https://m.facebook.com/story.php?sto...68330573489706
https://m.facebook.com/AHARAYORT/
https://aharayort.wixsite.com/website
הוכחת היכולות מתחילה היום. נסיעה בשטח מהגולן לאילת וחזרה.
היצרן, אלון שליו, הוא ג'יפאי, חבר ותיק.
שיהיה לו בהצלחה.
Printable View
https://m.facebook.com/story.php?sto...68330573489706
https://m.facebook.com/AHARAYORT/
https://aharayort.wixsite.com/website
הוכחת היכולות מתחילה היום. נסיעה בשטח מהגולן לאילת וחזרה.
היצרן, אלון שליו, הוא ג'יפאי, חבר ותיק.
שיהיה לו בהצלחה.
https://m.facebook.com/story.php?sto...68330573489706
הזמנה לעקוב אחרי אלון בlive בglimpse וגם הזמנה פתוחה לחבור אליו בחניוני לילה. אני מקווה להצליח לחבור אליו הערב.
מוצר מוקפד ומרשים מאוד.
בקרוב אבדוק אותו לעומק.
הרבה הצלחה!
אפשר לעקוב גם ללא פייסבוק?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אמור להיות בתל חדיד הערב.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
כל הכבוד !!! ובהצלחה.
מסקרן. היה נהדר אם המידע היה עולה לכאן על מנת שנראה במה מדובר
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
וגם המחיר ...
אחרי הביקור בתל חדיד...
במציאות זה אפילו מרשים יותר מאשר בתמונות.
מוצר קצה. גדול בכמה מספרים על השוק בארץ...
אם כבר יוצאים עם מוצר מרשים לא ברור לי מדוע לא מפרסמים מפרט של מה יש בו, סירטון שמדגים את המוצר?
יופי של השקה וגם ניסוי הוכחה שעוד יש מה ללמוד ולשפר מתוכו מן הסתם.
הנגרר המאובזר באמת מוצר קצה עם ירידה ״לא כלכלית״ לפרטים. מן הסתם ללא שוק אמיתי... אבל אותה השלדה עם הנגרר הכחול ה״פשוט״ נותנת מענה ממש נחוץ לרשויות, למי שעוסק בתשתיות ועוד. עוד כמה שיפורים קטנים וקדימה לדרכים.
תנו לאלון לחזור מהמסע, ויהיו תמונות ורשמים, אני בטוח.
אסף.
הטוויסט הזה (בעלילה), כבר עושה שכל מבחינת השוק ומבחינת היעוד (אני לא מאמין בטיולי שטח עם נגרר).
אבל....
אם בשילדה עסקינן, מה חדש לעומת העגלות של חברת חשמל וח"א? גם להן יש גלגלים גדולים ומבנה חסון?
אפילו "העוקב" הצהל"י של פעם, לא שונה בדרישות וביכולות.
מה המסר? מה חדש? מה פה שונה?
ההבדל כפי שאני רואה אותו למול נגרר צבאי - וניקח את ה m416 שהוא הנגרר המתאים לג׳יפים - הוא במתלה הנפרד שמאפשר באמת לגרור אותו במהירות סבירה. חוץ מזה שאין בשוק נגרר צבאי לקניה.
ולגבי נגררי חברת חשמל - לא מייצרים כאלה חדשים. וגם הם עם סרן וקפיצי עלים שמאטים מאוד את הרכב הגורר.
כל שאר הנגררים בשוק - לפחות אלו שאני מכיר - עם סרן פיתול הכי פשוט וזול שפשוט לא מתאים לשטח ולכן כל הנגרר סובל ונשבר.
אסף.
מוצר מעולה! מחכה לתמונות ורשמים.
לפני שנתיים בטיול פסח יצאתי עם הניגרר לטיול 3 ימים בדרום, בין היתר היו אילות, עזוז, נקרות מערב.
הנגרר 750 ק"ג עם מוט פיתול כמובן עמד במשימה, לא עיכב ולא הורגש בגרירה, מה שכן קיפץ הרבה והשולחן פלסטיק נישבר, הקלקר מים גם כן...
למרות הכיסוי עדיין רוב הציוד התמלא אבק, היה צפוי אבל הרוב היה גם מכוסה בניילון.
כל מי שעברתי לידו או חלף על פני היסתכל על הדבר "המוזר"...
בחו"ל שוק הניגררים לשטח גדול, ברור שיש יותר ביקוש שם.
חשבתי לעשות הסבה לניגרר שלי, פתחתי פה אפילו שירשור פעם, אבל ברור שהעיניין החוקי לא....
אלון בנה מתלה זרועות חצי עוקבות, די ארוכות, עם קוילאוברים בעלי מהלך יפה.
מרווח גחון מכובד זה רק בונוס.
אסף.