מוצרים ששלחתי דרכם תקועים 2-3 שבועות עד שיוצאים לדרך לארץ ומגיעים באיחור. אין מענה בטלפון של שרות הלקוחות. בכלל.
במקביל מוצרים מאמזון מגיעים צ׳יק צק.
בכלל יש תחושה שמשהו לא טוב עובר על איביי.
Printable View
מוצרים ששלחתי דרכם תקועים 2-3 שבועות עד שיוצאים לדרך לארץ ומגיעים באיחור. אין מענה בטלפון של שרות הלקוחות. בכלל.
במקביל מוצרים מאמזון מגיעים צ׳יק צק.
בכלל יש תחושה שמשהו לא טוב עובר על איביי.
לדעתי ההבדל נעוץ בכך שאמזון מחזיקה את הספקים שלה קצר או שמספקת מהמחסנים שלה.
כל הטיפול והשילוח מובנה וקפדני.
איביי זה אוסף חנויות עצמאיות לחלוטין ונראה שהשליטה יותר רופפת.
גם אצלי לאחרונה יש העדפה לאמזון כמובן כאשר פער המחיר סביר.
יש בזמן האחרון האטה במהירות שהמשלוח מגיע. התחיל מיום הרווקים הסיני (11.11) ועדיין ממשיך. יש עומס מטורף בדואר. לוקח לחבילות להגיע הרבה זמן למרכזי החלוקה.
לפעמים יש עומס גם למוכרים אז לוקח זמן עד שהחבילות יוצאות.
הציוד במקרה שלי מגיע מהר מאוד למרלוג הגלובל שיפינג ושם נתקע ואז מגיע לארץ ונתקע...
איזו חברה שנקראת GCX משהו נורא בלי מענה טלפוני או אחר...
זוועה
היום קיבלתי הודעה שחבילה שהזמנתי מdx ב13.11.2016 !!! הגיעה (חודשיים וחצי).
וזאת אחרי שכבר השלמתי עם אובדנה אי שם בין נמלי תעופה עם שם מוזר בסין.
בד"כ תוך כמה ימים מגיע לארץ ואז עוד כמה שבועות באדיבות דואר ישראל. הפעם זה בדיוק הפוך. דווקא הדואר הישראלי היה הזריז.
אז אני מניח שכל ההזמנות של סוף השנה וימי ההנחות למיניהם יצרו אובר לואד על המערכות, שגרר עיכובים גם אחרי.
כן חבל על הזמן. הזמנות שלי מיום הרווקים עוד לא הגיעו. לא יודע למה קוראים לאתר עלי אקספרס.
זה כי אתה לא רווק. הסינים בודקים את זה.
אבו עלי אקספרס הוא בעדיפות הכי נמוכה אצלי.
להזמין משם זה כמו מסיבת הפתעה. פתאום מגיע משהו בדואר.
איזו כיף לקבל משהו שפעם באמת רצית לקנות.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
ישנה האטה גדולה בדואר ישראל, ניחוש שלי, אנחנו רואים את התוצאות של קניות סוף השנה "שהטביעו" את הדואר.
אכן, יש לי הזמנות מאוקטובר שמגיעות עכשיו (אנטנה שקיבלתי זיכוי בשישי לדצמבר, הגיעה בסוף שבוע שעבר, אחרי שהאנטה החליפית כבר מורכבת על הרכב).
מבחינת שרות, אמזון תמיד יותר טובה, לא רק זמן משלוח, גם מבחינת זיכוי או טיפול בתלונה כל שהיא.
הבאה בתור באיכות השרות, (מבחינתי) זה Banggood , אף פעם לא נתקעתי עם מוצר שגוי \ בעייתי מהם. הם מזכים \ מחליפים ללא בעייה.
ebay מגיבים, קצת לאט, אבל בסה"כ בסדר.
Aliexpress אני מנסה לא לעבוד אתם. מגיעים מוצרים שגויים, והאתר עצמו לא עוזר לפתור בעיות. לקנות מהם, זו רולטה אמיתית.
לא מסכים. דווקא שרות הלקוחות של עלי אקספרס לא רע בכלל. היו לי ספקות אבל בנתיים עוד לא נפלתי על משהו. מה שכן, צריך לקרוא את כל האותיות הקטנות.
הבעיה נעוצה בחברת השילוח בישראל - GCX
הזמנה שביצעתי הגיעה תוך ימים מארצות הברית והיתה תקועה שבועות בארץ אצל GCX.
המתנה ממושכת ומטורפת בטלפון ורק אז הגעתי לנציג, איימתי מפורשות שאם לא יזיזו את עצמם אתלונן ב eBay.
בהצלחה
רוצים לנצל את מזלכם לפורים הקרוב?
http://sale.aliexpress.com/__pc/Isra...07582-VnYZvQVf
הנסיון שלי עם עלי אקספרס לרוב מצויין.
