http://www.rego4x4.com/rex/
https://youtu.be/qVvhk_XAWyk
מעבר לעובדה שזה מוצר כחול לבן, מה עוד חכם אפשר להגיד על זה?
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Printable View
http://www.rego4x4.com/rex/
https://youtu.be/qVvhk_XAWyk
מעבר לעובדה שזה מוצר כחול לבן, מה עוד חכם אפשר להגיד על זה?
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
זה פשוט עוד אופציה שמצטרפת למיליארד האופציות הקיימות בשביל "לשדרג" jk.. פלח שוק שעוד לא פוצצו באופציות. חסר טעם לדעתי..
למה שוחט?
היה קיט כזה לסיקסים לפני כמעט 20 שנה.
בהתייחס למהלך המקורי זה לא כזה מסובך לשפר את המהלך.
בהקשר למרווח גחון, זו חצי הטעייה, כי אם הגלגל נשאר זהה, המרווח הסטאטי אולי גדל אבל הדינאמי בסגירת מתלה יהיה פחות טוב.
סביר שאפשר לרכוש זוג סרנים טופ-אוף-דה-ליין עם כל החלקים הכי יקרים בשוק בתוכם כולל יבוא ומיסוי בפחות ממה שהקיט הזה עולה.
באופן כללי הג'יפ בסרטון מתגלגל לצדדים כמו אוניה אבל אני מניח שפתיר עם הבולמים המתכווננים שלהם.
נראה מגניב ואיכותי ויש תגובות טובות ממי שניסה (על הגרסה הצבאית).
לא רואה את זה מגיע לשוק הישראלי.
שרשור עם תמונות
https://wayalife.com/showthread.php/...ep-JK-Wrangler
אנשים קונים רנגלר בשביל הסרנים החיים, ואז מחליפים למתלים נפרדים?
אז למה רנגלר???
אני מאוד בעד. כמה שיותר סרנים משומשים של רנגלרים-ככה יותר טוב
עזבו שניה שטויות כמו, אם טוב או לא,
יכול להיות שזה מוצר ישראלי?
בסרטון, הנופים לא בדיוק בצבע ירוק צפון אמריקה , אלא יותר בכיוון חום לכיש. רכב ההשוואה עם מיגון גחון של אספיר...
אוקי,
עריכה של עצמי.
לאחר נבירה באתר, בעלי החברה הם לא אחרים מ...
אלי ירקוני
איציק מיני
וטל רוסו.
שיהיה בהצלחה. הקונספט של ציריות מוצלבות עורר את הסקרנות שלי כבר מזמן, ולא הבנתי איך אף אחד לא מייצר ככה.
עריכה 2,
לא שמתי לב שכתוב שזה ישראלי כבר בהודעת הפתיחה. יצאתי חומוס...
יש משהו אחד בולט שעושה לי מגרד בגב, למה המתלה האחורי לא נגרר ? כלומר , למה צירי המתלים לא לפני הגלגלים אלא אחריהם ? מה המגבלה הפיזית שגרמה להם לתכנן כך ?
תקנו אותי, אבל מתלים כאלו מיועדים בעיקרם לגיהוץ שבילים רוויי באמפים ופחות לעבירות טכנית.
ההצלבה של עצמות עצה מצויינת כשמנסים להרוויח עוד מהלך מתלה וכשרוחב השלדה לא מאפשר זאת.
הטכנולוגיה אינה חדשה אלא רק האפליקציה.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
המתלה האחורי עם זרוע רדיוס הפוכה לכיוון התנועה..
זה אומר שיש לה טווח שהיא ננעלת מול מכשול, ובכלל בניגוד לרדיוס רגילה או נגררת, כאן היא מתנגדת בעצם לכיווץ.
זה הדבר הראשון ששמתי לב אליו. ובאמת תמוה איך זה חי ביחד עם גיהוץ טוב.
עניין נוסף שתהיתי לגביו-
הסט הזה פונה להבנתי לגרעין הקשה של משפרי הרנגלרים. אלו שלא מסתפקים בצמיגים 35, או אפילו יותר. הרבה יותר.
בעולם השיפורים האין סופי לרנגלרים יש הרי קיטים מוכחים מכאן ועד מחרתיים שמסוגלים להתמודד עם כל גלגל שבעל הרכב וכיסו יחפצו. לפי הסרטון הקיט הזה מתיימר להתעלות על כולם בביצועים. לא רק בעבירות אלא גם בנוחות ואפילו ביציבות כולל בכביש.
איך הוא יתמודד עם גלגלים גדולים זו באמת שאלה.
