תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
רוצה להוסיף שהרכב ממוגן כולו ....
ואולי באותה נשימה ארצה להחליף את הפגוש הקדמי מקורי,
לפגוש מתכת עם או בלי כננת
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
קרא את הכתבה הבאה:
http://www.jeepolog.com/forums/conte...-Full-Traction
זה תהליך הרכבה אופיני של קיט לJK, והיחיד שהרכבתי בעצמי לרכב הזה. התוצאה מצוינת.
אם אתה לא הולך לבצע לבד אז פשוט גש לסדנאות/מוסכי שיפורים קרובים אליך וקבל הצעות מחיר. יש מגוון אינסופי כמעט של קיטים לרנגלר.
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
טל בוטל
שלום חברים התחדשתי ברנגלר ספורט 2016 ארוך
ביצעתי כבר מספר נסיעות בשטח עם הגיפ.
לטעמי הגיפ נמוך מידי רוצה לקבל מידע מניסיונכם האישי איזה קיט הגבהה בולמים וקפיצים
הכי מומלץ לרכב זה שיהיה נוח גם בכביש וגם בשטח קשה לא אקסטרימי
במיוחד .
חשבתי על הגבהה של כ-2 אינץ בידיעה שהחוק יאפשר בקרוב הגבהה של עד 50 מ"מ.
כמו כן מה העלות פחות או יותר?
והאם כדאי לבצע דברים נוספים בעקבות ההגבהה של הרכב?
ואם ידוע לכם על מוסך מומלץ באיזור ירושלים?
תודה מראש לכל העונים
טל
אם הבעייה היא רק שהג'יפ נמוך מידי ואתה לא רוצה להגדיל את מהלך המתלה וכו', הפתרון הטוב והזול ביותר יהיה קיט ספייסרים.
ספייסרים של "2 לקפיצים ומתאמים לבולמים וזהו.
הייתי גם מגדיל את הצמיגים למידה המאושרת הגדולה ביותר (לא יודע אם רלוונטי לך), כשהצמיגים ידרשו החלפה.
יש ברשת קיטים כאלה במחירים מצחיקים והתקנה עצמית קלה ביותר.
בטיול למואב, לפני כמה שנים, היו לנו 2 רנגלרים עם הגבהה כזו - עברו כל דבר בלי להרגיש נמוכים (היו גם נעילות אבל זה לא קשור למה ששאלת/רצית). הגבהה של "2 ע"י ספייסרים וגלגלים גדולים במידה אחת מהמקור.
הכי זול והכי פשוט.
והכי פשוט להסיר, במקרה הצורך.
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
ספייסרים לטעמי הם בזבוז כסף. כי בהכרח תוך זמן קצר תגיע למסקנה שצריך גם למצות את מהלך המתלים - ואז תרצה להחליף לסט קפיצים ובולמים.
אסף.
1 קבצים מצורפים
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
אצלנו בjk יש קיט 2" של קפיצי אולדמן ובולמיי פוקס. אחלה סט- שילוב מעולה בין נוחות וריסון.
עוד משהו שאני ממליץ עליו בחום עם ההגבהה- קיט ניתוק מהיר למוט מייצב הקדמי. קודם כל כי המחברים המקוריים ישברו בשטח קשה, כי הם לא יודעים להתמודד עם ההגבהה, ודבר שני- שיפור גדול בנוחות ובעבירות, מהלך מתלה מטורף לרכב עם הגבהה פשוטה.. אחד השיפורים הכי משמעותיים לדעתי, וגם לא יקר יחסית.
קובץ מצורף 112060
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
ספייסרים לטעמי הם בזבוז כסף. כי בהכרח תוך זמן קצר תגיע למסקנה שצריך גם למצות את מהלך המתלים - ואז תרצה להחליף לסט קפיצים ובולמים.
אסף.
