בוקר טוב אני מחפש כבר תקופה ולא מוצא פאן קלאץ לסמוראי 98 - 17120-60a01 אם מישהו מכיר/ יודע משהו אשמח לפרטים , עדיף בצפון אבל אם אין ברירה נבדוק בשאר הארץ
Printable View
בוקר טוב אני מחפש כבר תקופה ולא מוצא פאן קלאץ לסמוראי 98 - 17120-60a01 אם מישהו מכיר/ יודע משהו אשמח לפרטים , עדיף בצפון אבל אם אין ברירה נבדוק בשאר הארץ
במכשירי תנועה אין?
ממה שאני זוכר הוא זהה לויטרה ולזה של הג׳ימני
Sent from my iPhone using Tapatalk
תשפץ.. לרוב מה שהולך זה הנוזל ויסקוזי. עולה גרושים ונותן תוצאות של חדש
רציתי לעשות את זה אבל לא ראיתי תיעוד של זה ביוטיוב אלא רק של רכבים אחרים .
מאיפה אפשר לקנות את הנוזל חוץ מחנויות של מכוניות על שלט פשוט החנות הכי קרובה מאוד רחוקה לי
רק בחנויות של מכוניות על שלט. תקנה צמיגות 10000. עולה כ50 שקלים ל60 מ''ל
תודה רבה
עשיתי את זה לפני שבוע בפן קלאצ של הגימיני.
קניתי את הנוזל בחנות טיסנים עלה 35 שח ל 50 CC.
לאחר שניקיתי את הפן קלאצ' מהנוזל הישן מלאתי כ 25 CC.
וזה פשוט עובד. נראה שהנוזל הוא החוליה החלשה שם. פשוט מאבד מהתכונה שלו אחרי 12 שנה במקרה שלי.
קח קצת לינקים:
http://www.hiluxsurf.co.uk/showthread.php?t=23020
http://www.zhome.com/ZCMnL/tech/FanClutch/FanClutch.htm
http://auszookers.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=28644
מלאתי את הצד של הציר עד הסוף (כ 25 CC). חלק אומרים למלא את הצד השני (הרזרבה)...
יכול להיות שהייתי צריך לשים קצת סיליקון לפני שסגרתי... אמשיך לעקוב לבדוק שאין דליפה.
*כדי לפתוח את הברגים צריך מברג אימפקט. זה סגור מאוד חזק.
אורי.
מדהים תודה רבה , אני אצלם ואעלה לכאן למען דורות ההמשך
תרשום תרשום, מאוד מעניין
בהחלט מעניין ומצריך כתבה מפורטת.
אני החלפתי בזמנו אצלי לפן קלאצ' מקורי בעלות מפגרת. ואני בכלל לא בטוח שהחדש תקין (כל הסימנים מראים שגם החדש שנקנה מזמן לא ממש תקין...).
הייתי שמח לעשות ניסוי עם הפן הישן שעדיין שמרתי.
ממתין לתמונות ופירוט
בהחלט מעניין
אחי אני קניתי פאן קלאצ' לפני חודשיים מאור חלפים בחדרה.
נראלי שהתאימו לי פאן קלאצ' של ויטרה או משהו אבל עובד פצצה תברר נראלי שפשוט לא דיברת עם הבן אדם הנכון
אני אגיע הביתה היום אבדוק בחשבונית גם מחיר :)
תשתמש בפאן של גימיני גם אמור להיות חזק יותר
על פניו נראה שמדובר בתיקון פשוט להחריד.
מצאתי את הפאן הישן ובדקתי שאני מצליח לפתוח את הברגים. נפתחו בקלות יחסית בעזרת מברג דפיקה (אימפקט).
מבין שמה שאני צריך לקנות זה נוזל ויסקוזי בצמיגות 10000 בחנות למכוניות על שלט.
מה שלא ברור לי:
1. כמה למלא ובאיזה צד?
2. איך לנקות את הנוזל הישן? (ספריי קרבורטור או ספריי לניקוי בלמים? ראיתי במקום כלשהו שניקו עם WD40. המלצות?)
3. איזה בדיקות כדאי לעשות כדי לוודא שהמערכת המכאנית תקינה? האם בדיקה של התרמוסטט במים חמים/קרים ובדיקה שהוא סוגר/פותח את המעברים של הנוזל מספיקה?
תנו עוד פרטים.
זה תיקון קל מאוד לבעיה מציקה שיכול לחסוך הרבה מאוד כסף.
הבעיה שזוהי בעיה שאם התיקון שלה לא מושלם (ברמת חדש) אתה יכול לגמור מנוע, זה שווה את החיסכון? ראיתי איפשהו מדריך בעברית להיילקס שעכשיו אני לא מוצא.
ביוטיוב יש לא מעט:
http://youtu.be/zjhKr5usjaA
Sent from my iPhone using Tapatalk
גם טיפול רגיל של החלפת שמן ופילטר יכול לגמור מנוע אם לא עושים נכון. ואני מכיר סיפור כזה אחד לפחות...
אז מה?
ממה שפתחתי וראיתי וגם מהסרטונים ביוטביוב זה נראה עניין פשוט למדי.
אין בעיה לבדוק האם התיקון הצליח או שהוא כשלון גמור.
תיקון לא מושלם? כל האוטו כבר לא מושלם ולא ברמת חדש ויש אין סוף רכיבים שיכולים לגמור מנוע, או גיר, או אלף ואחד דברים אחרים.
אני לא רואה שום בעיה לנסות את התיקון.
אגב, אני בכלל לא בטוח שהפאן הישן שלי היה תקול. החלפתי לחדש ולא היה שיפור מורגש.
זה היה הדבר האחרון שהחלפתי בכל מה שקשור במערכת הקירור ועדיין הרכב לעיתים מעלה חום במצבי זחילה או עמידה.
ככה זה כבר 150,00 ק"מ.... מודעות ורגישות ואין בעיה. ולכן אני גם לא חושש בתיקון שלא יצליח.
אני גם חושד בפאן החדש שהחלפתי לפני כמה שנים. לדעתי הוא לא תקין ומעולם לא היה תקין.
בקיצור, אני מתכוון לבצע את הניסוי הזה בפאן הישן. נראה איך ישפיע.
קיצר, יונתן כותב כתבה...
אל תפתחו ציפיות...
א. אין לי כרגע זמן. ויש עוד כתבה עם קדימות הרבה יותר גבוהה שממתינה שאתפנה (קירגיסטן...)
ב. לא נראה לי שתהיה לי סבלנות לכתוב כתבה תכנית.
וזה באמת בסדר, איו לי בעיה שמישהו אחר יכתוב. אל תרגישו לא בנוח. באמת.