אבל מקריאה בפורום האמריקאי שצורף כאן אני מבין שהסט הזה עוד רחוק מלהיות מוצר מדף. אפילו באמריקה.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
הייתי לא מזמן בתערוכה קטנה שקוראים לה נדמה לי sema, לא בטוח כי זה לא היה ממש חשוב ולא היו שם הרבה אנשים.
הרכב המדובר הוצג שם פעם ראשונה לעולם.
בקיצור, מתברר שחלק מצרכני המותג רנגלר חושבים שזה מוצר מהפכני ושזה אם נרצה או לא - העתיד. מתברר שאותו חלק גם חושב שאולי הסרנים החיים הם טכנולוגיה שמתחילה קצת להתיישן ואין הרבה מה לחדש שם והגיע הזמן למשהו פורץ דרך.
ראיתי בקטנה את הרכב המדובר, כנראה שמהלך המתלה הרבה יותר טוב מרוב המתלים הנפרדים שקיימים היום אם לא מכולם, זאת ללא הרחבה של הסרנים/המתלים אלא ברוחב המקורי של הרכב. נראה שמרווח הגחון גודל בתצורה המקורית ב 3" לפחות שוב- ללא ספייסרים ותוספות וללא הרחבה של הרכב.
בנוסף נראה שהרכב מגהץ נפלא שבילים כמו גם סלעים והנסיעה בו שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם עד כה (לפי מה שאומרים מפתחי הרכב לפחות..)
אז נכון, זה מוצר ישראלי ולא אמריקאי, נכון, המחיר כנראה לא יהיה זול, נכון - יש בארץ הרבה אנשים שיודעים הכל על רכבי שטח ויכולים ללמד את העולם ובעיקר את האמריקאים איך רכב שטח צריך להיות בנוי.
אבל חבר'ה - קצת פרגון לא יזיק, גם אם לדעתכםהמוצר לא מושלם. אז אני אתחיל;
מארץ הקודש שאליה כנראה המערכת הזאת לא תגיע לעולם אלא אם יצרן הרכב יתקין אותה במפעל, אני מאחל הרבה בהצלחה לאיציק ואלי עם מערכת המתלים היפה והמוכשרת הזאת. אני מקווה שהשוק יקבל אותה בזרועות פתוחות ובהתחשב בתגובות של האנשים שראו את המערכת, נראה שאתם בדרך הנכונה.
בהצלחה!! כן ירבו חבר'ה ישראלים שיצאו מהקופסה וימציאו דברים חדשים ומעניינים כאלה.
אלעד.
טוב אז אני רוצה לפרגן לראש היהודי על ההמצאה. האמריקים בטח בהלם בהראש הישראלי...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...89a519d737.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...aac3cbfa90.jpg
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
יש הנעה קדמית לרכב שבתמונה? התמונה לא חדה מספיק בשבילי
אלעד , אני מפרגן מפה ועד אמריקה לכל אחד שמתכנן ובונה לבד , שאלתי שאלה טכנית כי היא נראית כמו אילוץ, אני מסוגל גם לנחש מהם האילוצים, זה מעניין .
רק לפרגן ולתת לייקים או שיימינג (ככה קוראים לזה ?) יש פייסבוק.
אם אתה יודע למה הם בחרו במתלה האחורי , תפאדל ,ספר לנו, בכייף.
פה אפשר לראות קצת יותר
https://youtu.be/KteUypFcYNs
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
אין לי מושג לגבי בחירת תצורת המערכת, מה שכן מדובר על כך שהמערכת היא סוג של bolt on, אולי חלק מהענין הוא שלא צריך לשנות כמעט דבר מלבד פירוק מערכת המתלה הקיימת והתקנת החדשה.
אולי אני טועה כמובן
קודם כל - כל הכבוד על העשייה והפיתוח.
אבל אני לא יכול שלא לתמוה על המתלה האחורי ההפוך - שזה לא נכון מכל כך הרבה בחינות...
ולא יכול גם לתמוה למה זה טוב. באמת. כלומר זה מעולה - כדי למכור לשוק הרנגלרים הרווי שיפורים מצד אחד אבל צמא לעוד משהו שאין לאף אחד מצד שני.
אבל חוץ מזה? אני צריך לחשוב למה זה עדיף על אלף ערכות מתלים אחרות לרנגלר.
ואני באמת מפרגן על היוזמה והיצירתיות ועל החשיבה מחוץ לקופסה - איציק מיני תמיד הצטיין באלה, ובאיזשהו מקום זה בדיוק מסוג הדברים שלא ממש מפתיע שיוצאים דווקא מתחת ידיו.
אסף.