ולכן נתתי את הדוגמא שלי, לרנגלר במואב - אותו מהלך מתלים מקורי, רק הרחקה של כל המכלולים מהשטח = רק הגבהה, בלי שיפור מהלך, והרכב גיבור - והוא היה גיבור. בשום מקום ובשום שלב לא היתה לנו בעייה של חוסר במהלך מתלה ועשינו שם מסלולים קשים.. בלילה (אבל הטיפשות שלנו קשורה לפורומים אחרים).
וזה מה שהבחור שאל וזה מה שסייגתי - אם יספיק לו-אחלה. אם יחליט שהשלב הבא הוא גם מהלך ונוחות וכו' - ההוצאה לא כ"כ גדולה, שזה ביזבוז.
אני הייתי קורא לזה "דמי לימוד בסיסיים", לפני שמחליטים אם באמת רוצים להכנס להוצאה של אלפי ש"ח.
"דמי לימוד/ניסוי" של בערך $200, לפני שמחליטים על הוצאה ענקית, והתקנה בבית עם כלים בסיסיים (פטיש ומפתח שבדי מספיק בהחלט.. וג'ק מקורי)... נראה לי סביר לגמרי.
http://www.ebay.com/itm/Summit-Jeep-...dYLGeU&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Front-Extend...BX-C~Z&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Front-Shock-...RWzDHN&vxp=mtr
וזו רק דוגמא..
רוצה יותר... ביזבזת סכום זניח וגם ראית שלהתעסק ברכב זה לא מסובך..
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
תודה לכל העונים בהחלט רוצה למצות גם את מהלך המיתלים .....
יש לכם המלצות לסדנה באיזור ירושלים או במרכז ?
עדיפות בסביבות ירושלים שם אני גר...
תודה
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
טל,
המלצה שלי, לא לעבור מעבר ל-2.5 אינטש. גם כי לא צריך וגם כי זה מגביר משמעותית את עומס על המכולולים ויצריך גם החלפת דרייב שאפט קידמי.
הספייסרים שהציעו כאן הם פתרון לא רע, אם עושים את זה עם בולמים ארוכים יותר.
בעקרון,
עדיף קפיצים+בולמים. גם כי זה נוח יותר מספייסרים וגם כי אפשר לעבור ככה טסט ועם ספייסרים לא.
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
אתה מוזמן לראות רנגלר ספורט עם הגבאה 3" של פול טרקשן" באזור י-ם !
אין מה להשוות קיט שכולל זרועות , קפיצים.....בעלות 1600$ לספייסרים !
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נתי_ל
אתה מוזמן לראות רנגלר ספורט עם הגבאה 3" של פול טרקשן" באזור י-ם !
אין מה להשוות קיט שכולל זרועות , קפיצים.....בעלות 1600$ לספייסרים !
תודה אתה יכול לפרט?
איפה התקנת את זה
והאם הגבהה של 3" לא מצריך החלפה של מכלולים שונים?
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
הבאתי ביבוא אישי ( קיבלתי אישור ממשרד התחבורה !! - כנראה טעות של משהו ! )
התקנתי אצל ארנון שילד - לא סגור על השם בעל מקצוע מעולה לדעתי המקום לא פעיל !
עד הגבהה של 3" לא צריך לשנות את הדרייבשפטים !
לקיט הוספתי בולמים וספייסרים לגלגלים .
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
אין בעיה לייבא. יש בעיה להשתמש
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lizard
אין בעיה לייבא. יש בעיה להשתמש
מיכה, אל תרשום דבר כזה כי זה לא נכון/ מדוייק
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נתי_ל
עד הגבהה של 3" לא צריך לשנות את הדרייבשפטים !
.
זה נכון חלקית. זה תלוי בבולמים/זרועות, כי הם מה שמגבילים את הפתיחה.
אצלי עם 2.5 וזרועות מקוריות, הייתי צריך לחתוך קצת את הגשר מיגון, אחרת הדרייבשאפט הקידמי היה משתפשף.
אני דיי בטוח שעם זרועות ארוכות ומפרקיות והגבהה גבוהה יותר הדרייבשאפט פשוט יצטרך החלפה.