מה שנשלח רשום מגיע עם הדואר לרוב תוך שבועיים שלושה.
מה שמאחר ביום אתה פותח קריאה ומקבל החזר מיידי ולפעמים המוצר בסוף מגיע אחרי כמה שבועות.
באיביי ההרגשה שמורחים אותך יותר.
יש גם יותר הגנה למוכרים והסיניים מנצלים את זה הייטב.
לא מזמן קיבלתי 5 כבלים לאייפון שהוצהרו מקוריים והגיעו מזויפים.
פתחתי קריאה, נתבקשתי לשלוח את הכבלים חזרה ולא מאוד התעמקתי באותיות הקטנות.
המשלוח עלה כמו הכבלים והמוכר ניתק מגע.
החזר קיבלתי רק על עלות המוצר ונאמר לי על ידי איביי שהייתי צריך לקבל ממנו בנפרד ומראש תשלום על המשלוח. אכלתי אותה.
במקרה אחר הזמנתי מוצר אלקטרוני שהגיע תקול.
המוכר היה אדיב ומהיר תגובה והציע זיכוי או משלוח חדש. רציתי זיכוי והוא הפעיל קצת לחץ להחלפה אז זרמתי.
אחרי שבוע ביקשתי מספר מעקב לחבילה החדשה ומרח אותי שאין.
פתחתי קריאה באיביי וביקשו שאשלח את המכשיר חזרה.
הפעם התעקשתי לקבל ממנו כסף מראש למשלוח.
ניסה שבוע יומיום לבקש שאשלח והוא כבר יזכה אותי.
סרבתי.
אחרי שבוע איביי זיכו אותי על המוצר מלא...
בקיצור אחרי 13 שנים שזה היה האתר המועדף עלי לקניות אני מתחיל לצמצם את הרכישות מהם למינימום.
השירות שלהם לא לטעמי יותר
יש לפייפאל שירות של החזר הוצאות משלוח חזרה. אם אתה רשום לשירות הזה ונאלץ להחזיר חזרה מוצר למוכר, הם יזכו אותך תמורה צילום הקבלה (גם בעברית מדואר ישראל)...
צריך רק להפעיל את השירות (חינם) לפני השליחה חזרה - https://www.paypal.com/il/webapps/mp...locale.x=he_IL
חברים יקרים, תקראו טוב מה כתבתי.
על Aliexpress במפורש לא התייחסתי למשלוחים (כל הסינים ששולחים עם הדואר הסיני, זה בדיוק אותו הדבר).
במקרה שלהם, דיברתי, במפורש, על הדיוק וההתאמה בין התאור (והצפיה שלי) לבין מה שמקבלים, והיכולת להתלונן ולפתור בעיה (אחרי שקיבלתי מוצר).
מה שאצל אמזון וBanggood זה מייל אחד, ב Aliexpress זה אין סוף מיילים, עם סינים שלא מבינים, ולא רוצים להבין, אנגלית.
אני הזמנתי בחודש 11.16 זוג שעוני חום למעשנה מ eBay
לפי מה שהיה רשום החבילה כבר נישלחה כבר דרך דואר של ארצות הברית
ועד עכשיו לא קבלתי אותה \לפי הסטוטס היא נשלחה
לצערי מכמה סיבות מחקתי את הפיפל שלי ופתחתי מחדש ואני לא יכול לבוא ולבקש החזר
כי החבילה לא הגיעה השד יודע הכן היא
הניסיון שלי עם אליאקספרס הוא טוב, היו כמה פעמים שמוכרים לא שלחו או שהחבילה לא הגיעה וברגע שפתחתי dispute הכל הסתדר.
דווקא עם אמזון יש לי נסיון רע ומאכזב עם מוכר ששלח לכתובת הלא נכונה, לקח הרבה מיילים עד שהם הסכימו לזכות למרות שכתובת המשלוח הייתה בטקסס והכתובת בהזמנה בניו ג׳רסי.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בדיוק כרגע הגיעה חבילה שחשבתי שאבדה. המוכר החזיר כסף כבר לפני חודשיים...
השירות של GCX קקה והם אכן מעכבים חבילות בארץ שבועיים שלוש לפני שמוסרים אותם לבית.
היו לי 2 נסיונות עם איביי גלובל שיפינג, ב2 המקרים יצאתי מרוצה כיוון שהמחיר היה משתלם מאוד ביחס למוצר ולמיסוי שאני עתיד להיקנס עליו כאן במידה ואשלח בצורה רגילה (אחד מהם היה שלדת חזית של גרנד צ'רוקי - ארגז של מטר שמונים, השני חולץ במשקל 11 קילו), ולא הייתי לחוץ על אף אחד מהם מבחינת זמנים. הזמן הכולל מהמשלוח עד ההורדה של השליח אצלי בבית היה בין שלושה שבועות לחודש בממוצע של 2 המקרים.