ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
עד היום הזמנתי לרוב דרך אמזון (עבר ללא בעיות) ו EBAY באמצעות global shipping (עבר מדי פעם)
עכשין קניתי קרבורטור מוטוקרפט במחיר מצוין ממוכר בהונקונג.
הוא כתב שהוא שולח דרך הדואר הרגיל (ועל כן לקחתי את הסיכון)
בסוף הוא שלח דרך DHL...
מה שאומר שבוודאות יהיה צורך באיזשהו שחרור של משרד התחבורה (אחרת איך יקחו את השלמונים שלהם)
משהו עבר תהליך שחרור של קרבורטור?
קרבורטור הוא שחרור מהיר, דורש אישורים? אם כן אלו אישורים.
ברור לי שאצתרך לשלם על העמילות כמה מאות שקלים, השאלה היא האם בכלל אפשרי להכניס.
אולי כדאי פשוט להחזיר לשולח, ולספוג את המשלוח לארץ וחזרה
כל ידע בנושא יעזור..
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
קרבורטור אמור להיות שחרור מהיר
http://img2.tapuz.co.il/forums/1_164577995.pdf
כמובן שאם יעצרו אותו או לא, נוהל או לא, הכל תלוי במצב הרוח של הפקיד התורן בדואר/מכס/משרד התחבורה.
קרבורטורים באיביי זה לא תמיד עובד. אחוזי הנפלים הוא גבוה, אז הרבה סבלנות.
עוד משהו אחד.
מהונג-קונג, סביר להניח שזה יהיה 2150 ולא 2100. ההתאמה שלו קצת יותר מסובכת.
שלח תמונה של הבסיס שלו ואפשר יהיה לזהות בקלות
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
על פניו אין בעיה להכניס והעלויות הנוספות תלויות בכמה שילמת על הקרבורטור. לפני 8 חודשים הכנסתי מוטורקראפט דרך Ushops, בדיוק כשהם התחילו לעשות קונצים. לא נדרשתי לשום אישור או תשלום נוסף אבל כולנו כבר יודעים שזה אקראי לגמריי.
עוד נק' למחשבה- האם הקרבורטור חדש או remanufactred?
אם הוא חדש אז יש סיכויי גבוהה שמדובר בחיקוי ולא בסחורה מקורית של מוטורקראפט.. המחיר המצויין (אני מעריך קצת יותר מ-100$..?) יחזק את הטענה.. לתשומת לבך.
כמו כן.. מה קרה לישן?
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
הקרבורטור אכן חדש, כלומר מזויף בצורה טובה (-:
הקרבורטור הנוכחי שלי הוא 2150 כך שלי לא תהיה בעיה להתאים אותו למערכת שלי.
הנוכחי הוא מוטוקרפט אמתי ואוטנטי, והוא חי ובועט תודה לאל (בתקווה לעוד הרבה שנים)
אבל בגלל שהוא אוטנטי הוא ישן, וככזה מרפי כבר מתחיל לעבוד שעות נוספות..
וזה הסיבה שחשבתי שטוב שיהיה אחד ספייר.
מה גם ששמעתי דברים טובים על המזויפים הללו.
המחיר היה 160$ כולל משלוח. מחיר ממש טוב.
אבל במחשבה לאחור אם היתי יודע שהוא ישלח ב DHL בשום פנים ואופן לא היתי קונה.
לא היה לי העונג לעבוד איתם, אבל מסיפורים כאן הבנתי שזו לא החברה שכדאי לעבוד איתה.
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
לא יודע, אני תמיד מעדיף ישן וטוב על פני חדש ו... סיני.
פעם בכמה שנים, פירוק, ניקוי, סט אטמים חדש, ושקט לעוד מיליון שנה.
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
כנראה שהגיע הזמן להתקדם ל mpi ואתם מסרבים לראות את הסימנים.
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
הרבה מאוד אמרקאים המתחרים בתחרויות drag נוסעים על קרבורטור.
ולא בגלל שהם מפחדים ממערכות הזרקה.
בפתיחת מצערת מלאה אין הרבה הבדל בין הזרקה לקרבורטור, והרבה חושבים שזה לא שווה את הסיבוכיות והכסף.
לרכב יום יומי הסיפור אחר, ברור שעדיף מערכת הזרקה.
ברכב אספנות, ורק כדי לשמור על אוטנטיות, העדפתי קרבורטור (אבל כמובן לא ה BBD !)
סך הכל בהחלט אפשרי לחיות איתו השד לא נורא כל כך, וזה מוסיף "אישיות" למנוע..
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanG
כנראה שהגיע הזמן להתקדם ל mpi ואתם מסרבים לראות את הסימנים.
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
האר את עיניי באילו סימנים מדובר?
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
six 4 life
האר את עיניי באילו סימנים מדובר?
1.כאשר אין יצור של קרבורטורים חדשים מקוריים אלה תחלפיים סיניים זולים (גם באיכות וגם בבניה) .
2.קשה להשיג חלקים מקוריים לקרבורטור.
3.מכיר בעל מקצוע טוב לכיוון קרבורטור?. כי הם הולכים ונעלמים .
אני יכול להמשיך אבל אנחנן נכנסים לוויכוח העתיק של מה עדיף קרבורטור או הזרקה
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanG
1.כאשר אין יצור של קרבורטורים חדשים מקוריים אלה תחלפיים סיניים זולים (גם באיכות וגם בבניה) .
2.קשה להשיג חלקים מקוריים לקרבורטור.
3.מכיר בעל מקצוע טוב לכיוון קרבורטור?. כי הם הולכים ונעלמים .