שוב,
זה תלוי בקיט. יש קיטים של 2.5 עם מהלכים ארוכים יותר מקיטים שמגביהים יותר, אבל מקנים פחות מהלך.
בארה"ב הקפיצים הנפוצים ביותר הם של טרה-פלקס. ואם אתה מתכנן פגושים וכו', אז רוק-קרולר.
בולמים, עולם שלם, תלוי מה אתה אוהב.
המומלצים בפורומים בחו"ל...ראנצ'ו 9000.
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נתי_ל
עד הגבהה של 3" לא צריך לשנות את הדרייבשפטים !
לא צריך לשנות = עד שהדאייבשאפט מוסר את נשמתו בטרם עת לבורא.
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
לי יש קיט הגבהה של 2.5 אינץ של פרוקומפ.
הבולמים המגעים עם הקיט (והם אילו שקובעים את המהלך הסופי) ארוכים באינץ מהמקורים.
מבחינת סגירה, זהה עד כמה שאני זוכר.
כלומר שאם אתה מרוויח מהלך מתלה הוא גדול באינץ.
לא נסעתי עם ההגבהה אבל נראה לי שהדריבשאפט לא יגע, ואם כן אז בקצת.
צינורות בלם כדאי מאוד להגדיל כי בקצה של המהלך הם די נמתחים, ומכדימה לפחות אי אפשר להוריד אותם
כל זה על רנגלר ספורט 2010
מה שההגבהה משנה משמעותית זה את הנקודה בה הקפצים כאשר הרכב מאוזן, פשוט מזיזים את הנקודה ב 2.5 אינץ
עם ספיסרים אתה מאבד את מהלך המתלה כלפי מעלה, (כי הקפיצים נסגרים מהר יותר)
עם הגבההת קפצים אתה מקבל את כל מהלך המתלה האפשרי.
תגובה: קיט הגבהה לרנגלר ספורט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוני אורבך
לי יש קיט הגבהה של 2.5 אינץ של פרוקומפ.
הבולמים המגעים עם הקיט (והם אילו שקובעים את המהלך הסופי) ארוכים באינץ מהמקורים.
מבחינת סגירה, זהה עד כמה שאני זוכר.
כלומר שאם אתה מרוויח מהלך מתלה הוא גדול באינץ.
לא נסעתי עם ההגבהה אבל נראה לי שהדריבשאפט לא יגע, ואם כן אז בקצת.
צינורות בלם כדאי מאוד להגדיל כי בקצה של המהלך הם די נמתחים, ומכדימה לפחות אי אפשר להוריד אותם
כל זה על רנגלר ספורט 2010
מה שההגבהה משנה משמעותית זה את הנקודה בה הקפצים כאשר הרכב מאוזן, פשוט מזיזים את הנקודה ב 2.5 אינץ
עם ספיסרים אתה מאבד את מהלך המתלה כלפי מעלה, (כי הקפיצים נסגרים מהר יותר)
עם הגבההת קפצים אתה מקבל את כל מהלך המתלה האפשרי.
עם בולמים ארוכים יותר, תגלה שמה שמגביל את הפתיחה של הסרן זה הזרועות. ככה זה אצלי עם בולמי פוקס.
לגבי כניסה, הבאמפסטופ הוא זה שקובע סגירה ולא הבולם, אחרת הבולם ימות מהר מאוד.
צינורות בלם אפשר לשים תותב הנמכה לנקודת עיגון שלהם לשלדה, לא צריך להחליף ב 2.5.
לגבי ספייסרים, שוב, הסגירה נקבעת ע"י הבאמפסטופ ולא הספייסר כי זה סרן חי. זה אחרת במשולשים.
ספייסרים זה פתרון זול וסבבה, כל עוד מחליפים לבולמים ארוכים יותר.
קפיצים טובים לעומת זאת...גם נוח יותר, וגם פחות מושך את העין.