, אבל אתה כן צריך ספייסרים גליליים מדויקים, מחומר קשה, עם קוטר מדויק על הבורג , אין צורך לדעתי להקטין קוטר בכלל, וכן, הם יכנסו בהתאמה של פיקס או לחץ קל בין האוזניים וההידוק יסגור אותם לגמרי.
ברכב שטח - אני יכול להגיד היום בוודאות שהפתרון האמריקאי הסטנדרטי הוא הנכון. מיסב כדורי בקוטר אינץ', עם הי-מיס ספייסרים שמקטינים לבורג בקוטר 3/4 אינץ'. מיסב איכותי ביותר בלבד, עשוי מחומרים הטובים ביותר, אפס חופש - יש לי אחד כזה על השולחן...
הסיבה היא שוב - זוית ===> כלומר מהלך מתלה. בדקתי תפוחי הגה סטנדרטיים מסוגים שונים של רכבי שטח גדולים, שעולים מעט מאד ולפחות מבחינת חוזק עשו עלי רושם של סבירים, אבל אי אפשר להוציא מהם את מהלך המתלה הנדרש.
וזה מביא אותי לנושא הנוסף - האם מיסבי קצה של 10 מ"מ מתאימים? אם מקובל להשתמש בפורמולה SAE במיסבי קצה בקוטר 3/8 - תשתמש בהם. הברירה הטבעית שולטת גם בהנדסה - אם משהו כבר עובד במשך שנים, וכולם בקטגוריה שלך התכנסו לחלק בצורה ובגודל מסויים, זה החלק הנכון, וצריך סיבה טובה מאד לא להשתמש בו. אותו דבר עם מיסבי היוניבול לנאבה של הטראגי הוירטואלית - זה הפתרון הסטנדרטי והמקובל בכלי רכב תחרותיים בגודל הנתון, זה הגודל וזה המוצר. בינתיים גם הוכחתי לעצמי בחישובים שהם צודקים.
יש הבדל עצום בעומסים בין רכב מרוץ לכביש במשקל של 300 קילו, לבין רכב שטח כבד הרבה יותר - את העבודה שמיסב קצה בקוטר 10 מ"מ עושה בFSAE יעשה יוניבול ענק בקוטר אינץ' עם בית מרותך היקפית לתוך הנאבה בטראגי.
נמרוד שלום
לעיניין היוניבול אם אפשר לדעת את סוג המיסב עצמו (FK ARURA או אחר)ושמו בישראל!
דגם המיסב ואם קנית אותו כקיט או חרטת את הבית ואיפה?
אני הזמנתי לא מזמן מיסבים FSK12 של חברת FK ומתכנן לחרוט בית וספיסרים לבד
ורציתי לגעת מחירים אם כדאי להזמין קיט או לייצר לבד
דוגמא לבית עם מיסב וספיסרים
נמרוד אתה צודק הבעיה שלנו היא חופש ולא זווית,נראה לי שנקנה ציר בדיוק ב 10 מ"מ (ניתן לקנות??) או שנייצר ונבצע הברגה משני צדדיו, זה ימנע את החופש בין הציר למיסב הקצה, ולמנוע את החופש של מיסב הקצה לעלות מעלה ומטה נשתמש ברעיון של שחר ונעשה אוקולונים עם CHAMFER כך שיהיה קל יותר להכניס אותם,וגם אם הייצור לא יהיה בדיוק האוקולון בעל גמישות מסויימת.
הפתרון הוא זמני זה ברור אבל מספיק טוב בשבילנו אני מאמין.
FK, זה קיט שהגיע מארה"ב. 100$ כמו שרשמת למיטב ידיעתי (לא אני הזמנתי). לדעתי - אין מה להתעסק עם החריטה בארץ, זה לא משתלם בשביל אותם שתיים או ארבע סטים שצריך, אם צריך.ציטוט:
נכתב במקור על ידי sidewinder
פרמטר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא אורך החיים של הרכב. הרכב שבנינו לא מיועד ליסוע שלוש שנים בכביש משובש. אנחנו נזדקק לכ1000 שעות נסיעה בלבד למירוץ ולנסיעות המבחן כך שבכל מקרה לא נגיע להתעייפות של ברגי המיסבים. זו גם הסיבה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להשתמש בחומרים רכים יותר ונוחים יותר לעיבוד כמו אוקולון.
לא כדאי לנו להשתמש בספייסרים מפלדה כי החומר ממנו עשוייה הנאבה הוא מגנזיום ואם ניצור חיבור לחת בין הפלדה למגנזיום פשוט נהרוס את הנאבה עצמה.
בנוגע לכבל מורס, האם ניתן לקנות באורכים ובקטרי כבל שונים?
יש חשש כי עקב תדירות מעבר ההילוכים הכבל ייכשל מהר, יוסי מה אתה אומר?
יש חנות בארץ בה ניתן לקנות?