אני יכול להמשיך אבל אנחנן נכנסים לוויכוח העתיק של מה עדיף קרבורטור או הזרקה
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
1. אם הפסיקו לייצר זה אומר שזה לא טוב? אולי הפסיקו לייצר בגלל תקנות זיהום אויר שהולכות וחונקות רכבים מונעי דלק?
2. לא קשה
3. למוטוקראפט 2100 לא צריך בעל מקצוע בדרך כלל
אין כאן ויכוח מה עדיף, פשוט טענת לאיזשהם סימנים שבגללם הזרקה עדיפה ורציתי לדעת מה הם לדעתך. אישית לדעתי אף אחד מהם לא מצדיק הזרקה, שלעבור אליה יש סיבות הרבה יותר טובות, כמו שלקרבורטור יש.
במקרה של ג'יפים ובמיוחד כאלו שהם למעשה יצירות אישיות של בעליהם ולכן אין 2 זהים, כל אחד ומה שמתאים לו - מי שאוהב פשטות וטוב לו עם קרבורטור, או מי שלא מפחד מחשמל ורוצה משהו יותר מודרני.
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
אני לא מפחד מאלקטרוניקה (אני מהנדס אלקטרוניקה) וב CJ7 אני מעדיף קרבורטור.
מדוע? כי אני אוהב לשמור על האוטנטיות. CJ7 נולד קרבורטור ואני מעדיף שימשיך את חייו קרבורטור.
את המוטורקרפט אולי לא מיצרים יותר. אבל זה ממש לא אומר שלא מיצרים יותר קרבורטורים.
מיצרים אותם אבל לצרכים מיוחדים לרכבי ביצועים.
זה מתאים מאוד למרוצי DRAG שם יש רק תצורת עבודה אחת (מצערת פתוחה) ואז אפשר לתפור בדיוק את הקרבורטור.
חוסך הרבה מאוד סיבוכיות, משמע יותר אמינות, ויותר מהיר לתקן אם צריך.
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
סליחה על הבורות
מה זה MPI?
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
אם כבר העלו את הנושא אעדכן.
על אף שהיה כתוב על החבילה קרבורטור, לא היו שום בעיות או דרישות לאישורים.
הקרבורטור הגיע לידי אחרי שיחה קצרה שלי עם DHL (שמשום מה לא יכולו לשלוח לי SMS אפילו שהיה כתוב במפורש הסלולרי שלי)
לתאום מסירה.
כך אמור להיות, לפי התקנות של משרד התחבורה, אבל כמו שכולנו יודעים תקנות הם דבר אחד, וחברות בלדרות דבר אחר.
כנראה שלי היה מזל..
הקרבורטור מבחוץ נראה העתק מדויק של מוטוקרפט, נראה איכותי וחדש (לא פתחתי אותו כך שאני לא יודע איכות חלקים פנמים).
עד כמה יעבוד טוב.. זה נראה בהזדמנות כאשר יהיה לי זמן להרכיב אותו.
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
six 4 life
אין כאן ויכוח מה עדיף, פשוט טענת לאיזשהם סימנים שבגללם הזרקה עדיפה ורציתי לדעת מה הם לדעתך. אישית לדעתי אף אחד מהם לא מצדיק הזרקה, שלעבור אליה יש סיבות הרבה יותר טובות, כמו שלקרבורטור יש.
במקרה של ג'יפים ובמיוחד כאלו שהם למעשה יצירות אישיות של בעליהם ולכן אין 2 זהים, כל אחד ומה שמתאים לו - מי שאוהב פשטות וטוב לו עם קרבורטור, או מי שלא מפחד מחשמל ורוצה משהו יותר מודרני.
מסכים עם הפיסקה האחרונה, בסופו של דבר העדפה בסבן או סיקס היא של בעל הרכב, ולאיזה כיוון הוא בונה אותו.
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
עדכון..
הרכבתי את הקרבורטור החדש.
למרבה ההפתעה (הנעימה יש לומר) הוא לא היה צריך כיוונים, בכלל.
הכל היה מכוון בדיוק עד רמה של טורים גבוהים בהדלקה ממצב קר.
bolt on כמו שהאמרקאים אומרים.
סך הכל מתנהג כמו המוטוקרפט הישן והטוב שלי.
מניע טוב, יציב בטורים ב IDEL, לא בדקתי חסינות לשיפועים אבל לא נראה לי שתהיה בעיה.
משום מה יש לי הרגשה שהמנוע קצת פחות חזק בטורים גבוהים.
משהו מאוד מינורי, אבל נראה לי שיש שינוי.
כמובן שבלי דינומטר אי אפשר לדעת בוודאות.
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
דיזות זהות בין החדש לישן?
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
בישן החלפתי ל 47
היה לו 51 וזה היה עשיר מדי.
בחדש לא פתחתי כדי להסתכל (היה חבל סתם ככה רק בשביל הסקרנות)
הוא אמור להיות מתואם למנוע גיפ 258.
כל הכיוונונים היו בדיוק במקום ככה שלא רואה סיבה מדוע דווקא הדיזות לא יהיו נכונות.
כאמור רק בטורים הגבוהים יש קצת הרגשה של פחות כוח. לא שחסר חלילה.
אולי הרכיבו דיזות קצת יותר קטנות לחיסכון בדלק.
זה מה שעושים בדרך כלל אם רוצים רכב עם פחות כוח אבל יותר חסכוני
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7
הי מוני, אפשר לינק לקרבורטור שהזמנת?
תודה
תגובה: ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7